מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דניאלה הרצוג
דניאלה הרצוג
ד"ר (PHD) דניאלה הרצוג עובדת במכבי כאחות אונקולוגית מחוזית במחוז ירושלים שפלה. בעלת תואר שני ותואר שלישי במדעי הרפואה בתחום התמודדות עם סטרס וחרדה.
כמוניסרטןסרטן נזופרינקס בגרון ובאיזור האף

סרטן נזופרינקס בגרון ובאיזור האף

28/02/19 23:49
4 תגובות

סיימתי טיפול כימותרפי וטיפולי הקרנות בצוואר לפני כשבועיים. נשארתי עם תופעות לוואי . חוש הטעם נפגע ובלוטת הרוק גם נפגעה ואני עם טעם מתכתי בפה. לא יכולה לאכול . חיה על אישור ודייסות. האם יש מישהו שעבר את זה?
אני רוצה לדעת כמה זמן נסיון הטיפולים תחושת הטעם חוזרת. והאם היובש בפה מסתדר עם הזמן?


תגובות

חיה-הרשקו
03/03/19 10:18

שלום לך, עברת טיפול מאד קשה עם תופעות לוואי קשות. התופעות יחלפו עם הזמן, קשה להגיד בדיוק כמה מאד אינדיבידואלי. ליובש בפה ניתן לסייע ע"י מציצת סוכריות חמוצות, שתיה, ויש תרופות טיפות שיכולות להקל. ממליצה להתייעץ עם רופא המטפל ( אונקולוג), לגבי הטעם המתכתי יחלוף. ממליצה על אכילה מזון נאוטרלי כמה ששניתן. לא מתוק מדי, לא מלוח וכ"ו. מאחלת לך בריאות טובה!

rafael4
08/03/19 12:43

שלום ג'יל. לצערי יש לי ניסיון מר עם הסרטן הזה. אומנם הטיפול הקרינתי שקיבלתי עזר להדברתו ( אני מקווה מאד ) אולם תופעות הלווי כמו יובש קיצוני בפה, הרס בלתי הפיך של בלוטות הרוק, נזקים בשיניים לא חולפים עם הזמן. מאחל לך רפואה שלמה. שבת שלום.

רובי007
04/05/20 18:58

אני אחרי 10 חודשים מהטיפול האחרון נטעם הריח והרוק לא חזרו אליי מכירים דרך שיכולה לעזור לי?

נטו
27/08/23 0:06

הי גיל אשמח להתייעץ איתך  טלפונית בבקשה לגבי הטיפול אימי מתחילה עכשיו טיפול קרינתי האם זה אפשרי?