מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהבית משפט מושחת שופטים מושחתים

בית משפט מושחת שופטים מושחתים

03/04/21 11:03
7 תגובות

מוציאים חולי נפש מביתם מכריחים אותם לקבל טיפול פסיכיאטרי, אנשים שעבדו ושילמו על הבית שלהם מוצאים על ידי בית משפט והמערכת הפסיכיאטרית למכלאות והוסטלים. בית משפט שופט ראש ממשלה שתרם הרבה יותר מהם, בית משפט מושחת שמתלבט בסוגיה האם ראש ממשלה שנבחר בדרך דמוקרטית מקומו בכלא. בית משפט שמבקש מאדם שהוכרח לקחת כדורים שגורמים לעייפות לעמוד בזמן המשפט בעוד השופט מעביר את המשפט בישיבה. בית המשפט גיבור על חולי נפש על אנשים במצוקה להראות שעשו משהו שהיו להם משפטים בלי לקחת יותר מידי סיכונים.


תגובות

צל-לילה
17/08/21 9:51

באמת בתי המשפט בעייתיים ומהרבה סיבות. היה לי עכשיו אישפוז משפטי. את הפרוטוקולים שלא היו ידועים לי כלל גילתי רק לאחר חודש וחצי. בין היתר מגלל שהייתי בהתמוטטות עצבים וגם מגלל שהייתי אכו לא כשיר למשפט. העיקר יש את המעצר ואת השהות בתאים הקטנים מתחת לבתי המשפט 14 שעות בשביל 5 דקות שלא מופיעים בדכ בכלל בפרוטוקולים ובלהסתכן בתקיפה אמיתית ללא סיבה שכמעט הרגה אותי עם שתי מהלומות חזקות ללב.

אביטל22
28/08/21 9:47

מה שלומך? 

חולי נפש מגיעים לבית משפט על שטויות, אנשים נורמלים כבר כברו עבירות גדולות יותר, אבל הרבה יותר קל להטפל לחולה נפש, ולרשום שעשית משפט על חולה נפש. אנשים מתוייגים צריכים לבחור בין החופש לשלוט על גופם ולהכניס לגוף מה שהם רוצים לבין החופש  להסתובב בחוץ, שבאשפוז שני הדברים בעצם נלקחים מהם. 

צל-לילה
31/08/21 10:12

היי, מאושפז פעם חמישית, שוב פעם שפוי אבל זה לא משכנע את הפסיכולוגיים. בינתיים מנסה את הבורסה ושומע הרבה מוזיקה בסמארטפון.

מסכים איתך וזה שאחרי זה האישומים נרשמים כאשמות זה גם לא טוב וזה כששופטים מישהו שהוא על פי ההגדרה בכלל לא קשיר סליחה כשיר לעמוד לדין.

אביטל22
06/09/21 14:39

מקווה שתצא מהר. בית משפט לא שופט רק אנשים לא כשרים לדין, גם שופט זקנים שאין להם כסף וגנבו איזה שני פריטים מחנות, גם שופט ראש ממשלה שהביא חיסונים למדינת ישראל והציל אנשים מלמות מקורונה, מצפים שהמשטרה ובתי המשפט ידאגו לבטחון של האנשים, במקום זה הם מעדיפים מקרים שהם קלים ממבחינה משפטית, מבחינת הבן אדם הנשפט שלא נשקפת ממנו סכנה בכלל. 

צל-לילה
14/09/21 13:53

לביבי יש מספיק כסף ועורכי דין כדי לעמוד לדין על דברים שהוא צריך לעמוד עליהם לדין כבר הרבה שנים, כמו פרשת השחיתות בוואלה, וחשוב להעמיד אותו לדין על זה כדי לשמור על חופש העיתונאות והדמוקרטיה.

חוץ מזה, בתי המשפט בהחלט לא מושלמים. ואכן גם קשישים ובאופן כללי עניים נפגעים מדין לא צודק.

בינתיים עדיין פה, אבל תודה :)

 

בוריסד1
05/03/23 9:06

זה אמת.  מאוד


אביטל22
10/03/23 12:04

אני הייתי שמחה לשמוע על איזו דמוקרטיה בית המשפט שומר, בזמן שהוא שופט אנשים חפים מפשע על מחלת הנפש שיש להם ומרשה לפסיכיאטרים לכפות תרופות לא רק תרופות אלא זריקות דור ישן שגורמים לנזקים פיסיים בגוף. יש גם חוק שאסור לאשפז בן אדם ללא מסוכנות, מה הבעיה, פעם אחת הגעתי למשפט שניסו לאשפז אותי שופטת קבעה שאני לא במצב פסיכוטי ובשל הטראומה אין לכפות עלי אישפוז או בדיקה פסיכיאטרית, ואז בגלל שמותר לפנות על חולי נפש כמה פעמים שרוצים, אז כעבור זמן מה שוב המשפחה פונה לבית משפט ואז יש שופטת אחרת שבניגוד לחוק הקיים מתעלמת מהפסיקה הקודמת של המשפט הקודם וקובעת בניגוד לחוק שבגלל העבר הנפשי אני צריכה טיפול, למרות שאין התקף ואין מסוכנות. 

ככה בית המשפט שהוא עצמאי כל שופט עושה מה שבא לו מתעלם מחוקים ומפסיקות קודמות ושופט לפי ראות עיניו. שופט זה לא מהנדס או רופא, הוא צריך לשפוט לפי חוקים שכנסת מוציאה ולא לפי החוקים שלמד באוניברסיטה. הוא צריך להתעדכן כל הזמן אילו חוקים יוצאים ולפי זה לשפוט. שכפיית תרופות מזיקות מותרת ולמרות שיש חוק שאם אין מסוכנות שופטים עוקפים את החוק אני לא רואה כאן שום דמוקרטיה. 

גם עדיף ראש ממשלה שלקח מתנות מחברים על פני יושב ראש לשכת עורכי דין שנותן המלצות לאישה שיש לו רומן איתה להיות שופטת, זה לא נראה לי דמוקרטיה.