מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהלמחוק את הקבוצה הזאת לאלתר . אין אנשים ואין מענה מקצועי . בושה וחרפה .

למחוק את הקבוצה הזאת לאלתר . אין אנשים ואין מענה מקצועי . בושה וחרפה .

20/08/18 21:00
6 תגובות

תגובות

יעל68
29/08/18 10:40

ממש בושה לאתר.. הקבוצה לא פעילה בכלל

צל-לילה
05/09/18 7:36

אכן הקבוצה לא פעילה. אבל אתם מכירים קבוצות אחרות של סכיזופרנים? ממש לא צריך לסגור את זה, במקום זה - אולי תספרו עליה לסכיזופרנים אחרים שאתם פוגשים או תפגשו, למשל באישפוזים או בביקורים אצל הפסיכאטרים. זה שיושב בתור לידך עשוי מאד גם כן לסבול מסכיזופרניה ואם לא , זאת גם לא בושה לדבר איתו, גם לו יש משהו מהנפש.

צל-לילה
27/11/18 22:04

משעממממממממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי. נו, אל תדאגו, אתם לא באישפוז, לא יקשרו אתכם אם תגידו את מה שבמחשבתכם. לא באמת משעמם, עברתי נפילה חברתית שוב באישפוז האחרון, אבל האמת זה מגלל שרוב הידידים והידידות היו סתם ידידים וידידות מזויפים, אתם יודעים למה אני מתכוון. וגם הרגשתי קצת צורך להתרחק מהעולם החיצון אולי וכו. אז לא יודע, משעמם. וספרו גם דברים מעניינים וכל מיני, לא רק שאלות רפואיות - זה כעיקרון לא אתר רפואי ואף שאני יותר טוב בפסיכולוגיה סביר להניח מכלל הפסיכיאטרים והפסיכולוגים שראיתי (והמאושפזים האחרים גם כן האמינו בזה אז), אין פה אכן מענה מקצועי וגם טוב שאין, יש הרבה אנשים סכיזופרנים שלראות איש צוות או לחשוד שיש בו כל מיני פסיכאטרים ג'וקים שעוקבים אחר המתרחש בשקט יכול לסגור אותם מגלל הפחד. כל הטיפול הרפואי שקיבלתי היה מבוסס על לשבור את האדם ואז להכריח אותו לחשוב במודע את המחשבות שהפסיכאטרים משתילים לו, הבעיה שבשיטה הזו - התת מודע שלכם יכול פשוט לצרוח שנים, הצוות זה בכלל סכנה. מזל שאין מענה מקצועי דודו, באמת טוב שאין פה מענה מקצועי - חבל אבל שאתה לא יכול לקבל מענה מקצועי במרפאה שמטפלת בך, זה כן.

צל-לילה
27/11/18 22:10

ואגב הטיפ למשל על המצלמות, או על הטיפ על האוזניות או הרבה טיפים אחרים זה דברים שלמדתי מהניסיון האישי שלי, בעוד שהפסיכאטרים רק בעיקרון שתקו ובירזלו לכולם את הצורה, אף פעם לא באמת שמעתי במפגש הארוך שלי עם המערכת הפסיכאטרית הכופה שום טיפ למען האמת שהיה עוזר לי, רק בולשיט שהיה מזיק לי - אשכרה הצוות הרפואי, זה הדבר שבאופן מוזר הכי הרבה מסכן את הסכיזופרנים. סכיזופרנים למען עצמם, לא עבדים של מענים סדיסטים שמקבלים כסף על זה (ויש גם אחים ורופאים מוסריים ומסורים, אבל הרוב שם זה חארות אם לומר את האמת, ואיך הם נהנו לשחק בקשירות ובעינויים תרופתיים כמו צעצוע לפני עשור ומהפיכת ליצמן, רק להיות באושוויץ זה חוויה טראומתית, לא רק לעבור עינויים במסווה של טיפול רפואי) יש לכם זכות דיבור וזכויות אדם, גם אם מנסים לשכנע אתכם שאתם חסרי זכויות מגלל המחלה שלכם והעוני שלכם והחוסר תמיכה החברתית, התקשורתית והציבורית בסכיזופרנים - השתמשו בה, אל תתנו לאחרים לדבר בשמכם - כי גם לרופאים אין מושג באמת מה עובר או עבר עליכם וכמו שאתם רואים, הם עושים עבודה ממש מסריחה.

יעל68
29/09/18 23:06

פתחתי קבוצה בפייסבוק העונה לשם "סכיזופרניה" אתם מוזמנים לבוא לשם, בנתיים יש שם 4 אנשים, אם עוד אנשים יצטרפו וישתפו הקבוצה תלך ותגדל ותועיל

צל-לילה
11/10/18 8:25

פייסבוק זה קצת בעייתי יעל, כי רוב הסכיזים מעדיפים להשאר אנונימיים. יהיה נחמד אבל אם תספרי בקבוצה שלך על המקום ושה4 האלה יכתבו גם פה משהו, כי באמת לא צריך לסגור את הקבוצה כמו שדודו אמר, אבל אכן קצת משעמם פה מבחינת חוסר מעש.