מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חוסר עניין

היי ! אז זהו - אני במצב של חוסר עניין בבילויים , בחיי חברה , כל שאשתי ואני עושים הוא לעבוד קשה -ושנינו חדורי מטרה - לעבוד קשה ולשרוד- ובערב להגיע הביתה לצפות טלויזיה ולהירדם. לא נשמע סביר - נכון ? מאידך - אנחנו לא מרגישים "מדוכאים".

מדוכאים או לא ?

בדידות וחוסר עניין
המשך לקרוא
יוני65
יוני65
היי ! קשה לספר על חיים שלמים בכמה מילים . אך אנסה לתאר את מצבי כאן ועכ...
היי ! קשה לספר על חיים שלמים בכמה מילים . אך אנסה לתאר את מצבי כאן ועכשיו. אני בן 53 , נשוי +4 (הבכורה גרושה +2 ילדים) , בן נשוי עם 2 ילדים ועוד בת נשואה , ובת רביעית בת 15 - עדיין בבית . כרגע - במצב הנתון שלי - אני חי על מנת לשרוד את החיים הכלכליים הקשים במדינה - אני עובד כ-13 שעות ביממה ב-2 עבודות . יוצא מהבית ב-07:30 , וחוזר הביתה ב-20:45 . כל מה שמעניין אותי הוא להתקלח , לשבת מול הטלוויזיה ולהירדם . וכך כל יום , כל שבוע ...הדבר היחיד שגורם לאשתי ולי - הוא לצפות בטלוויזיה . אין לנו חיי חברה - ואם להיות מדויק יותר - לאור הניסיון שלנו בחיים - אנחנו אף מעדיפים להתרחק מחברת בני אדם . גם בימי שישי או בחמישי בערב אשתי ואני לא יוצאים (צריך לבשל לשבת...) - הרבה אינטראקציה אין בין אשתי לביני (כי אין זמן - ו/או אנו עייפים מדי) - ואנחנו ביחסים מצוינים ...בשבתות - ברוב השבתות - הילדים ו/או הנכדים מגיעים אלינו לאחרונה , אבל ליד ההנאה של להיות עם ילדנו - בסוף השבת אנו "גמורים" מכל האירוח ...- פשוט התחלתי להבין שאולי משהו לא בסדר איתי . כאילו - זהו ?! אלו הם חיינו ? לעבוד לישון ולאכול ?