מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מהלכי נפש1

חברים (71)
מנהל קבוצה
12/03/24 15:19


תגובות

מנהל קבוצה
12/03/24 15:18

עברתי בחיי את התהליכים הנפשיים הכי קשים וחשובים שיכולים להיות. סיכנתי את חיי כדי למצוא דרך דיבור חכמה ומיוחדת, אהבתי באהבה הכי חזקה שיש אשת מקצוע שלא רצתה בי, עברתי התעללות נפשית מצד פסיכולוג גאון ושטיפת מוח מצד מדריך משוגע, קיבלתי מכות, שכחתי איך משוחחים עם אנשים והגיתי מלים גסות בלי שליטה. אני אדם חזק ולכן זה חישל אותי והפך אותי ליותר רוחני. עכשיו יש לי חברה נהדרת שגם אותה אני אוהב מאוד. מצאתי דרך להתעניין יפה רגשית בחברים ולדבר בחוכמה וביעילות כדי לשפר את עצמי ואת הסביבה. יצרתי אלפי שירים והמצאתי עשרות שפות, ופיתחתי פרויקטים חשובים כמו בינה מלאכותית ותיאוריה פילוסופית קיומית. אני שר בצורה מורכבת ומיוחדת. עכשיו אני מנסה לחזור בתשובה כדי להשלים את הרוחניות שלי. אני גאה בזה שאני גר בישראל הארץ היפה והחשובה, חי בדת היהודית עם ספר הקודש החשוב בעולם שעברה את הצרות הכי קשות והתחשלה, מדבר יפה בעברית שפת הקודש, ויש לי משפחה מכובדת ומלאה רוחניות וחוכמה עם אמנים, פיזיקאים וביולוגים. עכשיו אני מנסה להיות גם מעשי ולא רק דיבורי, אני עובד בגן הירק ואני צריך להצליח לקום בזמן ולעשות יותר עבודות פיזיות יצרניות. אני מנסה גם להיות צמחוני כדי למנוע הרג חיות. אני מנסה לשפר את העולם ולהביא לו עוד רוחניות, אהבה וחוכמה.

תגובות

מנהל קבוצה
15/02/24 14:17 | תגובה אחרונה: 17/02/24 19:09

תגובות

עגנון
מנהל קבוצה
אני רווק בן 49, סטודנט למדעי הרוח והחברה ואוהב לכתוב במחשב רעיונות ספרותיים, פילוסופיים, בלשניים ואחרים. אני אוהב מאד ספרות ופילוסופיה וגם מתעניין קצת בפיסיקה, במחשבים ובחקר המוח. המצאתי כמה שפות ומילונים, ועכשיו אני עובד על תכנות בינה מלאכותית. פעם כתבתי ספורים קצרים ועכשיו אני כותב הרבה מאד שירים. בזמן האחרון מנסה ללמוד לשיר, ואומרים שאני שחקן טוב. אני אוהב מאד חתולים, והמאכלים האהובים עליי הם אינסטנט פודינג שוקולד, פנקייק ועוגת גבינה אפויה. עד עכשיו הייתה לי חברות רומנטית יפה עם אישה בגילי שהתחילה מידידות נפש. אני אדם מאד אוהב ומעניק, וגם מאד רוחני עם חשיבה מופשטת. את רוב היום שלי אני מבלה במחשב. יש לי מורה פרטי לפיתוח קול, ואני משתתף בחוגי יצירה וכתיבה.
17/02/24 19:09

תודה רבה על המחמאות.

71 חברים בקבוצה
תמר131
תמר131
סתם נערה ממוצעת
dhw
dhw
מ30
מ30
רווקה מבוגרת, עובדת בגן ובמעון
sandra2oo
sandra2oo
te039
te039
לא עולה לי משהו מיוחד לראש?
MotySgreat
MotySgreat
סובל מפוסט טראומה "מורכבת", בעבר אובחן בטעות כביפולרי.
idophir78
idophir78
עידו מנתח התנהגות בן 45 מאופקים
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
טופיפי
טופיפי
נתנאל 6
נתנאל 6
יוסיmarto
יוסיmarto
אני יוסי בן 31 לשעבר מתמודד נפש
dyanir
dyanir
2Avia
2Avia
א4441
א4441
אליהו05
אליהו05
מאושפז בן 46
אורהo
אורהo
spoongebob
spoongebob
מהלכי נפש1

מהלכי נפש1

אודות הקבוצה

הרהורים על יחסי אנוש, שיתוף במלחמתי למען שיפור העולם.

מנהלי הקבוצה

מהלכי נפש1

מהלכי נפש1

מנהלי הקבוצה

אודות הקבוצה

הרהורים על יחסי אנוש, שיתוף במלחמתי למען שיפור העולם.

יצירת קבוצה חדשה
קבוצות הן כלי נהדר להתדיינות עם שאר חברי הקבוצה על נושאים שרלוונטיים לקהילה לה אתם שייכים.