מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ודים בלובשטיין
סגן מנהל המחלקה לשיקום שדרה ומנהל היחידה לאורודינמיקה ושיקום שליטה בשתן, בית החולים לוינשטיין מומחה ברפואת שיקום ובעל ניסיון רב בטיפול ושיקום נפגעי שדרה. חבר סגל בחוג לרפואת שיקום. ד"ר בלובשטיין סיים את לימודי הרפואה ברוסיה והתמחה שם ברפואה פדיאטרית. בשנת 93' עלה לארץ, סיים התמחות ברפואה שיקומית ומאז עובד בבית החולים לוינשטיין כרופא בכיר במחלקה לנפגעי שדרה. 
תמר פולאק
תמר פולאק
סגנית אחות אחראית במחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בסוציולוגיה רפואית. בעלת ידע ומומחיות בתחום הטיפול והשיקום בנפגעי חוט שדרה.
פרופ' עמירם כ
פרופ' עמירם כ"ץ
פרופסור כ"ץ ניהל את המחלקה לשיקום שדרה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עד 30.6.2022. מאז, עוסק בייעוץ, הוראה ומחקר במחלקה וגם בייעוץ פרטי. פרופסור כ"ץ ניהל את בית החולים לוינשטיין משנת 2011 עד יולי 2019. עוד קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית החולים לוינשטיין החל משנת 1983. את תפקידו כמנהל המחלקה לשיקום שדרה, הוא ממלא משנת 1994. פרופסור כ"ץ הוא מומחה ברפואה פיסיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף כדוקטור לפילוסופיה (בחוג לפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב). פרופ' כ"ץ השתלם בטיפול בפגיעות חוט שדרה ב- Stoke-Mandeville באנגליה וחבר בוועדה המדעית של החברה הבינלאומית לחוט שדרה ISCoS. יחד עם כל צוות המחלקה לשיקום שדרה בלוינשטיין פיתח סולם הערכה תפקודית לנפגעי חוט שדרה שמכתיב כיום יעדי טיפול שיקומי בנפגעי חוט שדרה במדינות רבות בכל העולם. פרטים נוספים ב- www.catzamiramprof.com
סיון אבנרי
סיון אבנרי
פיזיותרפיסט,מדריך קליני ובעל תארים ראשון ושני בפיזיותרפיה. (אוניברסיטת תל אביב)עובד בבית החולים לוינשטיין מאז 2001.אחראי על שירותי הפיזותרפיה במחלקה לשקום שדרה.
הדס טרייסמן
הדס טרייסמן
מרפאה בעיסוק אחראית, המחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר שני וותק של 14 שנה. התמחתה בתחום שיקום שדרה ובנושא זה כתבה גם את התזה
שרון רצהבי
שרון רצהבי
שרון רצהבי, פסיכולוגית רפואית מומחית. תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, בית ספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עבדה כפסיכולוגית בבית החולים רמב"ם ובבית החולים כרמל בחיפה עם אנשים המתמודדים עם מגוון מחלות ופציעות. כיום פסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום שדרה בבית לוינשטיין.

מובילי קהילה

שמואל-עדיני
שמואל-עדיני
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
כמוניחוט שדרהכאבים בעמוד שדרה צווארי וגב תחתון פריצות דיסק / מדובר על מכשיר די מפורסם שמדברים עליו , בי קיו לייזר האם הוא מועיל כמו שהכתבה מדבר בעד עצמה .

כאבים בעמוד שדרה צווארי וגב תחתון פריצות דיסק / מדובר על מכשיר די מפורסם שמדברים עליו , בי קיו לייזר האם הוא מועיל כמו שהכתבה מדבר בעד עצמה .

27/12/19 9:11
14 תגובות

שלום רב לכל החברים ולכל המתמצאים בנושא :
לאור פרסום של המכשיר בי קיו לייזר , מדברים עליו שהוא מכולל מהפכה נגד כאבים והמכשיר הוא פתרון לבעיות מאין אלו , כאבים בחוליות עמוד השדרה פריצות דיסק , כאבי ברכיים עקב נימול ברגליים ובידיים ובכל המשתמע ומתארים שהמכשיר הוא מהפכני , לאחר התייעצות עם רופא אורתופד ד"ר יגאל ברונשטיין מנתח עמוד שדרה מומחה אמר לי , חבל על הכסף ואין טעם המכשיר הוא לא יעזור לך בכל צורה שהיא , עדיף שתעשה פיזיותרפיה וטיפולים ברפואה משלימה , דיקור , רפקסולוגיה , מסג' רפואי , לחיצות בעמוד שדרה והליכה . אלו הדברים שכן יכולים לשפר את ההרגשה לפחות כאבים ולשיפור בחיי היום יום . תודה למגיבים ולשאר המבינים בנושא האם המכשיר , בי קיו לייזר שווה לקנות לטיפול נגד כאבי מפרקים מכל סוג שהוא , כמו שמתארים שיכול לעזור בהפחתת כאבים . תודה שבת שלום וחג חנוכה שמח :)


תגובות

עדי-12
28/12/19 15:54

המכשיר עוזר כמו" כוסות רוח ל..." האורטופד שלך צודק.

