מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת מירי9
16/08/14 15:06
1214 צפיות
הי לכולם, אני כל הזמן חושבת לעצמי, מחר בבוקר אתעורר מהסיוט שאני נמצאת בו ואהיה מירי של פעם. בריאה, חסונה, חייכנית, עוזרת תמיד.. ועכשיו ,אני שבר כלי, מאז שעברתי תאונת דרכים כ"כ שטותית עם נהג חסר אחריות, קיבלתי התקף קשה ותוך פרק זמן קצר, נאלצתי להיעזר בכיסא גלגלים.

ביומיים האחרונים אחרי שתי נפילות מהכיסא, כי לא נעלתי אותו בברקסים, ההליכה שלי על הקביים נעשתה קשה יותר. ואני מוצאת את עצמי, פונה לבורא עולם, שיעזור לי..הרי מעולם לא עשיתי רע לאיש, רק ההיפך הוא הנכון.והמציאות שבה אני חיה קשה לי מאד . למה סבל נורא כ"כ גם לשבת על הכיסא קשה לי, ההליכה על הקביים לא קלה ועכשיו כשבאתי לקפוץ עם בתי לאכול צהרים בחוץ, אז המעלית מקולקלת...זה מתסכל... אז אני מתחילה לשכנע את בורא עולם ואותי, שאם אהיה בריאה אוכל לתרום כ"כ הרבה מעצמי, אוכל לחזור לעסוק בספורט כמו שתמיד אהבתי, אהיה אמא מקסימה לשתי בנותיי שאני כ"כ אוהבת..אוכל לחיות אחרי כ"כ הרבה שנות כאב וסבל.

די לקוטריות הזו זו לא אני ! הייתי מחזירה את הגלגל אחורנית , חיה את חיי ברוגע, מאושרת!

עכשיו,אני די חוששת מהקימה בבוקר לעוד יום מפרך  של התמודדויות, של כאבים...מזל שאושר לי השימוש בגראס הרפואי, אמנם בטיפות , כי איני מעשנת, אבל לבטח יותר נורמאלי מכאבי התופת שלא נתנו לי מרגוע לא ביום ולא בלילה..ואז אתה שואל את עצמך, למה? נסתי מליון דברים, טיפולים, פעילות גופנית, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק,פסיכולוגית, דיקור סיני, הומופתיה, רפלקסולוגיה, אכילה נטולת גלוטן על בסיס אורגני ברובו, נטורופתיה , דמיון מודרך, טיפול בהולנד של ביקום ומולטי קום....הייתי שפן נסיונות של תרופות שונות (כולל לאחרונה גילניה ותכפידרה שהזיקו לי מאד), פלסמפרזיס, קראתי המון ספרים כמו רובין שארמה, לואיס הייז, ברנדון בייס, עברתי את המסע עם מדריכה ומה לא...למדתי במרוצת השנים שמה שטוב לי לא מחוייב שיפעל באופן זהה על האחר ולהיפך.

אני פוחדת מוות שיגזר עלי לשבת כל יתרת חיי בכיסא גלגלים. מה גם שביקרתי אצל הרופאה השיקומית שלי בשבוע שעבר  שאמרה לי שהגיע הזמן שאני אבין שמצבי ישאר בכ"ג..בכיתי מאד ואמרתי לה שאני לא חיה בחלומות ושאני מודעת למצבי 24 שעות ביממה, ומה שהיא אמרה לי פשוט הוריד לי את הבטחון העצמי שלי לתחתית. הפיזיותרפיסטים שלי מאמינים שיש בי כוח לשנות ולהראות לה ולאחרים שאני כן אתחזק ושאני פייטרית. אני לבטח לא אאבד תקווה ! זו חוצפה ענקית וחוסר אחריות מצד איש העוסק במקצועות הרפואה לגרום לאדם שלא בקו הבריאות לאבד את מעט התקווה שהוא נושא בקרבו.  בלילה זמן טוב לחלום עלמה ואיך יכול להיות...כולי תקווה שאמצא את הדרך להחלים..וכך גם אתם, בריאות הגוף והנפש...אמן

 

תגובות

BENO1952
16/08/14 17:19

indecisionאז איפה הבעיה נעוצה? טיפולים עשית למכביר,,למה? יש נזק פיזיולוגי.?מה אובחן??

שלום מירי

 

אני בטוח שגם כעת יש לך המון לתרום לבנותייך, משפחתך ולעולם ואם מצבך ישתפר אולי אפילו יותר. פעמים רבות אני מוצא טעויות של רופאים שבמקום להגיד: "אני אינני יודע כיצד עוד ניתן לשפר את מצבך" – אומרים בטעות:" לא ניתן לשפר את מצבך". חשוב שאנשים יכירו טעות שכיחה זו ויתייחסו אליה בהתאם.

 

אני מבין מבין השורות שאת נלחמת ושיש לך פיזיותרפיסטים מדהימים שתומכים בך. המלצתי היא, לא לוותר על עשייה והנאה במקביל למלחמה בכסא הגלגלים. מטרת היציאה מכסא הגלגלים אינה מתנגשת עם כך, שכל עוד הוא קיים ניתן לצאת לאכול בחוץ עם בתך, להיפגש, לתרום ולהנות ככל שניתן.

 

מקווה שנקבל ממך עוד עדכונים גם בהמשך.

אפרת_זיו
18/08/14 13:00

הי לך

קודם כל תודה על פוסט אמיתי וכן

ההתמודדות עם כאב ככ מתישה ושוחקת ואי הוודאות וכו ויש ימים שפשוט בכוח צריכים להכריח את עצמנו להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל הטוב ולבחור בהם.

מאד מקווה שהקנאביסהרפואי יעשה איתך חסד ואשמח ואודה אם תוכלי לכתוב פה על חוויית השימוש והששפעה והכל.

 

מירי9
19/08/14 0:29

תודה על תגובותיכם, אני בדילמה אמיתית כיוון שמצבי הידרדר ...אף טיפול עד היום למעט הטיסברי שהיה לי טוב בזמנו ופיתחתי לו נוגדנים וזהו..כל תרופה שניסיתי לא התאימה לי ואני מדברת על כאבים שלא ניתן להבליג...הנזק הפיזיולוגי התבטא ביתר שאת מאז תאונת הדרכים שעברתי ברכבי בשל חוסר זהירות של נהג צעיר. אני מבולבלת  .לשאלתך אפרת הקנביס הרפואי הוא לא פיתרון אידיאלי מבחינתי כיוון שהוא משפיע על עירנותי וזה קשה לי מאד. אבל מצד שני יש הפוגה בכאב שזה עוזר בהחלט..נראה מה ילד יום,אני לא מוותרת לעצמי...

מירי9
מירי9