כמוניסוכרת סוג-2רעידות מטורפות - גלוקומין

רעידות מטורפות - גלוקומין

26/08/19 11:38
6 תגובות
היי, בת 45 והתחלתי לקחת גלוקומין לפני כשבוע וחצי בגלל ערכי סוכר גבוליים לאורך כל השנה האחרונה.
מאז שהתחלתי יש לי הזעות מרובות מעין דופק מהיר שכזה אבל הכי הכי קשה זה רעידות בידיים עד כדי תחושה של כאילו עילפון.
אני סובלת באופן קבוע מאנמיה חמורה ולחץ דם נמוך ומטופלת בעירויים ולאחרונה דווקא מאוד מאוזנת.
יחד עם הגלוקומין התחלתי גם מאוד לשמור על התזונה והורדתי כמעט לחלוטין סוכרים ופחמימות.
השאלה שלי היא האם זו יכולה להיות תופעה כתוצאה מהגלוקומין?
תודה מראש למגיבים - אדווה

6 תגובות

ד-ר-נירית-אבירן-ברק
מומחה כמוני
בוגרת לימודי רפואה בטכניון. בשנת 2000 סיימתי התמחות ברפואה פנימית בבית החולים בילינסון, ובשנת 2006 התמחות בסוכרת ואנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, תל השומר. כיום עובדת כאנדוקרינולוגית בכירה במכבי שירותי בריאות, במרכז הרפואי נתניה ומטפלת בחולי סוכרת, אוסטאופורוזיס, בלוטת התריס ועוד..נושא האוסטאופורוזיס קרוב מאד לליבי ויש לי מטופלות ומטופלים רבים הסובלים מבעיה זו. במקביל לומדת לימודי רפואה משלימה בשביל הנשמה. מקבלת מטופלים במסגרת מכבי שירותי בריאות ובאופן פרטי (החזרים מקופ"ח לאומית) בנתניה. לאתר שלי לחצו כאן
26/08/19 14:30
אדוה שלום
מציעה שתבדקי סוכר בגלוקומטר בזמן אירוע כזה
denur1
מוביל קהילה
26/08/19 21:44
בכדי לדעת אם זה מהגלוקומין, את יכולה להפסיק לקחת אותו מספר ימים ולראות אם התופעות חולפות. אני לא רופא אבל זה מה שאני הייתי עושה במקרה כזה.
elico1979
מוביל קהילה
עובד במגזר השירותים הפיננסים, משתדל לשמור על אורח חיים בריא כמיטב יכוליתי, מתרגל מדיטציה כמה שיותר בזמני הפנוי ובגדול, מנסה לחשוב חיובי - גם לגבי הסוכרת
28/08/19 13:39
שלום אדוה, לפי מה שקראתי בדף הסבר על התרופה שמצאתי ברשת, תופעות הלוואי האפשריות כוללות חולשה וסחרחורת, כך שיש אפשרות שמה שאת מדווחת עליו הוא אכן תגובה לגלוקומין. כפי שכבר נאמר, תוכלי לדעת בודאות אם את...
שלום אדוה, לפי מה שקראתי בדף הסבר על התרופה שמצאתי ברשת, תופעות הלוואי האפשריות כוללות חולשה וסחרחורת, כך שיש אפשרות שמה שאת מדווחת עליו הוא אכן תגובה לגלוקומין. כפי שכבר נאמר, תוכלי לדעת בודאות אם את עושה ניסיון ומפסיקה לקחת את התרופה לכמה ימים. הייתי חושב שכדאי גם לבדוק עם הרופא המטפל שלך האם יש התנגשות כלשהי בין הגלוקומין לבין התרופה שאת מקבלת לאנמיה (אם כי הוא היה אמור לדעת אם יש מצב כזה באופן אוטומטי). בהצלחה ותרגישי טוב
איילת-השחר5
31/08/19 17:23
אני בעבר פרסמתי פוסט שהגלוקומין מתיש אותי ואני מרגישה עייפות וגם כאן הוצע לי להפסיק אותו למספר ימים ואני ביום השלישי ללא גלוקומין ולא מרגישה כלל עייפות
reuven1
02/09/19 16:14
מה שאת מתארת נראה כמו סימני היפו בגלל התחלת השימוש בגלוקומין. קרה לי משהו דומה כאשר התחלתי את השימוש בתרופה, ביחוד בזמן פעילות או אחריה או הפסקה ארוכה בין הארוחות. כמו שכתבה ד"ר נירית - תמדדי סוכר בגל...
מה שאת מתארת נראה כמו סימני היפו בגלל התחלת השימוש בגלוקומין. קרה לי משהו דומה כאשר התחלתי את השימוש בתרופה, ביחוד בזמן פעילות או אחריה או הפסקה ארוכה בין הארוחות. כמו שכתבה ד"ר נירית - תמדדי סוכר בגלוקומטר בזמן שזה קורה ותדאגי למנת פחמימה לידך כמו תפוח, חטיף, כדורי גלוקוז, שקיק סוכר שמוסיפים לקפה וכדומה. לא יודע מה המינון שלך, אבל פיתרון טוב בשלב הראשון זה לחצות כדור ולפזר את המנה. רצוי לא לוותר על הגלוקומין כיוון שהוא "תרופת קו ראשון" כלומר תרופה ראשונית, דומיננטית וזולה לשיפור הסוכרת.
שהרלה
04/09/19 5:44
היו לי תופעות לוואי של הזעה ונפילת סוכר עקב נטילת גלוקומין. ברגע שעברתי למטפורמין -- תרופה בשחרור אטי - התופעות נעלמו

