מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שקרי התקשורת

27/11/18 5:51
1 תגובות

הפרעות שינה. לא ישנתי כל הלילה. לא משנה. הנה הנושא:
"שקרי התקשורת: יש כל כך הרבה בתי חולים לחולי נפש בארץ, מדוע התקשורת תדווח לעולם רק על אבארבנייל המוזנח עד כדי פשיעה ממשלתית? וגם זה תוך ירידות סטריאוטיפיות לא נכונות מציאותית על החולים והצוות? וכמובן שהכתבת תוטרד על ידי החולים ומישהו יקרא עיתון הפוך, כי משוגע זה מפגר לא? עוד סטיגמה שצריך לבדר

ואגב, היה איתי באישפוז מישהו שסבל מפיגור שכלי קל וניסה להעלות לעצמו את הקיצבה והלך לעובדת הסוציאלית ולא יודע מה קרה אבל אישפזו אותו עם איבחון של סכיזופרניה ורק אחרי מחאות ולא יודע מה שלא, התבררה האמת והאמינו לו שאכן מה שיש לו זה פיגור שכלי. ואם מדברים על סטריאוטיפים - האינטילגנציה שלו היתה בסדר גמור, פשוט היתה לו בעיה מוטורית עם היד וקשיי דיבור. בכלל לא מפגר שכלית כמו שאומרים. אני גם לא האמנתי לו האמת, הוא פשוט היה כל כך מוצף אדרנלין מהסכנה שלהיות בתוך בית משוגעים ולהיות מתויג כמשוגע שפשוט לא היו לו סימנים בכלל שהוא מפגר. רק אחרי שאמרו לו שמשחררים אותו וש*הם טעו איתו* הוא נרגע ופתאום הסימפטומים של הפיגור הופיעו. זה היה ממש משונה. בחור טוב סך הכל, לא אחד מהדפוקים האלה בבתי החולים שנטפלים לאחרים או פוגעים בהם או מטרידים אותם למרות שמסבירים להם בכל צורה אפשרית שאתה לא הומו, לא יודע - הצוות פשוט עודד אותו, התלוננתי על הטרדה ועוד באותו ערב האח הכי בריון ניסה להעביר אותי לאותו חדר שלו שם הוא התחבא לי בתוך המיטה, מפחיד פשוט הטיפול הרפואי לפעמים - קודם עינויים, עכשיו אונס, אולי פשוט תירו בי צרור יריות? אני מבטיח לכם שאז אני יהיה הכי "רגוע"

לא יודע, אתם לא רושמים, לי משעמם ואני בניגוד אליכם לא מתבייש או מפחד לרשום דברים, מה גם שאני דואג לשמור על אנונימיות בפרטים מהציבור הכללי, אם מישהו במקרה יעבור ויכיר אותי, אז קצת הצפתי, אבל הכל "חומר טוב", אתם יכולים לקרוא ואולי זה גם יועיל לכם במשהו. אבל אני אשמח גם אם קצת תגיבו יותר אחד לשני ותעשו יותר לייקים ותשתחררו יותר ותרשמו יותר פוסטים ונושאים שמפריעים לכם או טיפים מהניסיון שלכם, כי ככה זה קצת מרגיש לדבר עם עצמי או עם הקירות או משהו, ובקטע הזה כבר הייתי. תודה :) צל לילה (הנה אני רושם באמצע הלילה, לא מצדיק את השם?)


תגובות

צל-לילה
11/02/19 3:55

מקפיץ. שקרי התקשורת זה נושא חשוב, בעיקר שבעקבות תיק 2000 ותיק 4000 מובן יותר לציבור שהתקשורת היא למעשה יותר מדי "חופשית" לפעמים ולפעמים גם לוקחת חופש מהאמת. אני זוכר בעיקר כתבה ב"ימים" על אברבנייל שפשוט הכתבת חיפשה בה איך להתבדר עם הקהל שלה על חשבון "המסכנים".