מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)דלקת עפעפיים קשה בעקבות היומירה,מה ניתן לעשות?

דלקת עפעפיים קשה בעקבות היומירה,מה ניתן לעשות?

29/08/18 10:24
3 תגובות

אני כבר חמישה חודשים על יומירה. לאחרונה התחילה לי דלקת של העפעף התחתון בשני העפעפיים בצורה קשה מאוד. זה שורף, יש לי פצעונים כאלה מתחת לשתי העיניים, וזה פשוט זוועה. הסתכלתי בעלון לצרכן וראיתי שזו אחת מתופעות הלוואי השכיחות ביותר שיש ליומירה. האם ישנה תרופה שאינה עושה את זה? אני לא יודעת מה לעשות, זה התחיל לי לפני שבועיים בלבד וזה רק הולך ומחמיר. אני לא יודעת מה לעשות וממש יושבת בוכה בבית ואובדת עצות. הבנתי שגם לאנברל יש את תופעת הלוואי הזאת. מה עושים? בבקשה עזרו לי..............


תגובות

כנרת100
30/08/18 14:11

אף אחד.ת? מישהו?

מה שלומך? לי יש יובש נוראי בעיניים, וגם לי התנפח העפעף, אחרי חודש בטיפול ביומירה, רציתי לשאול האם התרגלת בסופו של דבר ליומירה?

כנרת100
18/05/21 20:17

לא, בסוף הפסיקו לי את היומירה.