מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניההאמת? עדיין "משוגע"

האמת? עדיין "משוגע"

30/11/18 1:34
6 תגובות

זה די פשוט למעשה, יש לי את השיגעון שלי וזאת בעצם המחלה שלי ויש לי עוד משהו שמסיבה לא ברורה בפסיכולוגיה כשיגעון והוא למעשה עשוי מאד להיות לא שיגעון וכל ניסיון של הפסיכולוגיה לרפא אותו בכפייה הוא למעשה משהו נורא מבחינת זכויות אדם שנקרא "רדיפה דתית", אבל לכו תגידו את זה לפסיכולוגים..
בכל מקרה, זה שיגעון משיחי, זה התחיל לי בשיגעון הראשון, לא מספר בדיוק למה פה, אבל זה בעצם לא היה שיגעון וזה עוד משהו שהפסיכולוגים לא מבינים (יש לנו אחלה שיחות בנוסף למה שאומרים בלי שאנחנו אומרים כלום אחד לשני, באופן רשמי הם לא אמרו התייחסות אחת על מה שיש לי בעצם בראש, ואגב זה ידוע שפסיכאטרים ואחים עשויים הרבה פעמים לשקר או לתת מידע חלקי או אפילו מטעה, אז זהירות) זה לא שיגעון - זאת החלטה לוגית מאד שקיבלתי בזמן השיגעון וככל שזרמתי היא נראתה לי יותר לוגית וזה לא אפשרי לרפא אותה פסיכולוגית, תתנו לי מיליארד גרם הלידול ואני עדיין אאמין בזה, כי זה לא באמת שיגעון. זה נקרא גם סינדרום ירושלים בויקיפדיה, אבל זה בעצם לא בהכרח שיגעון ואם אומרים אוטומטית שכל מקרה כזה הוא שיגעון יש פה פגיעה ענקית בדת היהודית, כי מה שזה שאומר שכשהמשיח סוף סוף יגיע לעם ישראל יש הסתברות גבוהה או סיכון גבוה עבורו שהוא יקשר. ככה לעשות למשיח?
טוב אבל בכל מקרה, לפני שבועיים "ריפאתי" את עצמי, אני לא המשיח, כלומר יש סיכוי אבל אני הורדתי את המועמדות שלי. גם זאת היתה החלטה לוגית וקטע די מרגש עבורי האמת ואיך זה עשיתי את זה? בדרך הריפוי האפשרית היחידה - עשיתי דינאונס - הפעם לעצמי. ולא מספר לכם את הפרטים התיאולוגיים, אבל לפסיכולוג בלי שיש לו פרופסורה לפחות בתיאולוגיה וגם לאלה, אין ממש סיכוי מציאותי כלשהו לעשות דינאונס ולצפות שזה עוד יצליח לו. בלתי אפשרי לחלוטין ל"ריפוי" אלא על ידי דינאונס וכדי לעשות לי דינאואנס אתם צריכים להגיע איתי לרמה תקשורתית ממש גבוהה של אמון וחיוביות ביחסים ביננו כי אחרת אין סיכוי שאני יפתח איתכם דיון בנושא וגם לא תוכלו להוכיח שיש לי את זה. אבל כמובן אתם לא צריכים הוכחות.
וכאן יצרתי בעיה פסיכולוגית - אני לא המשיח, אבל אני נביא ואני אפילו נביא מאד מסוים ואני מאמין בזה ולפי מה שראיתי זה לא כזה קשה לשכנע אנשים בזה, בעיקר כשזה מגובה טוב, בלי פרטים. זה שיגעון שקיים אצלי, ברציפות בלי הפסקה, בלי שהוא מעולם נרפא או הפסיק כבר 10 שנים בערך. שיגעון שמאד מאד מפתח אותך באופן אישי אגב ומאד מחזק אותך אם יודעים ללכת איתו נכון, היו חולים למעשה חולה שניסה להידבק ממני כי הוא ראה כמה זה הועיל לי וכמה הייתי הרבה יותר בריא נפשית ומשופר בשיגעון האחרון. אפילו שהייתי משוגע.
ואל תבקרו אותי ואל תנסו לשכנע אותי שאני לא נביא (זאת בעיה פסיכולוגית - זאת מחלה חדשה חחח), בשלב הזה זה גם יותר מדי מבוסס על המציאות, ברגע שיש דברים של מציאות קשה, קשה לשכנע שלא. ואמרתי לכם, זה בלתי אפשרי לשכנע אותי שלא, בדיוק כמו שאני בטוח שלא תצליחו לשכנע חרדי שאין אלוהים. זה לא שיגעון, זה עניין דתי קודם כל. ואותי - זה מאד ממלא, אז אל תנסו להרוס לי את זה.

