מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

נורמלים ו......

06/12/18 10:13
1 תגובות

פשוט חשבתי על כך שיש את ההגדרות האלה של נורמלי ולא נורמלי ואני לא חושב שזה נכון או מדויק.
החלק של הנורמלי - אין לי התנגדות, אוקיי תהיו נורמליים, משעממים או לא משעממים. אין שום דבר מיוחד בכם.
החלק של הלא נורמלי - זה פשוט לא מדויק, כי זה נשמע שזה לא טוב בהכרח ושלילי כי זה מנוגד לנורמלי שזה חיובי, ועל כן אני מציע בפני הסכיזופרנים שנאמץ מילה פנימית בשביל עצמנו "על נורמלים". תודו שזה נשמע הרבה יותר טוב ומגניב וזה גם נכון!
כלומר למשוגעים יכולים להיות הרבה יכולות שאין לאנשים נורמליים - למשל התבוננות מיוחדת על העולם, ראיית דברים שאף שהם לא מציאותיים יש בהם איזה שהיא משמעות לפעמים, אני למשל מרגיש שאני הרבה יותר כריזמטי ובטוח בעצמי כשאני משוגע, וגם המחשבה שלי פשוט יכולה להכנס למצב טורבו בשגעון - וכן צריך לסנן, מה שקשור לשגעון מעיפים כי הוא לא מציאותי, אבל אחרי הסינון הזה קולטים הרבה דברים ממש חכמים ונכונים למציאות המציאותית שחשבתי הגיתי ואמרתי במהלך השגעון האחרון.
והנה אני אתן לכם עוד דוגמא, אם אני אכנס לדיכאון ואכשל בכל דבר שאני עושה, אמא שלי לא תדאג.
אבל כשקיבלתי 100 במבחן מסוים והודעתי לה על זה בטלפון היא פשוט קראה לי "משוגע", התעצבנתי עליה על זה (הייתי מעורער אבל היא לא ידעה את זה) שככה היא מקבלת את ההישג שלי, אבל הנה זה ימחיש לכם - משוגעים לפעמים מסוגלים לעשות הרבה יותר ממה שהם יכולים במצב לא דלוק, כאנשים רגילים.
יכול להיות שבאשפוז ההוא, הרופאים פשוט חששו מהיכולת שלי לברוח להם באשפוז הראשון ואולי הם שמעו על הפרצה שעשיתי בחלון של אבארבנייל (לא שויך אליי אף שזה היה מאחורי הראש שלי כשישנתי, מוסתר מאחורי הציוד שלי) - עד שהם באמת חשבו שהדיווח הלא הגיוני של האח הוא הגיוני, גם מגלל תופעת "חותמת הגומי" הקיימת במקומות שונים, כי לי זה נראה פשוט כל כך לא הגיוני כמישהו שמבין משהו ויש לו ניסיון בבריחות (אגב למי שיש הזיות שהוא נרדף על ידי השב"כ, הם באמת קטנים, אל תשאלו כמה פעמים העברתי מסורית דרך הבדיקות שלהם).

אז מה כל הסיפור? כן אז יש "נורמלים" ויש "על נורמלים" כמונו, טוב אני מניח שזה תלוי גם איך אתם בטריפ שלכם, אני בהחלט "על נורמלי" :)
צל לילה


תגובות

צל-לילה
06/12/18 23:34

זהו, עברתי פה על כל הפוסטים שיצאו מאז שהקבוצה התחילה ב2013, אני פשוט על משועמם..