מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהחושב על לחזור לשם

חושב על לחזור לשם

14/11/18 21:54
1 תגובות

חושב לאשפז אותי מרצון, אף שכרגע אני שפוי, אבל זה מגלל טראומה שעברתי שם מגלל הצוות, בעיקר אח אחד חרמן וסדיסט, אין כמובן כסף לעורך דין כבר עשור, גם מגלל מחירי הסמים הקלים שאולי אני מעשן, תתארגנו רק דרך טלגראס - אומרים שזה הרבה יותר זול מהדרך הקודמת שבה אזרחים תמימים היו קורבנות לקרטל כלכלי של פושעים. בכל מקרה, זה לא הנושא.
הנושא היא שאני עכשיו בעזרת הפסיכולוג שלי מנסה לטפל בטראומה מהאישפוז השני שלי ומהפרעת השינה שיש לי בעקבות האירוע המצער עבורי וכנראה רק עבורי לפי הרגשתי, ושאלתי אותו וגם חשבתי על כך בעצמי וזה יכול באמת לשפר דברים אבל זה גם סיכון, פשוט אי אפשר לסמוך על הצוות הרפואי וזה שאני חושש להתאשפז שם בריא איכשהו ולצאת עם טראומה מחודשת או אחרת (למשל באישפוז השלישי שלי עברתי הטרדה על ידי הומו אחד בתמיכה אפילו פעילה של הצוות ורק בנס ברחתי משם (דרך הדלת - כלומר באישור הרופאים)) זה מראה דברים על כך שהמוסד הזה יש בו עיוותים, הרבה עיוותים ולו רק מגלל הכח הרב שהם מקבלים על אנשים שאין להם כסף או בדרך כלל קשרים טובים ושהם לפעמים מתבוססים בצרות שלהם ושגם לא תמיד מאמינים להם יותר, משה היה מסכים איתי שיש גם חסרונות למחלה או לדבר הזה אם אתם לא אוהבים את השם מחלה ומעדיפים דברים כמו "השלב הבא באבולוציה" ובכל מקרה רק רציתי לשתף אתכם קצת במחשבות שלי על אישפוז מחדש לצורך בין היתר טיפול בטראומה משם שגורמת לי להפרעת שינה מתמשכת וכנראה לעוד תופעות שאני כבר לא מרגיש אותם למשל קצת פחדים וכאלה בתוך המציאות וכמו שאמרתי לא היה לי אפילו כסף כדי להתייעץ עם עורך דין אמיתי בנושא. המצב בקקט ואם הם יעשו לי שם עוד משהו לא הוגן או צודק אפילו שאני בריא ואין שום סיבה לקשור אותי כמו שלא היתה גם אז לא יהיה לי שוב כסף לתבוע אותם, מגלל העוני שלי - הדם שלי בארץ הלא צודקת הזאת מותר וזה עוד דבר נורא.
בכל מקרה אשמח לשמוע את דעתכם, האם כדאי לי לחזור מרצוני החופשי ונגד הצעת הפסיכאטר שלי שהוא לא גאון, אבל גם יחסית לפסיכאטרים אחרים די טוב האמת ונראה שהוא כנה ברצון לעזור לי וגם די מחבב אותי כאדם למרות העומס עבודה ומטופלים אצלו. ותזכרו רק שאנחנו פה מעלים לפעמים באנונימיות נושאים רגישים, כמו טראומות שהם לפעמים חלק נלווה לסכיזופרניה וצריך גם לדעת להתייחס אל זה ברגישות.
והשיח פה באמת מת, זה רק אני ומשה לאחרונה והוא קצת האמת מעצבן ורושם 5 שיחות בבת אחת, שאף אחת מהם לא בהכרח נושא לשיחה או להעלאת המורל אצל אנשים שגם כנראה צריכים תמיכה, חשוב לא להיות פה אגואיסטים אבל חשוב גם לשתף דברים תוך שימוש באנונימיות, שהיא עשויה להיות קדושה עבור סכיזופרנים. בברכה, צל לילה.


תגובות

צל-לילה
22/11/18 19:45

כן קצת פוסט קשה, אבל תודה ל2 האנשים שעשו לי 2 לייקים אחרי שרשמתי אותו. אני בטוח שלהרבה פה אם היו פה הרבה יש חוויות גם לא נעימות מאישפוזים. בנימת עידוד אני חייב להגיד שזה היה באישפוז השני לפני 8 שנים והרפורמה של ליצמן שבאה בעקבות עינוי במשך חודשים ארוכים של אדם חולה. באישפוז האחרון היה שיפור מסוים ביחס, אני אישית לא נקשרתי ולא ראיתי קשירות אבל אני מאמין שהם עדיין עושים את זה פשוט לא בבולט, באישפוז הראשון והשני המקום באמת דמה למחנה עינויים, על כל דבר הם קשרו והם לא דיברו בכלל ואם הם דיברו זה היה לרעה. קיבלתי טראומה מזה. איבחנתי את עצמי והפסיכולוג שלי מסכים איתי למרות שאני לא חושב שזה רשום באיזשהו מקום, ניסתי לתבוע אותם בתביעות קטנות אבל הם הביאו סוללה של עורכי דין ופרשתי ישר כשלא הבנתי בכתב ההגנה שלהם מה הם בכלל רוצים מחיי ובאיזה שפה הם משתמשים. בכל מקרה, אולי יצא מהמחשבות האלה על אישפוז חוזר משהו טוב.... סיפרתי על המחשבות האלה לפסיכאטר והשבוע השארתי לו מכתב שמבקש שיתנו לי פטור מקשירות מכיוון שה"טיפול הרפואי" הזה הוכח כמזיק עבורי. במקרה כזה, אני מוכן לחזור לאישפוז. שתהיה שבת שלום, צל לילה (חשוב לזכור לא לשים שם בטעות, אמנם אני לא חושב שהמקום מגיע לגוגל ואין הרבה תנועה אבל עדיף לשמור על אנונימיות)