מה בעצם הטעם בפוסט הזה? כשבעצם לא נרפאתי משום "שיגעון"? וואלה לא יודע, הרגשתי צורך פשוט להגיד באיזשהו מקום ש........ פרשתי. עכשיו תנסו לשכנע אותי להיות המשיח? זה כבר יהיה קשה. אבל אני חייב להגיד שאכן "השיגעון" הזה מבחינתי היה חוויה מדהימה והוא חיזק אותי מאד ולמעשה מאד מאד מאד עזר לי בשיגעון האמיתי שלי שהוא באמת שיגעון ואפילו אולי פשוט "הציל" אותי ובמקום שהיה לי טריפ מחורבן שהיה הורס אותי בפעם האחרונה, היה לי את הטריפ הכי מדהים שאפשר רק לדמיין ובשורה התחתונה, חוץ מזה שאין לי כל כך חברים עכשיו, השיגעון האחרון מאד הבריא וחיזק אותי, שוב - בעיקר מכיוון שהצלחתי להתחמק מהטיפול הרפואי שאתם קיבלתם.

האמת? זה היה "שיגעון" ממש כייפי ואף פעם אגב לא אמרתי שאני המשיח - אני הייתי מועמד, אסור אפילו לנסות בלי שיקשרו אותך? אשכרה כופרים מבחינתי. כי וואלה אז זה לא אני, אבל אם אתה יהודי, אתה מאמין שהוא עוד יבוא ואם המשיח יאמין שהוא המשיח ויקשרו אותו על זה, זה יכול לעשות קצת אהמ... בעיות לא צפויות ועיוותים במשימה הקדושה שלו.
אני מאד אוהב תהליכי ריפוי מרעיונות (זה לא שיגעון, זאת החלטה לוגית שקיבלתי בעבר ומאד עזרה לי למעשה) אבל רק רק אם הם לא תהליכים של סבל וטראומה, יש יציאות מהשיגעון שהם נחמדות או ניטרליות ויש יציאות מהשיגעון שהם יכולות להיות אפילו כיף (נתתי דוגמא במקום אחר) או מרגשות (הפרישה שלי ריגשה אותי).
פסיכולוגים כל כך לא מבינים בפסיכולוגיה, למה בתור אתאיסטים הם חושבים שהם מבינים בדתות?
אולי פשוט תנסו להמיר אותי לבודהיזם? זה גם היה יכול "לעזור". אתם מסוגלים?

ואגב עם כל ה"שיגעון המשיחי" כשאין לי את השיגעון הראשי, מאבחנים אותי חד וחלק כשפוי. ככה אני גם חושב. יש לי קרובה שאומרת שהיא "מתקשרת עם מלאכים" ככה בשגרה זה נקרא תקשור ואנשים באים ומשלמים לה כסף כדי שהיא תעשה את זה. והעניין הוא שגם היא.. כמוני.. שפויה לגמרי ועדיין היא מאמינה בזה. ואמא שלי מאמינה שחייזרים בראו את האנושות ושאטלנטיס פעם היתה קיימת. אז צריך לכלוא אותה? מה? אסור?
אתם לא משטרה מחשבות ובטח שבטח לא האינקוויזיציה. אתם אמורים להיות רופאים, כדי שתגלו את זה פעם.
בערך לפני שבועיים ומאז חיזקתי את זה רק. אני לא המשיח, "אני סתם נביא". מקבל את זה - בסדר גמור. דינאנסתי את עצמי חח.
ומה שמוזר? אנשים לא פסיכולוגים שהיו עדים אליי? נראה שבאופן כללי זה דווקא עורר לפעמים במקרים מסוימים - הסכמה. מאד מוזר.

