מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהכדור של יאוש (על פסיכולוגים ופסיכיאטרים)

כדור של יאוש (על פסיכולוגים ופסיכיאטרים)

19/12/19 7:26
0 תגובות

כשלא נעניתי לקריצות שלה, היא נקמה וזרקה עליי "כדור של יאוש חופשי", איך? היא אמרה "היאוש היאוש" (או משהו כזה כבר לא בדיוק זוכר) ואני רק מגלל שהיא פסיכיאטרית או משהו חשבתי שיש איזה משהו שאני צריך להרגיש מגללו יאוש, אבל לא ידעתי מה, כי לא הרגשתי מיואש ממשהו באותו זמן ואז זה כאילו הסתובב בראש שלי מה שהיא אמרה וזה פגע באיזה מיזם קטן שעשיתי באותו זמן ולא הניב עדיין הכנסות מעבר לכיסוי ההוצאות, למרות ש.. אבל, טוב.. זה גרם לי לפחות בנקודה ההיא לוותר על העשייה לאחר ניסיון עבודה מהיר אחד אחרון. הנקמה שלה הצליחה, כדור היאוש הסתובב בתודעה עד שהוא פגע במשהו שהיה לי קצת ספק לגביו קודם.

וזה משהו שיכול לקרות בטיפול הפסיכולוגי ובעיקר באישפוזים עם היחס שהם נותנים בפועל. משהו שהפסיכיאטרים, שהחברה חינכה אתכם והאהדה הטבעית שלכם לפסיכולוגיה ובכך הפכה אותם אכן לדמות של סמכות.

אז קודם כל. לא. אל תאמינו לכל מילה שלהם, קודם כל תאמינו לעצמכם, אתם אמנם גם יכולים לטעות, אבל אתם מכירים את עצמכם טוב יותר ואתם בטוח בעדכם גם אם לפעמים נראה אחרת, ויש פסיכולוגים שפשוט לא אכפת להם ממכם ואתם רק "נערי העבודה" שלהם, לי יש מזל וכרגע יש לי פסיכולוג שאני רואה אותו טוב יחסית (אם כי כעמוס מדי) ובמקרה כזה אפשר להאמין יותר, אבל אם זה רק פסיכולוג או בטח פסיכיאטר באישפוז, אז קודם כל כבדהו וחשדהו, אולי הוא רוצה לעשות דברים שאתה לא באמת רוצה שהוא ישפיע עליך בהם ככה (בכוונה או לא בכוונה), אולי הוא עושה טעות מקצועית באותו רגע (זה קורה ואני עד לזה, לטעויות מקצועיות בלי כוונה רעה), אולי הוא לא באמת מחבב אותך ורק המקצוע והתפקיד מכניסים אותו לאיצטלה כזאת.

אחרי זה, כן, אם אתם מוצאים פסיכולוג במרפאה של קופת חולים או עדיף בטיפול פרטי מוזל שאתם סומכים עליו ומרגישים שהוא נותן לכם יחס טוב ואולי קצת מחבב אתכם ושאכפת לו ושהוא אמפתי באמת, ואתם חושבים שהוא חכם ומבין דברים.. ואתם מרגישים בנח איתו, אז במקרה כזה אפשר קצת להתחיל ולנסות לטפל בבעיות שבשבילם הגעתם אליו (אני קצת פרנואיד להגיד דברים באמת אישיים במרפאה של קופת חולים, אבל יש דברים שקשורים לסכיזופרניה למשל שאפשר לדבר עליהם).

בהצלחה! ותרגישו טוב :)
צל לילה


תגובות