מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

עדכונים מעמותת קרן דולב לצדק רפואי

כמוניבלוגיםעדכונים מעמותת קרן דולב לצדק רפואיעמותת קרן דולב לצדק רפואי - הכרות

2443 צפיות
עמותת קרן דולב לצדק רפואי הוקמה לפני כשנתיים וחצי לזכרה של קרן דולב שנפטרה ממחלת הסרטן.
מטרת העמותה מאבק למען צדק ושוויון רפואי במישור המשפטי ומתן ייצוג משפטי בחינם לחולים שזכויותיהם על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי נפגעו.
 
הבלוג הזה הוקם גם בכדי לאפשר פרסום של מידע על עתירות העמותה ועל ההישגים השונים שלה, בכדי לתמוך במאבקים האישיים של חולים באתר, וכמו כן לאפשר לגולשים היכרות עם העמותה ונגישות אליה במידה ויש צורך בסיוענו.

הניסיון האישי שלנו, יחד עם הניסיון שלנו בסיוע לחולים בעמותה הבהיר לנו עד כמה המאבק המשפטי והבירוקרטי הוא מאבק קשה וארוך, ומצריך משאבים אדירים מחולים. בנוסף למאבק לחיים ולבריאות חולים נאלצים להילחם בקופות החולים בכדי לקבל טופסי 17, נאלצים להיאבק בכדי לקבל טיפולים, תרופות ובדיקות. העמותה הוקמה בכדי לסייע לחולים במאבק הזה.
עד היום סייעה העמותה לקרוב למאה חולים, אם מול ועדות חריגים ואם בבתי המשפט.
פעילות העמותה היא התנדבותית לחלוטין. אין לנו עובדים בשכר. הצוות המשפטי כולו וכן כל הצוות התומך הם אנשים שהתייחבו למטרה זו - לשנות לטובה את מפת הזכויות הרפואיות בארץ.

אתר העמותה הוא
www.dolevfoundation.org
אימייל העמותה
dolevfoundation@gmail.com
ומספר הטלפון של העמותה 054-6665442

עדכונים ופרטים נוספים על פעילות העותה, ומידע שאספנו בדרך יתפרסמו בבלוג.

מעין רוגל - עמותת קרן דולב לצדק רפואי

תגובות

עמותת קרן דולב לצדק רפואי
עמותת קרן דולב לצדק רפואי
עמותת קרן דולב מספקת יעוץ סיוע וייצוג משפטי בחינם לחולים שזכותם הרפואית על פי חוק נפגעה. בכך כלול סיוע לחולים שנאבקים לק...