מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' תניר אלוייס
פרופ' תניר אלוייס
מומחית בכירורגיה כללית וכירורגית שד מנהלת מערך השד במרכז הרפואי הדסה פרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית
עו
עו"ס אורית שפירא
* מנהלת מחלקת שיקום ורווחה של האגודה למלחמה בסרטן וחברת הנהלת 'האגודה הישראלית לפסיכואונקולוגיה'.   *מנחת קבוצות בכירה באגודה (קבוצת בוגרים צעירים, קבוצת נשים צעירות המתמודדות עם סרטן, קבוצת תמיכה לזוגות שאחד מבני הזוג חלה בסרטן, קבוצת תמיכה להורים שכולים ועוד) ואחראית על עדכון המידע של האגודה למלחמה בסרטן בנושא 'זכויות ושירותים, מידע לחולי סרטן'.   * בוגרת תואר שני בהצטיינות בעבודה סוציאלית (MSW), אוניברסיטת תל אביב. מומחית בתחום הבריאות.   * בעבר עובדת סוציאלית, המחלקה האונקולוגית, מרכז רפואי תל אביב (איכילוב) והעובדת הסוציאלית ב'הוספיס בית' של האגודה למלחמה בסרטן, תל השומר.
ד
ד"ר רינת ברנשטיין מולכו
מנהלת היחידה האונקוגנטית במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. בוגרת בית בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה. התמחות במערך אונקולוגי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב), ובהמשך התמחות בגנטיקה רפואית במכון הגנטי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב). מ-2017 רופאה בכירה ביחידת השד במכון האונקולוגי במרכז רפואי שיבא תל השומר, עד למינוי מנהלת היחידה האונקוגנטית בשיבא ב-2021. משלבת עבודה בטיפול בחולות סרטן שד בכל שלבי המחלה, ובייעוץ גנטי למשפחות וחולים עם חשד לתסמונות סרטן תורשתיות.
עו
עו"ד בר חן- לוי
אחראית תחום מיצוי זכויות בעמותת 'אחת מתשע'. נותנת ייעוץ והכוונה לנשים המתמודדת עם סרטן שד בכל הקשור לזכויותיהן הרפואיות, ומסייעת להן במידת הצורך במיצוי זכויות אלה מול הרשויות השונות, כגון: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות חולים, חברות ביטוח ועוד.

מובילי קהילה

נעה גביש
נעה גביש
אישה ואמא לשלושה ילדים :)הומאופטית בהכשרתי. אפיה ובישול הן אחת האהבות שלי במיוחד כשהן מאירות ומשמחות אחרים. בשבילֵי חיי ליוותי נשים במסע הלידה המיוחד שלהן, והיום אחרי מסע ברכבת ההרים, עקב גילוי גידול סרטני בשד, שנכפה עלי, אני יודעת ומבינה כמה חשוב הליווי של מישהי שהייתה שם ולו רק כדי להקשיב ולחבק. אני אשמח ללוות ולהיות בשביל מי שצריכה ורוצה.   הסדנא שלי - תשוקות מרפאות - תשוקות ומיניות בזמן משבר ושינוי - ערב חד פעמי יחודי ומרומם את הנפש בו ביחד אתכם אנחנו נזכרים שתשוקה, לכל מה שנעשה היא חלק מאיכות ובריאות החיים שלנו. מוזמנות לקבוצה שלי בפייסבוק : תשוקות מרפאות
יסמין כהן
יסמין כהן
בלוגרית וכותבת תוכן, נמצאת בעיצומו של פרויקט מימון המונים לספר "יומן צמיחה" היכנסו ותמכו: https://tinyurl.com/recovery-diary נמצאת פה כדי לחזק ולהתחזק. מאמינה שהכל קורה לטובתנו.
כמוניסרטן השדמתלבטת לגבי המקום בו אקבל טיפול - תל השומר, בילינסון, או אסותא רמת החייל

מתלבטת לגבי המקום בו אקבל טיפול - תל השומר, בילינסון, או אסותא רמת החייל

03/07/19 13:47
13 תגובות

אתמול רשמה לי המומחית לאונקולוגיה הפנייה לטיפול דחוף בסרטן שד. אני מתגוררת במרכז (רמת גן). את איכילוב פסלתי על הסף. כעת אני מתלבטת אם לפנות אל תל השומר, אסותא רמת החייל, או בילינסון.
רוצה לשמוע איפה הייתן מרוצות מהאווירה, המקצועיות, היחס של האחיות והרופאים וכולי.
תודה, טרי3


תגובות

יסמין-כהן
מוביל קהילה
בלוגרית וכותבת תוכן, נמצאת בעיצומו של פרויקט מימון המונים לספר "יומן צמיחה" היכנסו ותמכו: https://tinyurl.com/recovery-diary נמצאת פה כדי לחזק ולהתחזק. מאמינה שהכל קורה לטובתנו.
03/07/19 14:17

הי יקרה. מנסיוני אני מכירה רק את בלינסון. טופלתי עד לפני ארבע שנים למשך שנה. המקצועיות של האחיות והרופאים מאוד מרשימה. תמיד הרגשתי שאני בידיים טובות. דבר אחד שצריך לשים לב - התורים ארוכים מאוד. מצאתי את עצמי יושבת וממתינה שם שעות על גבי שעות.

