מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניההנחות לנכים בטלגראס

הנחות לנכים בטלגראס

27/02/19 13:38
2 תגובות

רק רציתי להסב את תשומתכם לעניין הבא: מי שזקוק מבחינה רפואית לקנאביס וכמובן שלא מקבל קנאביס רפואי כי יש לו סכיזופרניה, אבל למרות הדיעה של הרופאים הוא בכל זאת מאמין שקנאביס יעשה לו טוב או שיש לו גם טראומה או משהו נלווה אחר:

אז דעו, אני מנסה את זה כבר חודש שני (למרות שעכשיו אני עקרונית בגמילה כי הצלחתי להיפטר מאחת מ2 הטראומות שלי מהשיגעונות המוקדמים בזכות חשיבה על העבר שוב לאחר זמן והבנה נכונה של דברים), ומי שאומר שהוא נכה מקבל הנחה קטנה,
וזה יכול להיות משמעותי - 200 שקל הנחה על פלטה ו 100 שקל בערך על טולה של 10 גרם.

ורק אזהרה קטנה, זה בכל זאת פושעים - יש אנשים נחמדים שבאמת יעזרו לכם ויהיו נחמדים אליכם אקסטרה מגלל שאתם נכים אבל מצד שני יהיו את אלה שישמעו נכה וינסו לרמות אתכם, למשל יתנו לכם מחיר גבוה מעבר למחיר הרגיל.

אבל ככלל, למי שמתארגן דרך טלגראס בקביעות, מומלץ לדעתי לבקש הנחה על החומר. אני עושה את זה וזה מאד עוזר לתקציב הלחוץ גם ככה שלי.

בברכה,
צל לילה
והפורום שקט, יש פה עוד אנשים? מישהו שומע אותי?


תגובות

צל-לילה
21/12/19 15:48

ועוד טיפ למתארגנים מהרשתות שבטלגרם, קודם כל מגזין קנאביס הוא אחלה ודבר שני ההנחות שם מבוססות על כמות, אז אם אתם יכולים תקנו לחודשיים מראש במקום לחודש למשל, כי זה חוסך בעלות לגרם או ל10 גרם או איך שאתם אוהבים לחשב. והכי טוב זה כמובן בלי לעשן, כי עישון זה לא בריא, אפשר לעשות תה קנאביס אבל זה עדיין לא מספיק מועיל. שמעתי על שמן קנאביס כתחליף לאלה שלא רוצים לעשן אבל אני לא יודע מאיפה משיגים את זה. שיהיה לבריאות :) זה בכל זאת רפואי וזה..

צל-לילה
21/12/19 15:50

וזה נורא מה שקרה לנעמה יששכר, 9.8 גרם זה אפילו לא טולה במדויק (חסר 0.2 גרם), וזה ממש לא נשמע כמו הברחה של סוחרים, כמות כזאת זה לצריכה עצמית, סוחרים לא מתעסקים עם כאלה זוטות.