מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הבלוג של האישה באדום

כמוניבלוגיםהבלוג של האישה באדוםתפילה לאדרת אחרת ומתנות אחרות לאביונים

תפילה לאדרת אחרת ומתנות אחרות לאביונים

23/02/13 21:30
1175 צפיות

י"ג אדר תשע"ג, 22.3.2013

תפילה לאדרת אחרת ומתנות אחרות לאביונים

"משנכנס אדר מרבין בשמחה", כך כתוב במגילה. האם גם היום נוכל להרבות בשמחה, עליצות וצחוק??

ילדים, מבוגרים כולם כאן מסביב עוטים תחפושות, אדרות, שונות ומיוחדות, ומקפידים למלא את מצוות החג השמח הזה.

אולם, יש גם אחרים פה מסביב שאין להם יכולת לשמוח.. שהם אביונים לזמן ולמקום – ורוצים לעבור מהפך, לקבל משלוח מנות שונה.

ואני כמו כולם יודעת ומבינה שפורים הוא מן חלון הזדמנויות הגורם לפעולת "מהפך". שחג זה הוא "עת רצון" לפונים אליך...

וכמו אסתר המלכה, בלבוש האדום המורכב שצופן בתוכו משמעויות רבות (כתבתי על כך כבר...) לבושיה ב"אדרת" מבקשת ממך השוכן במרומים בקשה מייצגת של כולם כאן מסביב שואלת, "האם ללבושי לאדרת שלי שהיא בגד עם אמירה?" האם גם היא כמו כל התחפושות של הסובבים אותי היא סתירה להסתרה ?

הבט עלינו, אני והם משתדלים ומבקשים מהפך. לבשתי בגדי מלכות אדומים, ואף הם לבושים ומחופשים מפגינים חזות מלכותית למרות סבלם וקשייהם.

ומה הם מבקשים?? הם מייחלים ליכולת לעטות אדרת של בריאות, פרנסה, אופטימיות ותקווה.

הלא גם עשיו התחפש, עטה אדרת של צדיק, הם לא כמוהו...

הם רוצים לפשוט את האדרת, התחפושת הקבועה שלהם, אדרת של צער, כאב, סבל, חולי, חוסר אונים ויאוש, והם פושטים אליך יד. ממש כמו האביונים, הם דלים בבריאות, בשמחה, בכוח, בתקווה. הם מצפים למשלוח מנות אחר.

ידוע שחודש אדר הוא חודש המכיל בתוכו כבוד וחירות. אני מבקשת ממך, ממש כמו אסתר המלכה, האר פניך לכל הפונים אליך, חוש בצערם ושלח להם משלוח מנות משמח וייחודי.

הלוואי שיתקיים הפסוק "כל הפושט יד בזמן הזה- נותנים לו".

אנא, שאל אותם ואותי "מה שאלתכם ומה בקשתכם" עד חצי המלכות ותעש??

אנו מבטיחים לא לשתות ולא להשתכר כדי שנהיה ערניים ופיכחים כשאתה תשאל אותנו מה בקשתנו...
יש להם תחושה שגזר דינם כבר נחרץ...
כמו המן  שגזר את דינם של היהודים בטבעת המלך...

הענק להם משלוח מנות שהם זקוקים לו, נואשות!!

כדי שתקונן בנפשם וברוחם שמחה של אמונה.

אנא ממך, הם קוראים אליך בתחינה, בבקשה, בטל את גזר דינם. עשה מהפך. ליהודים היתה אורה ושמחה גם הם זקוקים לשמחה המיוחדת והנדירה הזו בחייהם. די נמאס להם, הם לא רוצים לשהות ולחיות בחולי, בייסורים, במסכנות, בדכדוך הם רוצים וזקוקים לשמחה ואורה.

אתה, ריבון עולמים, השומע תפילות האנשים בכאבם ובסבלם, עכשיו בפורים חג השמחה, המתארח בחודש אדר, עשה שבחייהם יתארחו הבריאות, התקווה, הפרנסה.

האביונים כאן למטה, משתוקקים ומייחלים לבריאות, לשמחה, לצמיחה כלכלית. גם אם נחתם הפור בטבעת המלך. אנא גרום לכך שיתחולל השינוי. בוא ותעשה "נהפוך הוא".

בבקשה, הפוך את הכאב, החולי והקושי לישועה מופלאה. גרום למהפך מרגש ועוצמתי, שכל מי שכאוב, מיוסר, וסובל יזכה לגאולה פרטית. שבראשו ישכנו מחשבות בריאות משמחות. שמחשבות היאוש יתנערו מגופו.

יש האומרים כי נסים ונפלאות מתרחשים בפורים למרות שהמן גזר גזירה נגד היהודים- התחוללה הישועה. האם גם לנו המתפללים והמייחלים לסיכוי חדש, לחיים מלאי בריאות, תקווה ופרנסה, לישועה יקרה המהפך ?

האם אכן תתחולל ההזדמנות הבלתי חוזרת הזו לישועה??

אכן, סגולתו של חודש אדר להפוך רע לטוב- "משנכנס אדר מרבי בשמחה".

הרשה לי להוסיף שירבו השתלות האיברים, שימצאו תרופות מצילות חיים, שתמצא פרנסה לנזקקים, שתפעם האמונה, התקווה והכוח במיואשים וחסרי האונים. – אפשר ??

מלא את בקשתי, כמו אסתר המלכה, שלבשה אדרת, והתענתה בתענית, ואותם "אביונים" שמתענים כל השנה הענק לנו ישועה- עשה ונהפוך הוא!!! אמן!!!

אסתר יעקובי.

תגובות