מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניAS אנקילוזינג ספונדיליטיסתוצאות מפתיעות בנטילת ויטמין C ו - D ו - קולגן בכמויות גבוהות

תוצאות מפתיעות בנטילת ויטמין C ו - D ו - קולגן בכמויות גבוהות

17/01/21 8:47
4 תגובות

רציתי לעדכן את החברים היקרים פה. אני מאובחן עם אנקילוזינג ספונדיליטיס ודלקת מעי דק ( מעין קרוהן).
אני מטפל בעצמי במהלך השנים ללא תרופות וללא משככים ( ראו פירוט בפוסטים קודמים). במהלך השנים קראתי המון מאמרים על היעילות
של ויטמין C וויטמין D( כול אחד בנפרד) בטיפול במצבים אוטו אימוניים. בעבר גם נטלתי תוספים אלו , אבל אף פעם לא התמסרתי לתהליך לפרק זמן ארוך ובדייקנות. הסיבה שעשיתי זאת היא מכיוון שאומנם כאבי האנקילוזינג חלפו להם כבר מזמן , אבל כאבי השרירים הקשים שבאים אחרי כול אימון קטן כגדול - מנעו ממני מנוחה ושינה . כאבים קשים בגב בצוואר ובכתפיים וחזה. קשים ממש - ואני לא מפונק. בנוסף ניסיתי לעלות חזרה במישקל , ולהחזיר לעצמי את מה שאבד בדיאטת הניקוי של שנה שביצעתי לפני שנתיים, ופשוט לא הצלחתי לעלות , אפילו אם הגדלתי את כמויות האוכל ( דבר שגרם לבעיות עיכול כצפוי). עשיתי בדיקות דם וכצפוי ויטמין D היה 29 ויוטמין Cלא באמת ניתן לבדוק.
התחלתי ליטול ויטמין C ליפוזומלי, 3000 מג ביום בתור התחלה . לאחר שבוע וחצי - הגירודים וכול התופעות העוריות שסבלתי מהן במשך שנים ( ופשוט התרגלתי לחיות איתן , כמו גם נזלת תמידית) - ירדו בחצי לפחות . לאחר עוד שבועיים - -ירדו כמעט לאפס !!!! וזה כולל כתם שמש על המצח , שהיה מתכהה בזמן שהייה בשמש. פשוט לא להאמין. לאחר חודש של נטילת ויטמין C . החלטתי להוסיף קולגן בצורת ציר עצמות ( מרק עצמות) - שוב גם זה לאחר קריאה וחריקרה מעמיקה שנמשכה חודשים. פה התוצאות כבר היו בלתי ניתנות להפרכה - התחלתי לצבור מאסה, ועליתי קרוב ל- 3קילו תוך חודש וחצי. כאבי השרירים שהשתנו רק מעט לאחר נטילת ויטמין סי , עכשיו כבר הופחתו בצורה משמעותית מאוד . לאחר חודשיים של נטילת ויטמין סי וקולגן החלטתי להוסיף ויטמין d. חברים - הויטמין הזה הוא game changer. בעיות עור , עיפות , שרירים ֿ גידים , דלקות , מצב רוח - המון דברים זזו . ועכשיו לגבי כמויות :ויטמין סי - 3000 מג ביום ליפוזומלי ( לא אבקה)
ויטמים די : 5000 מג ביום קפסולות גל
קולגן : ציר עצמות ( שזה בעצם גילטין) - זה שיפר את העיכול ואת היציאות. - 4 פעמים ביום - כול פעם כוס רבע שעה לפני האוכל.

בהצלחה


תגובות

abramsM1
17/01/21 8:50

איפה הרופאים איפה ?? איך אף רופא לא בא ואומר את הדברים האלו, או לכול הפחות מזכיר במילה. אבל להפחיד הם יודעים - אתה תהיה נכה לכול החיים , והמחלה לא תעבור . פשוט הופכים אנשים קצת חולים לאנשים אבודים .

abramsM1
17/01/21 9:47

מעניין מה עוד הסתירו מאיתנו.

קובי-סד
17/01/21 17:43

לי ויטמין C הרע מאוד את המצב. אבל זה מאוד אישי. הרופא שלי אישר את זה.

abramsM1
19/01/21 9:56

גם לי היו בעיות עם ויטמין C. לכן הפסקתי ליטול אותו בצורת אבקה שגם ככה כמעט ולא ניספגת, ועברתי לויטמין C ליפוזומלי בצורה נוזלית. ההבדל הוא שמיים וארץ.