מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' דן טרנר
פרופ' דן טרנר
מנהל המרכז למחלות מעי דלקתיות בילדים והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, המרכז הרפואי שערי-צדק בירושלים.
ליהי גודני
ליהי גודני
דיאטנית קלינית ביחידה לחולים במחלות מעי דלקתיות ובמחלקות הכירורגיות, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי 
חזי יזרעאלי
חזי יזרעאלי
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
פרופ׳ הנית ינאי
פרופ׳ הנית ינאי
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
פרופ' איריס דותן
פרופ' איריס דותן
מנהלת המערך לגסטרואנטרולוגיה, מרכז רפואי רבין
כמוניקרוהן וקוליטיסאיך להרגיע כאב

איך להרגיע כאב

17/06/21 0:43
2 תגובות

אני לפני בדיקת MRI , לפני שנים התגלה די במקרה קרוהן אבל לא טופל באופן קונווציונאלי אלא ברפואה אלטרנטיבית כי לא היו כמעט תופעות לוואי. עשיתי בדיקת קולונוסקופיה לפני כשבועיים ונמצא צקום מעוות עם דלקת ניכרת, פסיאודופוליפים והיצרות שלא ניתן להיכנס למעי דק ושאר המעי תקין.
מה זה אומר צקום מעוות? מאז יש לי כאב ממוקד בבטן בצד ימני תחתון. לא יכול לזוז מהמיטה וכל תנועה מגבירה את הכאב. לקחתי מידי פעם אופטלגין שהקל לזמן מה. מה אפשר לקחת/לעשות להרגיע את הכאב? כי אתחיל לקבל טיפול רק לאחר בדיקת MRI ויש עוד זמן עד שיגיע התור לבדיקה.


תגובות

שלום לכותב, הפורום אינו מיועד לייעוץ פרטני. ככלל, במקרה של כאב שהחל לאחר פעולה פולשנית כגון קולונוסקופיה, וחמור עד כדי כך שלא ניתן לזוז במיטה ומחמיר בכל תנועה, יש לפנות לעזרה רפואית מיידית ולידע את הגסטרואנטרולוג המטפל. כל טוב איריס דותן

רח1
17/06/21 17:32

תודה על התשובה אבל לא הבנתי אותה. אני רואה שכולם כותבים בפירוט את שאלותיהם ואתם עונים ע"כ, אז מה הכוונה בתשובתך- שהפורום לא מיועד ליעוץ פרטני?