מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניההביטוח לאומי לא הוגן

הביטוח לאומי לא הוגן

04/09/18 17:06
2 תגובות

גילתי עכשיו ששינו את החוק בלי להודיע על כך בצורה הולמת לאחר קצת כסף שהשגתי מעבודה לאחר תקופה שלא עבדתי גם מגלל הנכות, מסתבר שנכים שלא עובדים צריכים לשלם מקצבתם הזעומה גם ככה 103 שקל לחודש, לי הביאו במצטבר איזה 1500 שקל לחודש ללא אזהרה מספקת מראש או ללא הצעה לפרוס את זה לתשלומים, הם הרי בעלי הבית על הקצבה שלי ויעשו בה מה שהם רוצים.
אז בכל מקרה רק רציתי להגיד שזה עוד אחד מהדברים המאד לא הוגנים ולא צודקים שקורים פה בארץ הזו.

בהזדמנות מתאימה מאד זו, אני מבקש מכל מי שעובר כאן לתרום איכשהו למאבק הנכים - או שהוא יבקש מחברים שיצטרפו לקבוצת פייסבוק תומכת או שיטקבק קצת בכתבות וזה באמת לא בעיה לעשות את זה, גיגול ותגובה נזעמת על המצב הרע של הנכים והסכיזופרנים בארץ מגלל הממשלה ואטימות הציבור וכזה ואם אתם ממש גברים או נשים אמיצים - לכו גם להפגנות. צריך להחזיר איכשהו את המאבק לכותרות עם תמיכה ציבורית מחודשת!
תודה,
צל לילה.
ושנה טובה ומבורכת, שנת בריאות והצלחה.


תגובות

צל-לילה
04/09/18 17:09

אגב ראיתי שלא רשמתי, הכוונה לדמי ביטוח בריאות. וכמובן שהחזרים על הדבר השני שבתלוש משכורת זה גם מאד בעייתי אצלם, אי אפשר - צריך לבקש מהמעסיק למרות שרובנו עובדים בשכל כנכים סמויים. נכה? מה פתאום. מדהים כמה דברים אני שומע על משוגעים כשלאנשים, גם כאלה שעבדו איתי, אין מושג שאני כזה. הבדיחה עליהם, רק שהם לא יודעים אותה.

צל-לילה
22/10/18 12:13

רציתי לעדכן, הורידו לי בתשלומים - קיזוז מהקצבה, נשאר עוד איזה 900, עשו את זה בצורה מאד לא מסודרת, בלי אפילו שבמוקד של ביטוח לאומי (מומלץ, אף שהם יכולים להטעות לפעמים) - *6050 - יודעים בדיוק כמה החוב. אבל לפחות חילקו לתשלומים. תימכו במאבק הנכים :) ותרשמו גם איזה פוסט, רק אני ומשה35 עושים פה "רעש"