מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ואלרי אלוש
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
רן שורר
רן שורר
פסיכולוג שיקומי מומחה (MA), ונוירו-פסיכולוג. בעל ניסיון טיפולי בהתמודדות עם אנשים עם הסובלים ממחלות כרוניות בשלבים שונים בחיים. בשנים האחרונות ריכזתי את הצוות הפסיכולוגי במכון הראומטולוגי במרכז הרפואי איכילוב, ת"א. היום אני משלב עבודה בטכניקות שיקומיות במסגרת מרכז סגול לרפואה היפרבארית במרכז רפואי שמיר. העבודה הטיפולית שאני פוגש כרוכה פעמים רבות בהתמודדות עם שיקום התפקוד לאחר מחלות גוף-נפש, התמודדות עם כאב יומיומי ומציאת כלים מתאימים להתמודדות עם מחשבות שליליות הקשורות למצב.  במסגרת העבודה הטיפולית אני עושה שימוש בכלים טיפוליים שונים שיעילותם הוכחה במצבים של התמודדות עם כאב כרוני, כולל מרכיבים של טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), מיינדפולנס ושימוש בכלים מתקדמים לעיבוד אירועי מצוקה וסטרס בעזרת EMDR.
ד
ד"ר עומר גנדלמן
ראומטולוג, רופא מומחה בכיר, במחלקה פנימית והיחידה הראומטולוגית בתל השומר. אני פועל ועובד בגישה בה הראומטולוג הוא הרופא שמרכז את הטיפול בחולה בצורה הוליסטית ומקיפה.

מובילי קהילה

שרון גור
שרון גור
מתמודדת עם פיברומיאלגיה ותסמונת התשישות הכרונית מזה 20 שנה. מכהנת כיו"ר עמותת אס"ף כ15 שנה.

פיברו

05/04/21 19:50
8 תגובות

מחפשת רופא טוב לאבחון פברו מאלגיה אני חברת קופת חולים כללית עדיף רופא טוב שמקבל דרך כללית מאיזור המרכז
אני יודעת שיש את דר בוסקילה שהמליץ לי רופא כאב אבל יקר לי מאוד 1500 שקלים
כל הזמן אצל רופאים פרטים שמתמחים בכאב ומשלמת באופן פרטי


תגובות

מה.נשמע
06/04/21 9:24

אורית תאמיני הרופא הכי טוב לפיברומיאלגיה זו את עצמך.כמה זמן את סובלת מכאבים? אני מכשנגמר לי המחזור כבר שנתיים. יש לי כאבים שזה משגע אותי.ככל שיעבור הזמן תדעי יותר ממה את סובלת.נורא מעצבן שהרוח של פברואר מרץ אפריל דוקרת את הגב .וקשה ללכת.נכון 1500 זה יקר.

אירית-17
06/04/21 17:02

אני סובלת 14 שנה מכאב שלא מרפא הייתי בכל מרפאות הכאב בארץ הזרקות כדורים וכלום לא עוזר לי לפני שבועיים הייתי אצל דר ראובני רופא כאב והוא אמר שלדעתו יש לי פיברו הייתי לפניו אצל עשרות רופאים לכאב אף אחד לא אמר לי את זה ונצן לי המלצה על דר בוסקילה שיאבחן

שרי22
06/04/21 13:18

הי, לא כ"כ הבנתי.. את היית אצל פרופ' בוסקילה? אובחנת? והוא המליץ לך על רופא כאב? מה בדיוק? רופא כאב יש לך בכל בית חולים במרפאת כאב חוץ מלתת כדורים לא עושים כלום. ראומטולוג שולח להידרוטרפיה או טיפולים משלימים וגם כדורים. אני בסרט הרע הזה כבר 25 שנה חולה קשה מאוד עברתי הכל מהכל. עד שהגעתי לקאנביס במקרה שלי עוד לא מצאתי מזור לכאבים ולשאר הבעיות. רפואה שלימה.

אירית-17
06/04/21 17:03

לא הנפך הייתי אצל רופא כאב ואמר שלדעתו אני סובלת מפיברו והמליץ לי על דר בוסקילה שיאבחן סופית

שרי22
06/04/21 17:36

אני גם אובחנתי על ידו לפני שנים. אם יש לך מושלם בכללית אז את תקבלי החזר של 620 שח חזרה. ואם אין לך. יש מרפאת פיברומיאלגיה באיכילוב תקבעי לשם תור ויאבחנו. התורים שם יחסית רחוקים.

תהילה41
07/04/21 1:39

הרופא הכי טוב לכאב הוא את עצמך כמו שאמרה מה נשמע תעשי פעילות גופנית במידת היכולת שלך תאכלי בריא כמה שאפשר תשתי הרבה מים דיקור סיני ורפלקסולוגיה אני אובחנתי לפני חצי שנה עם כאבים מופשטים וזה כרוני הכאב אצלי מתמודדת וכשקשה להרדם ממש לוקחת משהו להרגעה וזה מרפה תשרירים ואני נרדמת ההתמודדות היא יומיומית וזה לא פשוט אבל צריך גם להרפות קצת בראש זה הרבה עבודה עצמית אבל זה עובד תנסי להרגע ובמידת הצורך טיפול תרופתי מקווה שתצליחי להתמודד עם הרבה כח רצון זה אפשרי בסופו של דבר הרוב אצלנו מתחיל ונגמר בראש רופאים לא יעזרו לך מניסיון ועברתי המון רופאים ראמטולוגים ומומחים כולל מרפאת כאב וחוץ מלתת לך כדורים ולשלוח אותך לרפואה משלימה הם לא יעזרו לך ההתמודדות היא נטו שלך תעזרי לעצמך ותצליחי מקווה שתהיה לך הקלה הרבה בריאות ובהצלחה

ניף
08/04/21 21:40

פעם היתה תקופה שלקחתי וליום=אסיבל ,שהוא כדור הרגעה שגם היחיד שמרפה שרירים. לא לקחתי אותו לשום בעיה נפשית או ''עצבנות'' אלא דווקא לבעית השרירים.אני אדם שלא מתמכר לשום דבר,וכנ''ל לא התמכרתי בכלל לאסיבל.יכולתי לקחת זמן מסוים ואפילו במינון יחסית גבוה,ולהפסיק מרגע לרגע.במשך שנים לא לקחתי כלל,ופעם הגעתי לרופאת משפחה,והיו לי ממש כאבי שרירים עם התכווצויות,יש לי בעיה בעמוד שדרה .כשביקשתי וואליום כדי להקל על כאבי השרירים,ולגרום לקצת הרפיית שרירים,היא לא רצתה לתת לי כי אמרה שזה ''ממכר'',ואני נשארתי עם הכאבים ושום דבר אחר לא עוזר לי.מעצבן שיש רופאים שמקובעים על קונצפציות מסויימות,בלי להביא בחשבון פציינטים שמגיבים באופן שונה.גילוי נאות אני רופאה.

כצי
20/04/21 15:34

רופא ראומטולוג מעולה שרשאי לאשר גם קנאביס ע"פ משרד הבריאות: פרופ' ג'ורג' חביב, מקבל בצפון במרפאה המודרנית ברחוב הראשי בכפר אעבלין, אין צורך לקבוע תור, רק לוודא שנמצא בימים ד', ו' אחה"צ, מקבל מבוטחי קופת חולים זהב פלטינום וקופות אחרות (כדאי לברר מראש) ב- 150 ש"ח עבור ביקור אצל מומחה. טל' 050-6265591