מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בעיה בלבלב

16/03/19 11:49
3 תגובות

שלום רב,
אני שנתיים וחצי אחרי מיני מעקף, הורדתי כ35 ק"ג ועד לפני כחודשיים ארגשתי ממש טוב!
פשוט חיים אחרים! התחלתי לאהוב את עצמי, הפסקתי להתבייש מעצמי,פתאום קיבלתי רצון לצאת,לטייל,לקנות בגדים!
הייתי אוכלת הכל כבר ,אבל בכמויות קטנות.
לפני כחודשיים קיבלתי כאבי בטן ועד כדי כך שלא יכולתי לסבול. הלכתי לרופא וגילו לי בעיות בלבלב.
נתנו לי דיאטה ללא שומן וללא מטוגנים. הכאבים חלפו אבל אניעדיין ממש מודגאת האם יש קשר לניתוח?
האם יש עוד מישו שעבר מיני מעקף ויש לו בעיה עם לבלב? מה ניתן לאכול לנו?
אשמח לתשובה ושיתוף... תודה מראש!


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
18/03/19 11:54

שלום רב ממה שאת כותבת נראה שהייתה לך דלקת בלבלב שאינה קשורה באופן ישיר לניתוח אבל כן יכולה להיות קשורה לאבנים בכיס המרה או בצינור המרה. יתכן שעשו לך במסגרת הבירור אולטראסאונד, אבל אם לא נעשה מומלץ לעשות אולטראסאונד לשלול אבנים בכיס המרה. מעבר לכך דיאטה דלה בשומן יכולה למנוע התקפים הבאים.

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
03/04/19 9:23

תודה על התשובה המקצועית ד"ר

cvb
03/04/19 7:33

תרגישי טוב