אוריה.18
28/12/19 16:26

עדי 12 . תודה רבה ולמעשה אני גם חשבתי כך יחד עם הרופא האורתופד ד"ר יגאל ברונשטיין אבל , היה לי חשוב לשמוע דעת חברים שנמצאים במצב כמו שלי . תודה :)

עדי-12
28/12/19 16:38

תהיה בריא. והערת אגב: במה שנוגע לרפואה, אני מעדיפה תמיד את הידע והדעות הרופאים, על פני "חכמת ההמונים" , והפרסומים המסחריים...

אוריה.18
28/12/19 17:41

עדי , היום אני נמצא בטיפול ברפואה משלימה מקבל מסג' לכל הגב , וטפול בלחיצות + עיסוי לכל הגב , קבלתי גם טיפול במחטים ורפלקסולוגיה . נכון לעכשיו עשיתי שינוי , מקבל רק מסג'ים ולחיצות בכל הגב וכנראה יהיה שינוי לטובה . אני גם מאחל לך בריאות חנוכה שמח :)

עדי-12
28/12/19 22:04

תודה אוריה, בריאות וחג שמח גם לך. (ועל דיקור , ושכמותו, לא כדאי לך לשמוע מה אני חושבת...), מסאז' זהיר, ורפלקסולוגיה - זה תמיד כיף.. שמור על עצמך, הרבה בריאות ומצב רוח טוב.

איללן
31/12/19 0:31

הידותרפיה ושחייה שום מסג

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
10/01/20 16:58

מסכים ומצטרף לקודמי. הטוב והנכון פיזיוטרפיה והידרוטרפיה. מסג'ים מקצועיים (אמיתיים) דיקור וכד' משלימים וטובים בנוסף.

יואל11
23/04/20 13:46

שלום אוריה 18 .גם אני חדש פה ובמקרה ראיתי את מה שכתבתה. גם לי נודע שיש לי פריצת דיסק בעמוד שדרה צווארי ונפגשתי עם דוקטור בורנשטיין ברמת אביב ולי הוא הציע נתוח.ולא שום דבר אחר השאלה האם יש לך או למישהו\י ניסיון עם דוקטור בורנשטיין אשמח לשמוע תגובות

אוריה.18
23/04/20 14:52

שלום יואל 11 , אז ככה , חשוב לדעת את הגיל שלך אני מניח גיל מעל 50 . אם יש לך נימול בידיים ( שיתוקים באצבעות הידיים וזרמים לכיוון הרגליים שמקשה עלך לתפקד במהלך היום ואתה לא ישן טוב בלילות מכאבים וסבל נוראי , אז אי לך ברירה את צריך לעבור ניתוח , ד"ר יגאל ברונשטיין , הוא רופא אורתופד מומחה גם מנתח עמוד שידרה אם אני לא טועה בבי"ח וולפסון בחולון ולמעשה ד"ר יגאל ברונשטיין רופא טוב שמטפל בי גם היום אם אני צריך משהו לטיפול במעקב . אם ד"ר ברונשטיין אמר לך לעשות ניתוח בעמוד שדרה צווארי , אתה יכול לסמוך עליו , לשכול את הצורך לניתוח . בנוסף , תבדוק עוד רופא אחד או שניים שתהיה שלם עם עצמך ברגע שתחליט לעשות ניתוח , ואז תדע מה היתרונות והחסרונות שיש גם אחרי ניתוח עמוד שדרה צווארי . אני מציע לך להיכנס לגוגל לבדוק ולחפש רופא מומחה לניתוח עמודה שדרה צווארי , יש כמה מקומות שתבדוק , בי"ח אסותא . בי"ח מדיקל סנטר הרצליה , בי"ח איכילוב ת"א , בי"ח תל השומר . עדיפות ראשונה , אסותא , מדיקל , איכולוב , תל השומר לפי סדר . היום אני אחרי הניתוח בערך שנתיים , יש עדיין כאבים וגם נימול בידיים עם חולשה בפעולות הידיים במשך כל היום . שתבין דבר חשבו , הניתוח לא בא לעשות אותך בריא ב 100% שאתה יכול לתפקד ללא מגבלות זה לא נכון , הניתוח הוא נעשה לצרוך שהמצב לא יהיה גרוע יותר חלילה שלא תגיע לשיתוק בגפיים ואז המצב יהיה גרוע ביותר . אז בהס"כ הניתוח נוע למנוע התדרדרות יותר חמורה מאשר היום . אל תלחץ יש לך את הזמן ובנוסף הייתי ממליץ לך לשלוח מייל לפרופסרו עמירם כ"ץ בי"ח לווינשטיין רעננה לקבל ייעוץ והכוונה עזרה , יתכן שיזמינו אותך לאשפוז לקבל טיפול אינטנסיבי בפיזותרפיה שיכול להקל עליך מלא להגיע לניתוח אם זה אפשרי . הכל אפשרי והשאלה עד כמה הסבל והנזק שיש לך בעמוד שדרה שתוכל למשוך כמה שאפשר מלא להגיע לניתוח . השתדלתי לתת לך את התמונה כמו שאני מכיר , אחרי ניתוח עמוד שדרה צווארי . בהצלחה בכל דרך שתבחר .

