מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חדש בויקיפדיה

27/02/19 5:41
5 תגובות

היי.

אם כבר אני פה, אני אעשה עידכונים - יש לי אבל בעיקרון רק את זה אם אני לא מתחיל ממש לחפור מחדש.
עשיתי ערך חדש בויקיפדיה - רושמים את כותרת הערך בערך קיים כך [[צו מרפאתי]] ואז לוחצים על הקישור ועורכים את הדף.
עכשיו יש לי שם משתמש שם 'צל לילה' אבל בינתיים רק רשמתי את זה. יש לי מספיק כתיבה גם בלי זה. השנה האחרונה היתה בעיקר שנה של כתיבה למען האמת, יש לי השראה מטורפת ממש מאז השיגעון האחרון. ואפילו חיזקתי אותה עוד בשנה האחרונה.
בכל מקרה, זה הערך החדש שכתבתי:
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A6%D7%95_%D7%9E%D7%A8%D7%A4%D7%90%D7%AA%D7%99
צו מרפאתי - בויקיפדיה
והוא כבר בדף הראשון בגוגל ב"צו מרפאתי".
אני ארצה לרשום גם מתישהו שם על עינויים תרופתיים ונושאים אחרים חשובים שלא כל כך ידועים בציבור, בדיוק כמו שפעם קשירה "רפואית" לא היתה ידועה בציבור, כשהציבור ידע הוא לחץ על ה"נבחרים' לטפל בעניין ואז היתה את הרפורמה של ליצמן. שלפניו כמו שאתם יודעים, קשרו פשוט על כל דבר, כולל על גחמות של אחים סוטים. (אני אעשה ערך גם "אונס רפואי" אחרי שאברר יותר את העניין, כזכור ניסו לאנוס אותי עם הומו שנדלק עליי בתאונה, מה שהיה דופק אותו אם זה היה מתממש ואני אולי הייתי מתאבד עד כמה שאני יודע).

אז מה דעתכם על הערך החדש?


תגובות

צל-לילה
06/03/19 8:13

אז.... ואין בעיה להגיב גם אם אני מגיב לעצמי, למה לא ראיתם באישפוזים אנשים מדברים לעצמם? אז.. עשיתי עוד כמה עידכונים בויקיפדיה: 1. הוספתי עלות עורכי דין בישראל בערך "עורך דין" ושינו את זה ל"מחירי מינימום ומקסימום" אז הוספתי שוב הערה על השכבות המוחלשות שאין להם כסף לעורך דין. מישהו לפחות ישמע בדרך לתקן את זה. 2. לקחתי את הערך החדש "צו מרפאתי" שעדיין קיים, ושמתי קישורים אליו בכל מיני דפים רלוונטים בויקיפדיה. 3. הוספתי הערה בערך "שיגעון" שאף שהמונח מקובל, היום מבחינה רפואית קוראים לזה "סכיזופרניה" והפניתי את הקוראים לשם. הוספתי גם לכל ההגדרות המוזרות שלהם שהיום זה נקרא בפשטות "בוחן מציאות לקוי" (או "אחר" בפי החולים). זה היה שתי גיחות שלי לשם, יש לי גם דברים אחרים שמעצבנים אותי.

צל-לילה
13/12/19 4:37

לא כל כך זוכר מה עידכנתי השנה בויקיפדיה, אני חושב שעשיתי עוד כמה עידכונים קטנים בנושאים חברתיים, אבל לאחרונה גם עשיתי 2 דברים שהוסיפו לי קצת גאווה אם לא ימחקו אותם שוב: * הוספתי בערך "קשירה רפואית" שתי פסקאות בסוף. אחת, איזכור שהשיטה לא ייחודית לפסיכאטריה אלא גם משמשת בבתי כלא להשלטת סדר ומשמעת במשטור של פחד וטרור. לא בדיוק במילים האלה. והשניה, איזכור "קשירה כימית" * הוספתי את הערך "קשירה כימית" שאיזה טרול בשם dvorno מחק לי סתם למרות שהבאתי סימוכין מכמה מקורות ורשמתי את זה טוב, אז ביטלתי את המחיקה שלו ונקווה שמחר והלאה זה יחזיק. קשירה כימית אלה בעצם העינויים התרופתיים הידועים, שבהם נותנים תרופות פסיכיאטריות חזקות לא לשם ריפוי אלא לשם למשל גרימת סבל והכנעת המטופל, כלומר כמו קשירה אבל באמצעות זריקות שניתנות בכפייה. לא ידוע על היקף התופעה בבתי חולים פסיכיאטריים, אבל המנהל של שער מנשה הזכיר אותה פעמיים. הוא גם אמר שהיא "הורסת את הגוף" ועל כן מאד לא רצויה.

צל-לילה
14/12/19 7:03

הוספתי גם את הערך "בידוד (פסיכיאטריה)", הוא לא היה קיים. בנוגע לשינויים, לאחר ויכוח עם הויקיפדים הערך "קשירה כימית" נכנס לאינציקלופדיה. התוספות ב"קשירה רפואית" הם בדיון.

צל-לילה
24/01/20 0:32

"קשירה רפואית" - היה קרב בנושא ההגדרה של קשירה ושל פורמלי ולא פורמלי מבחינת מה עשו ומה עושים. אנסה לערוך את הערך שוב, הוטלה עליי המשימה להפוך את השיחה בנושא לערך.

מישהי-מוזרה
29/03/20 10:49

מפחיד. רציני, הפחד הכי גדול שלי זה אישפוז פסיכיאטרי בכפייה.. הפסיכיאטרית שלי טוענת שאני כל הזמן "בעילה לאישפוז". הסיבה שהיא אומרת את זה היא כי אני ממש מתנגדת לקחת חלק מהכדורים שמנסים לרשום לי, בגלל הרשימה של תופעות הלוואי (בזיפרקסה לדוגמא, כתוב *פעמיים* את המילה תרדמת בעלון לצרכן!!). ניסיתי להסביר לה שהיא לא יכולה לכפות עליי אשפוז כל עוד אני לא מסוכנת לאף אחד, אבל היא די מתעלמת מהעובדה הזו.. -_-