מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' הוברט אילה
פרופ' הוברט אילה
אונקולוגית בכירה, מנהלת המרכז לגידולים במערכת העיכול ,מכון שרת ,בית חולים הדסה עין כרם. מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ויושבת ראש הקבוצה הישראלית לגדולי מערכת העיכול תחת האיגוד האונקולוגי.
ד
ד"ר רוית גבע
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
דניאל זכריה
דניאל זכריה
דיאטנית קלינית, המערך האונקולוגי ומרפאות גידולי מערכת העיכול בית חולים איכילוב.
כמוניסרטן המעי הגסכאבים בצד ימין בבטן תחתונה

כאבים בצד ימין בבטן תחתונה

12/07/19 14:22
4 תגובות

הי, יש לי כבר כחודש כאבים בצד ימין של הבטן התחתונה. זה כאב שנע מכאב עמום לכאב חזק יותר, בא והולך- יכול להיעלם לגמרי ואז לחזור. בדיקת דם סמוי לא מצאה כלום. היה לי את זה גם בעבר ועשיתי אולטרסאונד לדופן הבטן ולא מצאו כלוםנ ואולטרסאונד בטן תחתונה לכליות, יש לי בעיה של גזים גם.
הכאב מפריע ומגביל ואני לא יודע מה אמור להיות הצעד הבא בבירור העניין (קולונסקופיה לפני שנתיים וחצי תקינה מלבד פוליפ- בן 48). מה יכול להיות כאב כזה שהוא לא עז אבל בא והולך בצד ימין תחתונה של הבטן? ממש כאב ממוקד שם?


תגובות

ד-ר-רוית-גבע
מומחה כמוני
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
14/07/19 9:26

כאבים ממושכים אכן חייבים ברור, כדאי להשלים אנדוסקופיות חוזרות וCT אם נמשך

עופר.בן
14/07/19 10:30

העניין שהכאבים לא נמשכים תמיד, הם מופיעים בעוצמות שונות ואז נעלמים ליום יומיים, אולי יותר. אני חושב שמתן צואה מגביר אותם. בדיקת דם סמוי שעשיתי יצאה תקינה. בלילה אין לי בעיה להירדם. מה זה יכול להיות? סיטי מעי דק יש לי קצת בעיה לעשות כי יש תפקוד כליות מעט גבולי ומרי מעי דק לא מאשרים.

ד-ר-רוית-גבע
מומחה כמוני
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
14/07/19 10:50

כאבים חוזרים עונים על ההגדרה של כאב ממושך (משמע אינו חולף לאורך זמן) כדאי לפנות לרופא המשפחה להשלים ברור עם אמצעי הדמיה שמתאים לך ועם אנדוסקופיות

עופר.בן
19/07/19 12:44

הייתי וביצענו בדיקות דם, הכל תקין מלבד זרחן קצת נמוך. אולטרסאונד תקין, נשללה דלקת תוספתן, לא מאשרים אנדוסקופיות כי עשיתי לפני שנתיים. הכאב בינתיים עבר אבל אני סובל כבר מספר שנים מגזים, כאבי בטן ועוויתות בגלל הגזים, לעיתים שלשולים בבוקר- האם זו תמונה מתאימה לסרטן המעי הגס?