מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

נפש בריאה בגוף בריא

אחת התופעות המרגיזות ביותר היא של רעשים באוזניים. תופעה זו גם מכונה בשפה המדעית טנטון באוזניים. תופעת הרעשים מאופיינת בסוגים אפשריים שונים של רעשים: יש ששומעים רעש של ים וגלים, יש ששומעים רעש של מנוע, יש ששומעים דפיקות, חריקות, ועוד מגוון רחב מאד. 

13/07/14 17:48
2826 צפיות
רעשים באוזניים
אחת התופעות המרגיזות ביותר היא של רעשים באוזניים. תופעה זו גם מכונה בשפה המדעית טנטון באוזניים. תופעת הרעשים מאופיינת בסוגים אפשריים שונים של רעשים: יש ששומעים רעש של ים וגלים, יש ששומעים רעש של מנוע, יש ששומעים דפיקות, חריקות, ועוד מגוון רחב מאד. אם אתם שואלים את עצמכם על רעשים באוזניים - איך מטפלים בזה? יש להבין כי יש גם הבדלים בין שני סוגי הטנטון המרכזיים - טנטון שאכן יש לו הוכחה ברורה בבדיקה, וטנטון שהוא סובייקטיבי לגמרי עבור המטופל ולא רואים עקבות פיזיולוגיות שלו. אם כך, כמובן שאתם שואלים שוב: רעשים באוזניים - איך מטפלים בזה?   אז איך מטפלים בזה אחת ולתמיד?   טיפול תרופתי - כמובן שכאשר שואלים על רעשים באוזניים - איך מטפלים בזה? צריך לזכור שיש אפשרות שמדובר על בעיה באספקת הדם אל האוזן. במצבים אלו, יש תופעות שונות של טנטון, ואפשר לפור את זה עם תרופות שפועלות על מערכת הדם. כדאי גם לשלב תרופות נוספות שמסייעות להרגעה.   רעשים אלטרנטיביים - אחד מסוגי הטיפולים הטובים ביותר, הוא להרכיב מכשירי שמיעה מיוחדים אשר משמיעים רעשים אחרים במקום רעשי הטנטון. הדבר מאפשר למוח להתעלם לאורך זמן מרעשי הטנטון, ומסייע לו להתמקד בקולות ובצלילים אחרים.   יש שפע של אפשרויות מיוחדות   אם כן, אם רציתם לדעת אחת ולתמיד על רעשים באוזניים - איך מטפלים בזה? יש לכם לא מעט תשובות. חשוב לציין שהטנטון והרעשים יכולים בהחלט להוציא אנשים משלוותם, לכן גם אם הבעיה רפואית, כדאי לשקול במקביל גם טיפול נפשי תומך.

תגובות

BENO1952
13/07/14 18:28

laughמעניין מי כתב את הכתוב,,,

לטינטון יש תמיד בעיה פיזיולוגית,,יש לאתר אותה ולטפל בה.mri,, ct ,,,פתיחת עור התוף,להציץ לפגיעה באוזן התיכונה,,,,,,,,,,

בעיה פסיכולוגית,,,,,laugh??????

אבי10
26/08/18 12:33

https://www.israelhayom.co.il/article/582215