מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהפסיכיאטרים היפוקרטיים זה יותר צרות ונזקים מברכה לאחינו הסכיזופרנים

פסיכיאטרים היפוקרטיים זה יותר צרות ונזקים מברכה לאחינו הסכיזופרנים

14/09/20 0:06
0 תגובות

שלום,

רציתי לעשות חיפוש בגוגל על סימנים שסכיזופרנים היו עדים עליהם, אך לא מצאתי כלום, מאמרים של פסיכיאטרים ופסיכולוגים שיש להם פחות מושג ולפעמים בכלל לא מושג על המחלה ואיך שהיא באמת ושנותנים תיאורים כלליים ובדרך כלל יוצרים אצלי התנגדויות שונות לנאמר על ידם ולו רק כי לפעמים זה כלל לא מתיישב עם המציאות המוכרת לי היטב מניסיון רב שנים עם הנושא וקריאה רבה בפסיכולוגיה ועל סכיזופרניה, גם חומר מהקהילה, מפורומים ישנים ועוד.. ולפעמים זה פשוט שטויות שלמעשה תוקפות את המטופלים שלו וגורמות להם נזקים תוך כדי עיוות מציאות חמור (ובכך יש הפרה של שבועת היפוקרטוס, כלומר מי שמכיר, לפי הגדרת הרפואה עצמה, לא מדובר ברופא בבירור אלא במתחזה. מבחן הכי פשוט וקל שיש.. כן?).

לדוגמא, המאמר ההזוי הבא בכיכר השבת, מאת מישהו שמסיבה לא ברורה קורא לעצמו פסיכולוג אף שנכשל גם בידע, גם בהבנה, גם בשכל, גם באנושיות וגם בשבועת היפוקרטוס, לא ארחיב על כך הוא פשוט יוצר סטיגמה מוגברת על העניין הזה של הסכיזופרנים רוצחים, מה שכמובן מעוות מציאות לחלוטין כי למעשה רק קומץ של סכיזופרנים למעשה מבצעים רצח בפועל. הרוב יודעים לא לעבור את הקו המסוכן וליטול חיים גם אם הויזיה שלהם על המציאות כמעט מצדיקה זאת. הם יודעים להזהר.. הם חכמים ממך "דוקטור" למעשה פושע נגד הקהילה שלנו, חסר ידע והבנה כלשהי מהחיים שלו וממש בשום פנים ואופן לא רופא, אלא סתם צבוע (היפוקרטי).

הנה הקישור לכתבה, תוכלו לשפוט בעצמכם, מעבר לשיפוט שלי בנושא:
https://www.haaretz.co.il/news/world/america/.premium-1.9125019

כמו כן, הוא טוען "הסכיזופרניה מתבטאת בכך שהוא חושב שהוא המשיח" , זאת פגיעה חמורה בדת וסכנה חמורה ומה אם ישו ירד מהשמיים ויחזור לעולם, ישר ישימו אותו בסד העינויים (קשירה רפואית) ? האם לא יתכן אדם שהוא משיח פסיכולוג? כי אם אתה טוען את זה, אתה לא רק לא רופא, אתה גם לא יהודי וממש ממש ממש ממש אנטישמי. תוציאו כבר את הראש מהתחת המסריח שלכם פסיכולוגים ופסיכיאטרים שחורים! (מילים כדורבנות..)

בברכת שפיות והפיכה לרופאים אמיתיים להיפוקרטיים שקוראים לעצמם פסיכיאטרים ושעדיין יש להם תקווה להיות לפחות בני אדם,
צל לילה.


תגובות