מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

סבל רב עקב דלקת בקיבה

04/11/18 15:49
4 תגובות

יש לי כבר חודשיים דלקת בקיבה שמסרבת להרגע.
גסטרוסקופיה הראתה את הדלקת באזור הרירית באופן מובהק שאינו מתפרש לשני פנים, אך הביופסיה שהוציאו לי משם עוד לא חזרה.

בנוסף לכל זה - רציתי לברר שזה לא הליקובקטר אז ביצעתי בדיקת נשיפה, בגלל ההנחיות של המכון שבו ביצעתי את הבדיקה והלחץ שלי לדעת אם זה זה או לא, נבדקתי כאשר לא נטלתי אומפרדקס למשך שבוע אחד בלבד, הבדיקה יצאה שלילית. לאחר מכן הפסקתי במשך עוד שבוע וחצי עם האומפרדקס וביקשתי לבצע בדיקת נשיפה נוספת שלא נתנו לי לעשות.

אני מתקשה לאכול כל דבר כי כל דבר גורם לכאבים עזים בבטן, צרבות ובחילות.

התייעצתי עם דיאטנית ונטורופטית וכל אחת אמרה לי משהו שונה - הדיאטנית אמרה לי - תעשה דיאטה דלת סיבים - תאכל לחם לבן, אורז לבן, אבוקדו, תפוח אדמה ועוד מגוון רחב של דברים שאנחנו יודעים שהם דלי סיבים.
הנטורופטית אמרה לי לעשות תפריט מאוד ספציפי שכולל בתוכו לא מעט סיבים - דברים כמו קווקר, עדשים, שקדים, חומוס, ועוד הרבה דברים שזה או בסדר לאכול או מחזק את ריריות הקיבה.

בינתיים המצב שלי רק מחמיר, עשיתי בדיקת CT שחזרה לגמרי תקינה. ירדתי כבר 10 ק"ג מאז שהדלקת התחילה וזה לא נראה שזה עומד להעצר איפשהו בקרוב.

אוכל כל שעתיים שלוש ארוחות קטנות... משתדל לשמור על כמה שיותר כללי זהירות שרק אפשר. ועדיין זה מרגיש לי כאילו המצב שלי מחמיר במקום להשתפר.

אני כבר לא יודע מה לעשות ואני אובד עצות... אשמח לכל עצה שמישהו יכול לתת לי.


תגובות

שון
22/03/19 12:36

היי ,אצלי מצאו הליקובקטר [ טוב שלא מצאו אצלך..] אחרי חודש אנטיביוטיקה שמפילה לקרשים עדיין היו לי בחילות בוקר. עיצה מניסיון שכולל גם בחילות שלי מכדורים נוגדי כאבים : 1- בוקר שתה מים פושרים עם לימון סחוט [ הלימון סותר חומצה כשהוא מגיע לקיבה ] 2- כפית כורכום [קנה בחנות טבע ולא סתם משהו תעשייתי] ערבב במעט מים ושתה 3- אורז.,כמה שפחות . יותר מידי =צואה קשה בהצלחה ושאלה האם אתה לוקח כדורים נגד דיכאון? אנטיביוטיקה ?

מאי9987
01/01/23 11:10

כאילו אני כתבתי את הפוסט הזה!

אני גם עם דלקת בקיבה לא מהליקובקטר וזה פשוט מרגיש כאילו יש החמרה. לוקחת נקסיום לא מרגישה שהוא עוזר

הכל גורם לי לבחילות 

ועוד אצלי יש גם בקע סרעפתי אז בכלל שמח.

ממש מקווה שעבר ויש אור בקצה המנהרה

מחכה לתגובת הארה

מור39
29/07/23 15:59

גם אני בול אותו הדבר כל מה שלוקחת ואין שום שינוי מיואשת .

דודי-empire
09/11/23 8:16

גם אני באותו מצב דלקת כרונית בקיבה מישהו מצא פתרון?