מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' הוברט אילה
פרופ' הוברט אילה
אונקולוגית בכירה, מנהלת המרכז לגידולים במערכת העיכול ,מכון שרת ,בית חולים הדסה עין כרם. מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ויושבת ראש הקבוצה הישראלית לגדולי מערכת העיכול תחת האיגוד האונקולוגי.
ד
ד"ר רוית גבע
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
דניאל זכריה
דניאל זכריה
דיאטנית קלינית, המערך האונקולוגי ומרפאות גידולי מערכת העיכול בית חולים איכילוב.
כמוניסרטן המעי הגסמוזמנים למפגש בזום על זכויות למתמודדים עם סרטן המעי הגס

מוזמנים למפגש בזום על זכויות למתמודדים עם סרטן המעי הגס

15/07/21 15:33
0 תגובות

*** עריכה*****

עקב נסיבות שאינן תלויות בנו, אנו נאלצים לבטל את ההרצאה הערב. מתצלים על ההתראה בטווח קצר זה ומבטיחים לעדכן על מועד חדש. בריאות וערב טוב, צוות כמוני


להרשמה חינם לחצו כאן>>



קבלת אבחנה עם סרטן המעי הגס וההתמודדות עם הטיפולים הנדרשים בעקבותיה, מביאים איתם לא פעם לחצים רבים לחיי היום יום של החולה ושל הסובבים אותו. ההתמודדות עם מחלת הסרטן משבשת את שגרת העבודה ויכולת הניידות.

רבים מהחולים אינם מודעים למכלול הזכויות הקיימות מהביטוח הלאומי וממס הכנסה, או שאינם פנויים - פיזית ונפשית - לברר ולהבין.



על כל הזכויות הקיימות, שרבים אינם מכירים, הינכם מוזמנים להרצאתו של עו"ד ליאור טומשין - בעלים של משרד "מרקמן את טומשין" המומחה לתחום זכויות רפואיות, מנחה תכנית הרדיו "כבוד העו"ד" וכותב ספרות בתחום "רפואה ומשפט".



עו"ד טומשין יפרט על * ביטוח לאומי – נכות כללית, זכויות בגין תאונות עבודה ומחלות מקצוע * מס הכנסה – פטור ממס * זכויות מחברות הביטוח * הטבות נוספות.



לאחר ההרצאה תפתח השיחה לשאלות הקהל. מוזמנים להשאיר שאלות כאן בתגובות, והן יועברו למענה בזמן ההרצאה.



להרשמה חינם לחצו כאן>>



מוזמנים למפגש בזום על זכויות למתמודדים עם סרטן המעי הגס

תגובות