מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

פירוש חלומות

22/11/18 20:03
4 תגובות

שמתם לב שהחלומות שלכם כשאתם בתקופה איך לומר פסיכוטית :) (האמת אני שונא את המונח הזה, כי זה מזכיר לכולם פסיכופט, שזה משהו רע יותר מסכיזופרניה והרבה יותר בעייתי מבחינה מוסרית) מדברים בעצם על השיגעון שלכם הרבה פעמים או על מחשבות שקשורות לסכיזופרניה?

האמת ש7 שנים לא חלמתי, זה נעלם לי באישפוז השני עקב הטיפול הרע שקיבלתי באותו אישפוז, אבל לפני שנה החלומות חזרו לי, קצת לפני שהשתגעתי שוב ובהתחלה זה היה מאד מוזר וזה עדיין מוזר ושמתי לב שהחלומות שלכם אם אתם מצליחים לפרש אותם פשוט אומרים המון ויכולים גם להנחות אתכם בדרככם בחיים ואין כאן משהו מיסטי, אלה פשוט מחשבות עמוקות שלכם שבאים בצורה מפורשת או סימבולית בדרך כלל בנוגע לחיים שלכם בסביבת ההווה, אבל לפעמים גם על העבר או על רגשות כלפי העתיד.

וזה מאד מעניין, מספטמבר אני מצליח לפענח את השפה של החלומות שלי ואני מצליח להבין כמעט את כולם, אף שיש לי רק הבזקי זכרון של חלומות ולא זכרונות של חלומות מלאים בדרך כלל. ומאז זה כאילו שיש לי יועץ חדש לחיים "האני הישן שלי".

אם אתם רוצים, אני יכול לנסות לפרש גם חלומות שלכם, גם ההקשר של החלום אבל חשוב, כשיודעים את ההקשר בדרך כלל מפענחים אותו.

ובנוגע לסכיזופרניה, היו לי חלומות אני זוכר באישפוז השני לפני שהם נעלמו שכאילו גם האני הישן היה משוגע וגם הוא האמין בשיגעון וזה היה די מעניין. באישפוז השלישי והאחרון היו לי פשוט סיוטים מגלל האישפוז והייתי צריך כדורי שינה כדי להעביר את זה. גם עכשיו יש לי הפרעת שינה כתוצאה מהטיפול הגרוע שקיבלתי לפני 8 שנים ולא היה לי כסף עד כה לצערי אפילו להתייעץ עם עורך דין אמיתי בנוגע לזה. כסף זה צדק בבית המשפט הישראלי עד כמה שזה עצוב ולבתי החולים יש כסף.

שיהיו חלומות טובים,
צל לילה.
ונראה לי מספיק עידכונים להפעם, יהיה נחמד אם גם אתם תרשמו פוסטים, אני מתחיל להרגיש מוזר כשרק אני רושם פה דברים.


תגובות

משה35
23/11/18 0:30

אני חושב שהראש ממשיך לחשוב גם כשאנו ישנים חלק מהמוח לא רדום לגמרי והוא חושב בשינה זה החלומות

צל-לילה
29/11/18 21:41

זה חשוב. גילתי לאחרונה או הבנתי לאחרונה ממעקב וזכרונות על החלומות שלי ב8 שנים האחרונות, כולל מעקב אחרי השינה שלי בתקופה הארוכה שלא חלמתי כלל שבעצם הם לא "ריפאו" אותי מהשיגעון בפעם שעברה, מה שקורה שהדחקתי את השיגעון לתת מודע והתת מודע שלי למעשה היה משוגע וזה למרות שכל הזמן לקחתי תרופות זה לא עזר לו ובסופו של דבר זה בעצם היה חייב להתפרץ שוב כחלק מתהליך ההחלמה העצמי של הנפש. אגב ניסתי לתבוע אותם על הקשירה בבית משפט לתביעות קטנות, חבל על הזמן חייבים עורך דין ועורך דין טוב ולעשות משפט רציני. באמת יש לי כסף לזה? אני בקושי גומר לפעמים את השבוע הראשון בחודש עם הקצבה המקוצצת שלי. בכל מקרה, אני סרקתי שנה את החלומות שלי ואני לא רואה שם שום סימנים לשיגעון, בהחלט יש טראומה מסוימת מהטיפולים והאישפוזים אבל אין שום סימן לשיגעון - למה? כי הפעם עשיתי בשכל וברחתי לשם לפני שגילתי מה "הטיפול הרפואי" הפעם והחלמתי בכוחות עצמי בשקט בבית שלי בעזרת לוגיקה חזקה. לא נותרה במח שלי שמץ של אמונה בשיגעון הזה, או בעיוות למעשה של השיגעון הטבעי שלי ועכשיו זה מחזיר אותי לשיגעון הטבעי והראשוני שהיה לי שאותו עדיין לא באמת מצאתי דרך לסתור, אבל יש לי איזשהו כיוון שאני יכול לעשות גם כשאני שפוי כדי לבדוק את הרעיון. ערב טוב. מקווה שאתם קוראים, כי יש פה גם דברים חשובים על המחלה ובעצם כל דבר שרשמתי פה קשור איכשהו לסכיזופרניה, לא יצאתי אפילו בפוסט אחד אוף טופיק. צל לילה.

צל-לילה
29/11/18 21:44

אז כדאי גם לכם לעקוב אחר החלומות שלכם גם אם השינה שלכם בסדר, כי אם אתם מצליחים לקרוא אותם תוכלו לראות אם אתם עדיין משוגעים בתת מודע וזה חוזר כל לילה כשאתם ישנים כמו שהיה אצלי (התעוררתי עצבני רצח לפעמים מהשינה שלי) או שאתם בעצם נקיים מהבחינה הזו. וזה רק תיאוריה אם אין לכם חלומות שמעידים שיש עוד שיגעון זה לא אומר שיצאתם מזה ואתם כבר לא סכיזופרנים - זה אפשרי אגב, אם מבחינה לוגית אתם מוכיחים שלעולם אין סיכוי שזה יחזור אתם בריאים ואם זה באמת לא חוזר עד סוף ימי חייכם גם צדקתם ואתם סיימתם עם הסכיזופרניה.

צל-לילה
29/11/18 21:47

לא לדעתי, אין ריפוי מלא בלי גם ריפוי לוגי, אתם צריכים להאמין לחלוטין שהשיגעון שלכם הוא אכן "סיפורים" כשאין לכם אפילו חלק אחד בראש שאתם לא מודעים אליו שמעלה בנוגע לכך ספק. רק אז אנשים *באמת* מבריאים מהשיגעון שלהם.