מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםi cen not cry. cen i ?,!

מאת heartbeat
08/10/14 22:26
1116 צפיות
כל הגוף שלי כואב אבל אסור לי לבכות.

מותר לי?

אני לא עומדת בזה יותר. אני לא . כבר לא יודעת איך להגיב מה לחשוב מה שקר מה אמת חוץ מזה- שכואב לי. הכאב הזה כל פעם מופיע בצורות שונות ומשונות וזה לא מפסיק לכאוב, האם זה יפסיק אי פעם?. איבדתי את זה לגמרי , אני מתה מפחד מעצמי מאיך שאני מגיבה לכל דבר לאחרונה.. אני לא יכולה לסבול את זה יותר.

הוא רוצה שאני ילך מכאן אני יודעת או שאעשה כל מה שהוא רוצה או שאלך , זה מה שהוא רוצה. לשום מקום אני לא שייכת בשום מקום אני לא מוצאת שייכות אני לא מכילה את זה יותר. זה מה שקורה לי לאחרונה זה מה שמפחיד אותי אותי לאחרונה, והכל לוקח יותר מידי זמן אני מפחדת. אני מרגישה מוזר מסובך מורכב קשה ואין לי מושג איך לחשוב את זה איך להכיל את זה . אני מתה מפחד. 

הוא רוצה שאני ילך מכאן... ככה אני מרגישה לפחות .. אני מדמיינת? feeling so numb. ולבד. אני מפחדת. אבל אני מחכה , אני מכחה להזדמנות הבאה שתהיה לי ואולי אוכל קצת יותר ... קצת יותר להבין.., להכיל לפחות קצת מזה,,,,...... אני מפחדת אולי לעולם לא אדע עד שאנסה.. יש דרך לצאת מזה? . אני לא רוצה כדורים כדורים זה לא דרך לצאת מזה. אני רואה שלא אני מתה מפחד. 

זה מה שהוא אמר לפחות.. בכל מיני צורות.. אני שוב חושבת שאני מדמיינת. ? אבל אני לא... זה אמיתי. 

אני כבר לא מבדילהה כמו שכבר אמרתי נאבדתי . יש דרך לצאת מזה? . 

 

תגובות

מיכל-אפק
09/10/14 22:04

ראשית - ברור שמותר ואף כדאי לבכות!! בכי הוא תהליך של הגוף של ניקוי רעלים. לא סתם אומרים שבכי משחרר.

שנית - מי זה הוא שרוצה שתלכי ? ולמה את חושבת שהוא רוצה שתלכי? האם ניתן לדבר עם הוא? 

מיכל

heartbeat
10/10/14 12:50

אני חושבת ככה כי הוא אומר לי את זה בכל מיני צורות ודרכים ביום יום , אני מרגישה ממנו שאם לא הייתי כאן היה לו שקט ממני והוא היה פחות חולה כי טען שאני גורמת לו לחולי .. למרות שאני ממש מנסה לעזור ולהסביר אבל איני יכולה לתת את כל כולי מבלי שיישאר לי זמן וכוחות לעצמי .. ובהרגשה שלי זה מה שהוא מצפה ממני כי זה מה שהוא משדר מתנהג וכן גם אמר את זה .דבר נוסף כתבתי האם אני יכולה לבכות זה בדיוק בגגל הסיבה שאני מרגישה שאסור לי לבכות שאם אבכה אני יהיה הכי לא הגיונית בעולם אני זאתי שבוכה משטויות זאתי שלא מבינים למה היא בוכה בכלל זאתי שמתנהגת כמו תינוקת ומפונקת ואולי גם משוגעת.

ניסיתי לדבר עם הוא אבל לוקח לו זמן להבין אותי באמת ואני מרגישה שכשאני אומרת לו איך אני מרגישה לגבי הדברים אני מאכזבת איתו ושבעניו אני לא צודקת בכלל ולא כי אני לא צודקת למרות שאני באמת כבר לא יודעת איך לאכול את זה אבל כל דבר שאיני חושבת כמוהו בעניו לא בסדר ככה שזה מאכזב אותו ואני נשארת עם התחושה שאם אני עושה משהו בשביל עצמי אני מאכזבת מישהו אחר שמפליא אותי עד כמה זה יכול לאכזב אדם קרוב כזה

רוחמה
10/10/14 13:01

אני מזדהה עם כל מילה