מנהלי קהילה

פרופ' איתמר רז
פרופ' איתמר רז
מנהל רפואי במרכז DMC, תל אביב, יו'ר מועצת הלאומית לסכרת
בתיה אלימלך
בתיה אלימלך
בתיה אלימלך הינה דיאטנית קלינית מוסמכת מומחית לסוכרת. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה ותואר שני בניהול מערכות בריאות. כמו כן הינה בוגרת קורס תזונה לסוכרתיים מטעם המועצה הלאומית לסוכרת ואוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה. עוסקת בתחום הטיפול התזונתי בסוכרת משנת 2008. בתיה היא הדיאטנית היועצת וחברה בוועד המנהל של האגודה הישראלית לסוכרת. (בתיה היא חלק ממשפחה מתוקה במיוחד ומכירה מקרוב את החיים עם סוכרת מעבר לחייה המקצועיים) לאתר של בתיה: http://www.be-light.co.il/ לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/batyaeli/ לערוץ הYouTube: https://www.youtube.com/channel/UCrbgwwvtxkaXCN3e1o-WgOg?view_as=subscriber
ד
ד"ר נירית אבירן ברק
בוגרת לימודי רפואה בטכניון. בשנת 2000 סיימתי התמחות ברפואה פנימית בבית החולים בילינסון, ובשנת 2006 התמחות בסוכרת ואנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, תל השומר. כיום עובדת כאנדוקרינולוגית בכירה במכבי שירותי בריאות, במרכז הרפואי נתניה ומטפלת בחולי סוכרת, אוסטאופורוזיס, בלוטת התריס ועוד..נושא האוסטאופורוזיס קרוב מאד לליבי ויש לי מטופלות ומטופלים רבים הסובלים מבעיה זו. במקביל לומדת לימודי רפואה משלימה בשביל הנשמה. מקבלת מטופלים במסגרת מכבי שירותי בריאות ובאופן פרטי (החזרים מקופ"ח לאומית) בנתניה. לאתר שלי לחצו כאן
בתאל בר
בתאל בר
היי. שמי בתאל וזה האני מאמין שלי: אורח חיים בריא משלב ליווי מקצועי ואישי יחד עם תמיכה רגשית ומותאמת לנפש לאדם. מעל 10 שנים של עשייה מספקת כאחות כירורגית בבית חולים שעדיין נמשכת, ראיתי לא מעט מטופלים שנזקקו בדיוק לזה. אז החלטתי לתת להם את זה במסגרת בקליניקה שלי בה אני מלווה מטופלים סוכרתיים במקצועיות ורגישות מרבית, לשינוי המיוחל שלהם. במקביל, אני מתמחה במכון אדלר בלימודי קוצ'ינג בשאיפה לתת ערך מוסף למטופלים שלי כמאמנת אישית לאורח חיים בריא. מזמינה אתכם לעקוב אחריי ולהתייעץ בכל נושא שיעלה ובראש וראשונה, מאחלת לכולנו הגשמה עצמית ובריאות איתנה! שלכם, בתאל

מובילי קהילה

elico1979
elico1979
עובד במגזר השירותים הפיננסים, משתדל לשמור על אורח חיים בריא כמיטב יכוליתי, מתרגל מדיטציה כמה שיותר בזמני הפנוי ובגדול, מנסה לחשוב חיובי - גם לגבי הסוכרת