מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת heartbeat
07/10/14 3:03
3327 צפיות
בוכיה,
זה כבר כמה לילות ברצף שאני בוכה ובוכה ,

בוכה בלי הפסקה .

בוכיה בלי קול משמע כאב החרדה  

מאבדת כל תקווה שחשבתי שאולי עוד נותרה

היום , ואתמול, ושלשום.. וכן גם ביום כיפור..(?),

אני בכאב בלתי נסבל.

עד כדי כך שלצערי לקחתי כדור שינה

 יש לי אוסף של כדורים 

 שאני מנעת מלקחת בדר"כ.

אבל השבוע לקחתי כבר פעמיים!! -

,היום ושלשום,- פעמיים.- שתי כדורים בשבוע אחד זה הרבה יותר מידי בשבילי -כי רק  מלכתוב כאן את  השורות האלה החרדה מחלחלת בי . והמחנק בגרון , מבכי שהפך לסף בכי שכבר לא יצא ממני.  כי הכדור שינה הלילה, לגמרי במפתיע, עשה את הפעולה האחרת שלו- ובמקום להרדים אותי  ,כמו שמרדים בדר"כ מנסיון עבר,- פשוט רק עצר לי את הבכי. אבל התחושה וההרגשה מבפנים זו בדיוק אותה ההרגשה עם או בלי הכדור.  בהרף עין מתוך הבכי לקחתי 0.25מ"ג בונדורמין בזמן שאני עוד בוכה חשבתי שתיכף אני הולכת להירדם ולא ארגיש יותר דבר, לכמה שעות תמימות וחוזר חלילה. אבל עוד לפני שהספקתי להרגיש את המהירות של איך שהכדור משפיע, הבכי נעצר לגמרי ובמקביל הרגשתי איך שכל הגוף שלי נוחת בשניות נוחת ונופל בלי כל שליטה. בעניים נפולות ועפעפיים נעצמות ראיתי את עצמי כבר בוכה שוב.- רק מעצם התחושה שזה גורם לי. למרות כל התחושה החיצונית שכמעט ונרדמתי זה רק השאיר אותי ערנית מידי  ללא כל תועלת, מטושטשת מידי , רפויה וחלשה. ועדיין עם אותה ההרגשה עמוק בפנים.  אז למה לי בכלל לקחת כדורים ?!

כדורים זה ממש לא מה שאני צריכה. וזה ממש לא מה שאני מחפשת ! ובא לי לצרוח את זה . !!

ואם זה כל מה שיש לעלם להציע לי מזה תקופה ארוכה מידי אני לגמרי מיואשת אבל  כמו שכולם  אומרים עכשיו בתקופת החגים -שתהיה שנה טובה , גמר חתימה טובה,- והיום רגע לפני סוכות - חג שמח.? - רק שאצלי זה מסתכם כאן בסימן שאלה חרוט עמוק מידי, כואב מידי ללא קול וכל מוצא ,לכל האופטימים שבנינו חג אמיתי ושמח בלתי ריק מתוכן זאת התקווה שבספק אם עוד נותרה

                                           

                                                              

תגובות

אפרת_זיו
07/10/14 10:27

מה דעתך מקום כדור לעשות מרתון של סדרה אהובה?

 

לא צינת בת כמה את היכן את גרה אפשר לתת רעיונות מאחד שעבר כבר את כל השלבים הכי מטורפים של הדיכאון והחרדה חיזרי אלי 0505663040 שלומי ואשמח לנסות אלתתבישי כי זה מה שאת צריכה  חג שמח עד כמה שאפשר כי אנשים חרדיים דכאוניים עסוקים בגוף שסובל מכצמו

 

מיכל-אפק
07/10/14 22:05

שלום לך בוכיה,

את מודעת לסיבה שגורמת לגל הבכי הנוכחי? אולי הוא לא בא סתם ככה משום מקום?

בכל מקרה - כדי לקחת טיפול תרופתי אשר מתאים למצוקה וייתן לה מענה. כלומר אם למשל את בדיכאון - לא בונדורמין יעזור כי אם תרופה אחרת, טובה יותר ובטוחה הרבה יותר. 

מתי פעם אחרונה ראית פסיכיאטר?

מתי פעם אחרונה ניהלת שיחה טובה עם מישהו על עינייני הלב והנפש?

מיכל

heartbeat
10/10/14 13:13

שלומפי הליצן 

לא סתם אני אנונימית כאן , אך גם אתה אינך ציינת כאן את שמך , גילך , או לפחות במה אתה מתמקצע.?

אשמח לקבל רעיונות או ופתרונות למצבים שלי אך לא אוכל ליצור קשר טלפוני אם איני יודעת עם מי אני מדברת..

heartbeat
10/10/14 13:34

מיכל,

היי, הבכי נוכחי לא מהיום ולא מאתמול, רק שלאחרונה כן יותר התגבר והיו לי ימים שלמים של היתדרדרות קיצונית יחסית להרגשה שלי ולרמת התיפקוד שלי עקב כך , הבכי הוא גם לא מסיבה אחת ספציפית שאני יכולה לומר אלא מורכב מהמצב הכללי שלי בחיים אז  כעת , 

עוד לא מצאתי דבר שנותן לי מענה אמיתי למצוקה שלי באופן יומיומי מלבד לחכות ולהמתין ולסבול בנתיים עד שאמתא את הדבר האמיתי הבא שיוכל באמת לעזור לי אם לא לנצח אולי לרגע כי כל הפתרונות הרגעיים והזמניים אינם תמיד בזמן ובמקום המתאים או מתאימים ליכולת שלי . 

אצל רופא ביקרתי מלפני כמה חודשיים שנתן לי תרופות שלא באמת יעילות לי אלא רק מדכאות אותי ואת הרגשות שלי יותר. וזה כל מה שהיה לו להציע לי למצב הדכאוני שלי . זה הפך אותי אחרת וגרם לי לשכוח מעצמי כל יום עוד יותר ולהישאר במצב של תקיעות וריצוי האחר כל הזמן מלבד עצמי.

עכשיו כחודשיים בערך שאני בלי תרופות אני מוצאת את עצמי יותר קשובה לעצמי עם כל הקושי שבדבר ,- כי אני לפעמים קצת מרגישה שהסביבה שלי לא כ"כ מרוצה מזה שאני קשובה לעצמי אלא מעוניינת בקשיבות שלי כלפיה. -שאעשה כל מה שהם חושבים לי לי נכון לעשות, ולא מה שאני חושבת שנכון לי לעשות בעצמי בדרכים מיוחדות שאני מוצאת שמתאימות לי .

אני שוקלת לחזור לקבל טיפול פסיכולוגי ולמצוא דרכים אחרות שיוכלו להקל עלי להתמודד בלי תרופות. כמו לדוג' לצאת מהבית או לקבל סיוע במימון טיפול מאחר וזה מאוד יקר לי ואיני מצליחה במקביל למימון פסיכותרפיה לממן את עצמי ולהתקדם לעצמאות שלי . ..