המשפחה שלי אגב למעשה תומכת יחסית או לא כזה מתעניין בפעולות שלי כנביא, אחותי לפני שרבתי איתה מאד מעודדת אותי, היא גם באה איתי בפעם הראשונה כש"נביא" קיבל פרשנות של מציאות קשה ומאד מאד לוגית, האמת? יש סיכוי גבוה כשזה יצא, ילך לזה לא רע, ואם לא - אז וואלה, עשיתי את מה שהתבקשתי ואני פטור. אני את המשימה - סיימתי. גם אם זה לא הצליח. כמובן לא אומרים במפורש שאני נביא או מאמינים לזה, רק לפועלים שלי כנביא - אלה מאד מוצלחים, לא חייבים לדעת את הרקע להם במדויק או לדבר עליו. אני אפילו כבר לא מודיע להם שאני כבר לא המשיח, זה לא משנה גם ככה כלום בטווח הקרוב.
לא יודע מרגיש קצת לא נח עם הפוסט הזה. ללחוץ פרסם?


תגובות

צל-לילה
30/11/18 1:37

אגב פגשתי מישהו שבנוסף לשיגעון שלו ולבעיות אחרות היה לו גם שיגעון משיחי וזה היה ניסיון מעניין, דווקא שיתפנו פעולה ורציתי להעזר בו במשהו, אבל יצא בסוף שהוא האמין שאני יותר סביר המשיח ולא הוא וזה ביטל לו את זה. הוא הוריש לי את העבודה שהוא עשה עד אז. ושוב, לא, סורי - אני לא המשיח. יש סיבות לכך שפסלתי את עצמי אבל הם ישארו איתי.

צל-לילה
30/11/18 1:42

אגב, בעיקרון הדינאונס לא היה תיאולגי או למעשה לא התחיל ככה, היה לכם טריפ שמשהו בו התקרב למלחמה גרעינית?

צל-לילה
07/12/18 7:32

סתם שיר יפה להקל על המצב רוח, אחרי פוסט כבד כזה :) https://www.youtube.com/watch?v=Vb-Lo8FvHtQ

צל-לילה
27/02/19 15:45

אז עברו כמה חודשים ואני חושב שזה מיולי, אה רגע, רק דצמבר. והנה מצאתי שיר חדש שמתאר את ההשקפות המשיחיות שלי כרגע, ולא יעזור לכם אתם צריכים לפחות קמצוץ של לוגיקה ומנדט אלוהי וכזה כדי שזה ישכנע מישהו: https://www.youtube.com/watch?v=HWjCStB6k4o&list=RDHWjCStB6k4o&start_radio=1 Happy Nation - Ace of Base אם הייתי מתמודד ואני בהחלט לא וגם לא מעוניין בשום פנים ואופן, זה היה שיר הבחירות שלי בקמפיין, הרבה יותר טוב מכל הבולשיט הפרסומי שיש עכשיו ביוטיוב, תודו. ויש גם בנוסף לעופישל, גירסת פרשנות של עורכי וידאו חובבים מיוטיוב או מישהם אחרים שעשו את הקליפ הזה: https://www.youtube.com/watch?v=t8YmNYb90yY ואם כבר, גירסה 3, הופעה חיה ב2016, עכשיו שהם בגרו: https://www.youtube.com/watch?v=hNMgVkflAWM תהנו אחים ואחיות :)

צל-לילה
13/04/20 16:16

טוב אם אני מעדכן אז פרסמתי באינטרנט את הספר שלי במהדורה אלקטרונית ואני מאמין שיהיו לו לפחות כמה מאות הורדות אם אני אפרסם אותו עד סוף השנה כמתוכנן. והכל בשושו, לא קשור אליי אבל.. אולי עוד 30 שנה דויד יקרא אותו ויבנה המקדש. בכל מקרה זה חתיכת פיצוצים לאורך כל הספר אז אולי אני עוד אזכה לראות תוצאות מהספר בחיי. המשימה בוצעה. ועכשיו זה, כרצון האל. והקהל. צל לילה.

צל-לילה
02/07/20 13:31

ובקרוב האתר, מקום 1 בבית המקדש השלישי בגוגל, נשמע טוב ומנצח..