טרי3
03/07/19 18:51

היי יסמין, תודה רבה על התגובה. אני מקווה שהתגברת על המחלה. חוץ מזה האם תוכלי לרמוז מי מהרופאים מקצועי יותר ומומלץ יותר?

ורדה.בהר
06/07/19 12:30

אני טופלתי בתל השומר, לדעתי הנסיון של המחלקה האונקולוגית הכי מתקדם. יחס הרופאים והאחיות מעולה. ממליצה

טרי3
06/07/19 13:48

היי ורדה, תודה על התגובה שלך. קבעתי תור להתייעצות בתל השומר עם ד"ר איתי עמית. יש לך מושג עליו?

chan48
06/07/19 13:10

אני כחברת קופת חולים מכבי, מטופלת באסותא רמת החייל. הצוות והאונקולוגית נפלאים!! מאד קשובים, מאד ענייניים והכי חשוב, אנושיים.

טרי3
06/07/19 13:51

תודה chan48 - שמעתי גם מנשים נוספות שהן מרוצות מהטיפול באסותא רמת החייל. שמחה לשמוע שהטיפול שלהם מומלץ אבל בינתיים אני מוזמנת להתייעצות במכון דוידוף בבילינסון (דר" הדר גולדוסר), ובמחלקה האונקולוגית בתל השומר (ד"ר איתי עמית).

טרי3
06/07/19 13:52

היי בנות, הייתי שמחה גם לקבל שמות של רופאים שטיפלו בכן. זה יעזור המון. ותודה לכל מי שמגיב לשאלות שלי - אני ממש בתחילת הדרך, עדיין לא ברור היכן יתאים לי לקבל טיפול. שוב תודה רבה רבה.

chan48
06/07/19 17:20

היי טרי, לעניות דעתי, כל מי שמטפל בסרטן שד ובסרטן בכלל, הוא אנושי ומקצוען. אני אישית מטופלת אצל ד"ר חנה לוטן, בבית החולים אסותא רמת החיל. כל הצוות של מכון טיפולי הכימו - נפלאים. בהצלחה בשיחת ייעוץ. אני לא הלכתי לחוות דעת שניה, הסתמכתי על ההמלצה של הכירורגית שד המדהימה שלי. שיהיה לך שבוע נפלא ורגוע. חני.

טרי3
07/07/19 7:50

היי chan48 - נעים לשמוע דעה חיובית על בית החולים אסותא רמת החייל ועל ד"ר חנה לוטן. אעדכן במהלך השבוע באיזה בי"ח בחרתי כדי לקבל את הטיפול, מי יטפל בי ואיזה טיפול אקבל. שבוע טוב, נפלא ורגוע גם לך. טרי3

טרי3
08/07/19 20:05

חברות יקרות, בחרתי. ערכתי השוואה בין בי"ח בילינסון (מכון דוידוף) לבין בי"ח שיבא. בין הרופאים שקיבלו אותי והסבירו את מה שכל חולה זכאי לדעת. אז ככה, בילינסון הוא מוסד בירוקרטי מסואב. הרופאה מאוד מקצועית אבל לא התייחסה אליי כפי שציפיתי. היא שוכחת שאנו החולות בכל זאת גם בני אדם. חבל. נקודת אור אחת - המזכירה במח' אונקולוגיית שד מאוד יעילה.זהו. הפקידות מרשות לעצמן לעכב כל מה שניתןלעכב בלי כל נטייה לעזור ולעשות כל מה שאפשר למען החולה. אפילו העלאת דיסק מבדיקת PET CT למערכת הממוחשבת של בית החולים הן לא הצליחו לבצע תוך זמן סביר - התייאשתי. הביקור השני ה ביחידה לאונקולוגיית השד היה בבי"ח שיבא. איזו יעילות! איזה סדר! הארגון למופת ורופא שמתחשב בחולה ולא רק בממצאים שלפניו. בסוף, בהשוואה בין המקצועיות של הרופא משיבא והרופאה מבילינסון לא מצאתי הבדל. מה שעשה את ההבדל הוא היחס אליי כבן אדם והסיאוב הבירוקרטי בבילינסון. אז זהו חברות. הטיפול יוצא לדרך תוך שבועיים. אמשיך לעדכן.

chan48
08/07/19 20:20

בהצלחה טרי ושהכל יעבור בקלות. ( אני חושבת שד"ר רינת ברנשטיין, שגם מנהלת את הפורום הזה, עובדת בבית חולים תל השומר. תסתכלי בגוגל:-)

טרי3
08/07/19 22:21

חן יקרה, תודה רבה רבה !

chan48
09/07/19 7:20

בשמחה רבה, שמחתי לעזור, ואני לשירותך כאן בכל שאלה או מידע. ח נ י