מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימהלכי נפש1חברים, אתם מוזמנים להשתתף!

חברים, אתם מוזמנים להשתתף!

עגנון

עגנון

מנהל קבוצה
14/04/21 16:16
1 תגובות

למה אף אחד לא כותב לי תגובות בקבוצה? לא חבל? כתבתי כדי שתגיבו על הודעותיי בהודעות משורשרות אחרות ויתנהל דיון, ובלבד שלא יהיו העלבות אישיות. מוזמנים לכתוב.


תגובות

עגנון
מנהל קבוצה
אני רווק בן 49, סטודנט למדעי הרוח והחברה ואוהב לכתוב במחשב רעיונות ספרותיים, פילוסופיים, בלשניים ואחרים. אני אוהב מאד ספרות ופילוסופיה וגם מתעניין קצת בפיסיקה, במחשבים ובחקר המוח. המצאתי כמה שפות ומילונים, ועכשיו אני עובד על תכנות בינה מלאכותית. פעם כתבתי ספורים קצרים ועכשיו אני כותב הרבה מאד שירים. בזמן האחרון מנסה ללמוד לשיר, ואומרים שאני שחקן טוב. אני אוהב מאד חתולים, והמאכלים האהובים עליי הם אינסטנט פודינג שוקולד, פנקייק ועוגת גבינה אפויה. עד עכשיו הייתה לי חברות רומנטית יפה עם אישה בגילי שהתחילה מידידות נפש. אני אדם מאד אוהב ומעניק, וגם מאד רוחני עם חשיבה מופשטת. את רוב היום שלי אני מבלה במחשב. יש לי מורה פרטי לפיתוח קול, ואני משתתף בחוגי יצירה וכתיבה.
25/07/21 12:34

ברצינות, רוצים למחוק לי את הקבוצה. כתבתי פה דברים כדי שתשתתפו ותביעו דעות. בבקשה השתתפו. למשל בסקר תוכלו לענות תשובות מעניינות משלכם.