יואל11
23/04/20 17:24

אוריה 18 היקר! מודה לך מקרב לב על ההיתיחסות והתשובה העמוקה. אכן יש צדק בדבריך {אין חכם כבעל ניסיון} בהקשר לשאר הפרמטרים החשובים שצריך לקחת בחשבון. מכל הפרמטרים שציינתה למעשה הדבר היחיד שמפריע לי הוא הכאב בצוואר במיוחד בשינה שממנו אני סובל בחצי שנה האחרונה שבהתחלה נאמר לי שזה עקב שינויים ניירולוגים בלת וכדומה על פי צילום רנטגן .ומאוחר יותר שלא פסקו הכאבים נשלחתי ל m r i ושם נראה בבירור פריצת הדיסק אם כי לישון עם הכאבים אני עדיין יכול אני התכתבתי עם פרופסור כץ והוא אף הציע לבדוקאת האפשרות של יעוץ והכוונה בבית לוינשטיין ואכן אני חושב שזה יהי הצעד הבא שלי מודה לך ומברך אותך בבריאת שלמה ושבת שלום

אוריה.18
23/04/20 18:16

יואל 11 איש יקר , אם אלו הפרטים שציינת , כאבים בצוואר שמפריע לך לישון ואולי תסתדר עם זה אז תעשה את הצעד הבא שלך , בהקדם האפשרי ביותר תכין מכתב מרופה משפחה לקבל הפניה לאישפוז במחלקת עמוד שדרה אם אני לא טועה בקומה ב' ולהכין טופס 17 לאישפוז בו זמנית שכבר יהיה לך את המכתב מפרופסור עמירם כ"ץ ולהכין כבר עכשיו בימים אלו ולא להמתין , אני הייתי מאושפז שם בשנת 2017 והטיפול לא הצליח לשפר את המצב ובלית ברירה הייתי חייב לעבור ניתוח כי , הידיים של והרגלים הגיעו למצבים משותקים ובכאבים קשים ביותר במשך 24 שעות , לא רואה שינה ולא רואה אור . המצב היה גרוע מאוד . אבל לך אני מציע תקבל בשתי ידיים את הטיפול בבי"ח ליוונשטיין ותקבלי טיפול טוב ע"י סיוון ראש המחלקה בפיזיותרפיה , תקבל את כל התרגילים וכל הטיפולים שפשר לעשות כדי לשפר את מצב הבריאות שלך להצלחה . דרך הצלחה ובריאות .

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
24/04/20 0:44

יואל שלום. אינני מתכוון לחלוק ו/או להתווכח עם אוריה אשר באמת משקיע בך ונותן עצות לא מעטות מניסיונו האישי ולאור מה שעבר וחווה. יחד עם זאת אני מציע לבדוק עם המומחים והם רבים כך שלפעמים זה מבלבל ממש למי לפנות ומה לעשות. לא כל מה שטוב ונכון לאחד, מתאים לאחר, ולא כל בעיה שנראית דומה אצל האחד היא באמת זהה למה שיש לאחר. עליך בסופו של דבר לקבל החלטה עם עצמך ולפנות לקבלת חוו"ד שניה ואולי שלישית ואז להחליט לאן פניך. פרופ' עמירם כץ הוא בהחלט כתובת טובה לבדיקה והכוונה ולאו דווקא לרוץ ולהתאשפז במחלקה שם. בברכת רפואה שלמה שמואליק

יואל11
25/04/20 14:12

תודה לכם אוריה ושמואל היקרים. על התענינותכם ועל רצונכם העז לתרום מניסיונכם .כולי נרגש ונפעם באמת על המזל שנפל בחיקי להתכתב עם אנשים מאתר זה ולהעזר בהחלטה הלא קלה איך ממשיכים מכאן. בזכותכם ובזכות שכמוכם מתגבשת בי החלטה שהיא בהחלט שילוב של מה שכתבתם לי . אני אשב עם בני משפחתי היום ומחר. ואשמחו לעדכן אתכם בברכת בריאות שלמה. בשורות טובות ושבת שלום.

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
03/07/20 1:12

ליואל, מאחל לך שתצליח להחליט טוב, הצלחה ובריאות שלמה בהמשך הדרך. שמואליק