מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניההיי, רוצה להתארגן?

היי, רוצה להתארגן?

30/11/18 3:00
0 תגובות

כמו שרשמתי במקום אחר - אין שום אירגון בארץ שמאגד סכיזופרנים. וזה מאד מאד מפריע לי.
ולדעתי צריך לארגן אחד, אז אני ינסה פה לעשות התחלה של משהו -
המתאר של הארגון: *היתר כניסה - כל מי שסכיזופרן יכול להצטרף אבל הוא צריך להתנהג כמובן בכבוד לאחרים. כל מי שלא סכיזופרן - אסור לו, במקרים מסוימים אפשר לצרף קרובי משפחה של סכיזופרנים.
* אסור שההצטרפות לאירגון תחשוף את האנונימיות של האנשים, כך שלמשל אי אפשר להשתמש בתשתית פייסבוק לשם כך, כי פייסבוק לא אנונימי. תשתית הקשר צריכה להיות כזו שיהיה נח ליצור קשר בין האנשים ולכן לדעתי גם לא וואצפ למשל, מה גם שזה חושף פרטים לאחרים על האחרים וגם לא מיילים כי זה רק לקבוצות קטנות, אז לדעתי אני אפתח בלוג פרטי למורשי כניסה בלבד, מהניסיון שלי זה הכי מתאים.. אתאר את זה עוד 2 כוכביות.
* צורת ההנהגה הרצויה ודרך פעולת הארגון -
סוג של מועצה נבחרת כלשהו, אבל זה יהיה אפשרי רק אם האירגון באמת יהיה ארגון, בשלבים הראשונים כשכל מטרת הארגון הוא להתארגן (המועצה כבר תחליט מה לעשות בארגון) עד שתהיה המועצה, אני בשום פנים ואופן לא לוקח תפקיד של המנהיג או המנהל, אלא רק של מארגן, אני בתפקיד איש כח אדם סך הכל - אין שום צעדים ממשיים שעושים עד שאין התארגנות ויש מועצה ושאר האנשים בעצם בהתנדבות לא מחייבת אומרים לסכיזופרנים אחרים (למי שקשה אני אכתוב משהו שתוכלו להדפיס) שהם פוגשים על הקבוצה ומציעים להם להצטרף. זה לא רק אני. אני סך הכל איש כח אדם כמו כל אחד אחר בארגון עד שתהיה מועצה. אם יהיה צורך בהחלטות כלשהם - אז אני יארגן הצבעה ומי שרוצה להביע את דעתו יצביע.
* ניתן כמובן לפרוש מהארגון מתוך רצון חופשי, בכל שלב.

דרך ההצטרפות: אתם שולחים לי לפה הודעה פרטית - וכך נשמרת האנונימיות ותרשמו גם אולי שאתם לא רופאים או אחים או צוות בהצהרה שלכם, בלי שצריך לרשום פה משהו על זה ואני שולח לכם בחזרה קישור לבלוג החדש וסיסמא, תגידו אם אתם רוצים גם שם משתמש מסוים (באנגלית), תוכלו להגיב כמה שאתם רוצים בבלוג ולפתח שיחות בתגובות, הפוסט הראשון יהיה : "ארגון חדש - צירוף חברים חדשים" ועד שיהיה פוסט מועצה לדעתי אפשר להשאיר את זה כפוסט אחד , כאילו אם יהיה, זה רק ניסיון למלא איזה חלל. בתוכן של הפוסט נראה לי שאני יעשה פחות או יותר קופי-פאסט או שאני אשאיר את הפוסט די ריק - מי שיהיה חבר מועצה יקבל גם סטטוס של כותב והוא יוכל לעשות פוסטים שהוא יעלה דברים לדיון וכמובן החלטות להצבעה לפני כל הקהילה של הארגון. אני יודע, זה קצת יותר דמוקרטי מרק פתק בקלפי. אני כתבתי כבר בפלטפורמה הזו, זה יהיה נוח תקשורתית יותר מוואצפ ויותר יעיל. סימכו עליי. מתישהו נעשה גם הצבעה על שם לארגון ודברים כאלה שימשכו יותר קהל כשהארגון יתהווה קודם כל.

אז לסיום, שוב, דרך ההצטרפות: אתם שולחים לי לפה הודעה פרטית - וכך נשמרת האנונימיות ותרשמו גם אולי שאתם לא רופאים או אחים או צוות בהצהרה שלכם, בלי שצריך לרשום פה משהו על זה ואני שולח לכם בחזרה קישור לבלוג החדש וסיסמא, תגידו אם אתם רוצים גם שם משתמש מסוים (באנגלית). אם יהיו 5 אנשים לפחות ואתם גם מוכנים להגיד את לסכיזופרנים אחרים, אז אני פותח בלוג.

ושוב, אני לא מנהל הקבוצה, אני רק עוזר להתארגנות שלה וזה גם לפני שיש מועצה מסודרת. ולא לדאוג את החפירות אני ישאיר לפה. לדעתי זה חשוב לפחות לנסות, מקסימום זה לא יצליח יהיו רק כמה ונסגור את העסק. ניסינו.

מבטיח לא לרשום אפילו מילה אחת נוספת, עד שיהיה סימן חיים ממישהו אחר. כמו שרשמתי, שווה לנסות.
צל לילה :)


תגובות