מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחי ירידת פרפוזיה קורטיקלית כנ"ל, בעיקר באונות הפרונטליות והטמפורליות.

ירידת פרפוזיה קורטיקלית כנ"ל, בעיקר באונות הפרונטליות והטמפורליות.

12/08/21 14:23
7 תגובות

בבדיקת MRI SPECT נמצא ירידת פרפוזיה קורטיקלית כנ"ל, בעיקר באונות הפרונטליות והטמפורליות.
מה המשמעות ? האם טיפול בתא לחץ חמצני יכול לעזור ?
תודה.


תגובות

איציק-ניסני1
12/08/21 23:57

שלום אינני רופא. תרגום של מה שכתבת הינו למיטב הבנתי אופי כמות קצב אספקה  של חומרים חשובים כמו חמצן וגלוקוז  לרקמת המוח באמצעות הדם ירדה  באזורי קליפת המוח במצח וברקה.. צריך להפנות את החולה לנוירולוג ולהתייחס מחד למצב הרפואי ומאידך  לתופעות שהחולה סובל עקב כך.. לגבי פתרונות כמו תא לחץ, כאילו להגביר את אספקת החמצן באמצעים אחרים גם אם זה היה מצליח  אינו נותן פתרון למקור הבעיה אלא לצמצום התופעה.כי יתכן ויש חסמים והשתנות בקורטקס. ולכן הכי טוב לפנות לנוירולוג ולא לחפש פתרונות קסם כמו תא לחץ שרבות דובר בו כאן שאין שום סימוכין להטבה לאירועים במוח ובמקרה שלך זה יכול להביא לדעתי, וכאמור אינני רופא.

לנזק. 

טלינגר
14/08/21 12:02

תודה.  

 

איציק-ניסני1
15/08/21 12:18

שלום.

המשפט האחרון שלי היה אמור להיות.

"שבמקרה שלך בפרט, תא ליץ עלול לגרום לנזק," לדעתי,

וכאמור אינני רופא, אני מהנדס שעבר אירוע מוחי לפני 17 שנה שבוחן את הדברים בכלל  מניסיוני  ומהידע הכללי שרכשתי. והניסיון שצברתי במהלך השנים  מאז 2004 מול מערכת הרפואה ובפרט מהאירוע המוחי שלי. 

טלינגר
15/08/21 14:45

איציק, 
האם אתה ניסית תא לחץ ?

איציק-ניסני1
15/08/21 18:45

אני לא ניסיתי תא לחץ. ועל פי כל הדיווחים של מי שהתשמשו זו הוצאה כספית גדולה. חלק טען שזה עזר במעט ובתחום ספציפי בשנה הראשונה שידוע שמתקיים בו השתפרות ספונטנית ללא שום קשר להשפעה חיצונית הרוב טען שלא חש בשיפור.גם אין פרסום של  ולידציה לאנשים שעברו אירוע מוחי על המכשיר הזה. שזה לא גורם לנזק. 

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
26/12/21 10:07

חשוב להבין מה היתה התלונה בגינה בוצעה הבדיקה, מה נמצא בבדיקה הנוירולוגית והאם ישנה הפרעה קוגניטיבית.

לאחר בדיקה נוירולוגית ניתן יהיה להתאים טיפול מתאים.  

טלינגר
28/12/21 19:03

שלום פרופ' איתן אוריאל
בגלל פיברומיאלגייה, פניתי לטיפול בתא לחץ. בבית החולים עושים את הבדיקות לפני הטיפולים.
סבלתי מסחרחורות קשות, תא לחץ הקל על הסחרחורות. 
אני סובלת גם מסיוגרן, וממה שהבינותי, הפרפוסיה היא תופעה (אמנם נדירה ) הקשורה לסיוגרן. שני  נאורולוגים אמרו ש אין מה לעשות.
אני כמובן ,פוחדת מהעתיד. ): 

האם אינפוזיה של אוזון יכולה לעזור , ? 
תודה להתיחסותך. מאירה