מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת Poliana
20/05/14 17:09
960 צפיות
היי,אני רוצה להבריא.אחרי חצי שנה שלא נכחתי בביה'ס הופעתי למבחן מתכונת במתמטיקה.התוצאה היתה מאה.זה הוכיח לי דבר אחד:אני יכולה לצאת מהבית ולהתמודד.אני יכולה להתרפא.פשוט צריך לעבוד קשה לשם כך.אני חושבת שאולי אני מוכנה.אני מקשיבה לפסיכולוגית ,ובפעם הראשונה חשבתי שלפסיכיאטרית הקשישה בעלת הקוקס האפור ישנם דברי הגיון.אני באמת מנסה,אבל התרופה הדפוקה ששמה פריזמה לא עושה דבר.זה נורא מתסכל.קלונקס בהחלט יעיל במצבי אם כי הוא ממכר.אני באמת לא יודעת מה י א בגורלי,אולם תהליך הריפוי מורכב משני מישורים:תרופות ועבודה עצמית.התרופות לא בדיוק פועלות.אני כן.אם הם יפעלו ביחד, יד תקווה..?זה זמן רב שלא כתבתי,לא חשתי רע עד כדי פגיעה עצמית.אני מוכנה לעבוד ולהצליח.הבגרות שלי בעוד יומיים.עמלתי כדי להגיע לכך.אם רצית לישון,לשקוע במרה שחורה,להיכנע לחרדות וולהסתגר בדלת אמות-אמרתי לא.אני רוצה להיות בריאה בנפש שלי,לקח זמן עד ההבנה שעלי לעבוד לשם כך.אני מפחדת והרגליים רועדות והלב דופק-אבל תדעי שאת יכולה לשלוט,ובכל מצב.אני רק בת שש עשרה,למען השם!

תגובות

אפרת_זיו
20/05/14 19:43

הכי חשובה השורה שכתבת פה בפוסט - "זה הוכיח לי דבר אחד:אני יכולה לצאת מהבית ולהתמודד.אני יכולה להתרפא.פשוט צריך לעבוד קשה לשם כך.אני חושבת שאולי אני מוכנה"

הצטרפת לקהילת דיכאון וחרדה פה באתר? אולי תקבלי טיפים שיסייעו לך. וכמובןאל תפסיקי לכתוב פה! כתיבה עושה לנו סדר בראש ויש לה אפקט תרפויטי.

שרון-76
22/05/14 11:16

וואו, רחלי, כמה כוחות יש בך. איזה מדהימה. אני בת 38 ואני מרגישה שאת לוקחת אותי בסיבוב. כל הכבוד על האומץ. ממש קיבלתי ממך כוח ומשב רוח חזק כשקראתי שאמרת "אם רציתי....אמרתי לא.אני רוצה להיות בריאה..." היממת אותי בחיי עם הכוח הזה. רציתי פתאום לחבק אותך. כל הכבוד לך על הגישה, ועל חוסר בוויתור העצמי. אני שמחה בשבילך שהדרך מתחילה להראות לך אור ואת צועדת בנחישות כזאת! בהצלחה ותחזיקי מעמד. בריאות

שרון

Poliana
Poliana