מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

עזרה עם תוספי תזונה

27/03/23 8:55
2 תגובות

שלום , אני בן 26 , ולפני שבוע התחלתי לקחת ציפרלקס , לחרדית ודיכאון . 

בנוסף לזה אני צמחוני בערך 3-4 שנים 

תמיד היה לי קשה להבין איזה ויטמינים , באיזה מינון מתי ואיך לקחת ..

 רציתי לשאול באופן כללי איזה ויטמינים בדיוק  אני צריך לקחת על בסיס יום יומי כדי לשמור על איזון בגוף ובנפש , תודה רבה על המענה ! 


תגובות

מג-ר-רונית-מינקוב
מנהל קבוצה
רוקחת קלינית מומחית בתוספי תזונה . מנכלית שפר שרותי פרמקולוגיה ורפואה בעמ . ייעוץ תרופתי משולב- תרופות, תוספי תזונה, הרגלי חיים. קורסים לרופאים ולמקצועות הרפואה להזמנת תור - 098995187
27/03/23 14:26

     

שלום אנונימי 96, אקדים ואדגיש שהשפעות נטילת הציפרלקס צפויות להגיע לפחות 3 שבועות מהתחלת הנטילה.

מקווה שגם קראת את העלון לצרכן הנמצא בכל אריזת תרופות ומומלץ מאד לקריאה בכל התחלת טיפול בתרופה חדשה .

 למרות שהייעוץ בתחום תוספי התזונה נדון בכל מפגש חברתי בו תוכל לקבל הרבה עצות חינמיות ובתשלום – מדובר בייעוץ מורכב המצריך השכלה רפואית רחבה והתמחות בתחום תוספי התזונה .

ייעוץ שכזה חייב להתבצע בכפוף להיכרות עמך, עם התיק הרפואי שלך (סיכום רפואי הכולל את הבעיות מהן אתה סובל, התרופות שאתה נוטל, תשובות בדיקות מעבדה שבצעת ועוד . )

שיחה מעמיקה איתך עשויה להצליב ולהעשיר את המידע הקיים במסמכים ולספק מידע נוסף על הרגלי חייך – כמו – מה אתה אוכל, כמה ואיך אתה ישן , איזו –אם - פעילות גופנית אתה מבצע ועוד .

תוצאות יעוץ כזה מתמקדות בהמלצות לשינוי הרגלים פחות מתאימים, הפניות למומחים באם יש צורך, המלצות לניטור ובקרה, התאמה של תוספי תזונה לצרכיך (מה שאתה נוטל / חדשים מומלצים בהתחשב בתרופות שאתה נוטל ),  חוות דעת על התרופות שאתה נוטל (עי רוקח קליני או רוקח יועץ ) ועוד .

ייעוץ מעמיק מגביר את הסיכוי לשיפור הבעיות והתסמינים הבריאותיים, השגת איזון גף נפש שאתה מחפש ואף עשוי להסתכם בעלות הנמוכה ביותר עבור תוספי תזונה איכותיים .


נושא האיכות הוא קריטי בכל מוצר צריכה אך בתחום תוספי תזונה הוא קריטי במיוחד !

מקווה שהארתי,

מג"ר רונית מינקוב

שפר שרותי פרמקולוגיה ורפואה בעמ

www.shefer-pharma.co.il

היי אני בדיוק כמוך תמיד תהיתי מה כדאי לקחת וכמה ובאיזה מצבים רפואיים. עם השנים צברתי המון ידע ויש לי ספרים שונים שנכתבו על ידי רופאים המומחים בתחום מהם אני ניזון (לא תזונאים או נטורופתים ולא רוקחים אלא רופאים ממש!) מוזמן להתייעץ איתי ללא עלות.