מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניתוספי תזונה - כן או לא,כמה, למה ואיך?שילוב בין תוספי תזונה שונים

שילוב בין תוספי תזונה שונים

25/10/23 13:36
1 תגובות

שלום,

אני בת 65 ובעלי בן 67, חסידים של אוכל בריא וממעטים מאד בתרופות קונבנציונליות. מזה כמה שנים, אנו לוקחים מגוון שלם של תוספי מזון שנחשבים מומלצים ואיני יודעת האם אנו לוקחים אותם בזמן המתאים והאם יש סתירות ביניהם. לאחרונה הומלץ לי ולבעלי בעקבות אבחון אוסטיאופניה, לקחת תוסף סידן בתוספת ויטמין D וויטמן K, וכן אומגה 3 (בעקבות דלקת שולי העפעף שהתגלתה אצלי) וזה העלה אצלי את שאלת התאמת החומרים והזמנים לנטילתם.

להלן מה שאנחנו לוקחים:

בבוקר לפני א. בוקר - כמוסת כורכומין ו-1000 יח' ויטמין D (לזה אני רוצה לצרף את הסידן) בעלי לוקח בנוסף למה שכתבתי- 2 כמוסות של אופטיסייף בגלל ניוון רשתית (כבר 20 שנה ברציפות)

בערב - כמוסת אסטקסנטין, כמוסת פרוביוטיקה אלטמן אנזים, כדור קונבנציונלי לכולסטרול 10 מ"ג. בעלי לוקח בנוסף למה שכתבתי - 2 כמוסות של SAW PLAMENTO בגלל ענייני ערמונית (התגלה לאחרונה)

אשמח להדרכתך מתי לקחת את הסידן שהומלץ בוקר וערב ואינני יודעת מאיזה מזון להימנע כדי לא לפגוע בספיגה וכן, מתי לקחת את האומגה 3 שאמור לעזור לי עם דלקת שולי העפעף שהתגלתה אצלי לאחרונה ומאוד מציקה לי עם עפעפיים יבשים ושורפים. אני מטפלת בדלקת לפי מה שהומלץ לי אך קראתי שאומגה 3 יכולה מאוד לעזור בנוסף.

תודה מראש, שרה 


תגובות

מג-ר-רונית-מינקוב
מנהל קבוצה
רוקחת קלינית מומחית בתוספי תזונה . מנכלית שפר שרותי פרמקולוגיה ורפואה בעמ . ייעוץ תרופתי משולב- תרופות, תוספי תזונה, הרגלי חיים. קורסים לרופאים ולמקצועות הרפואה להזמנת תור - 098995187
15/11/23 2:28

שלום רב שרה ,sarah245030  לצערי רואה הודעתך רק עכשיו , אענה לך בהמשך עד ראשון בבוקר בברכה מגר רונית מינקוב