מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)כאב בירך במותן וגב תחתון

כאב בירך במותן וגב תחתון

25/12/19 20:34
1 תגובות

הי
לפני כמה חודשים התחילו לי כאבי גב תחתון שהתחילו להקרין לירך ימין מקדימה, יש לי גם כאבים במפרק האגן בצד באזור המותן, הכאבים בירך מתגברים בישיבה בעיקר בנהיגה זה ממש סיוט, בהתחלה עשו לי אולטרסאונד בבטן חשבו אולי אבנים בכליות אבל לא... נתנו לי ארקוקסיה פעמיים, עזר קצת וחזר, בצילום רנטגן רגיל לא רואים כלום ונתנו לי הפניה לct, הייתי בדיקור מספר פעמים, האורטופד חושה שזה קשור לעצב האישיאס אבל לפי שהבנתי אישיאס עושה כאבים בירך מאחורה ואצלי זה מקדימה בישיבה... אני כבר באמת לא יודעת מה לעשות? רעיון מישהו?


תגובות

אלירן.23
31/12/19 0:41

היי נשמע ממש דומה למה שאצלי האורטופד שלח אותי לעשות מיפוי עצמות .. ובהבחנה ראו דלקת באזור המותן ההבחנה הראשונית כרגע זה דלקת פרקים הרופא שלך אותי לבדיקות דם וראמטולוג .. מקווה שיעויל לך