מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםהאמונה הקטנה ששינתה את הכל ...

11/05/15 21:13
899 צפיות
כל אדם עובר שינויים כל רגע בחייו, חלקם משמעותיים יותר חלקם פחות .. אני כבר בת 20 .  במהלך כל השנתיים האחרונות הייתי בהענשה עצמית ושנאה עצמית.  לא ריחמתי על הנשמה שלי שמבקשת לעצור רגע ממירוץ החיים ולקחת רגע של מרגוע ושקט כעסתי עליה כל הזמן, השפלתי והעלבתי אותה עד שהייתי ממש נגעלת מעצמי.

בחצי שנה האחרונה אני עוברת סוג של שינוי פנימי .. לא נגמלתי מההקאות ומהבולמוסים אבל הכמויות ירדו משמעותית אני עושה ספורט ,המצב הרבה יותר התאזן קיבלתי מודעות ופרופורציה לחיים - התבגרתי .

בכל פעם שהייתי נכנסת לבלוג שלי ובכלל לבלוגים אחרים בנושא והייתי קוראת אותם הייתי נשברת בשביל כולם, בתקופות שחורות שהייתי עמוק בתוך הבור ולא ראיתי קצה אור  ! ה' יתברך זיכה אותי לצאת מהמקום השחור הדוחה והמריר הזה לראות את האור שבי למרות הכל לנסות לקבל את עצמי כמו שאני . אני עדיין עמוק בתוך תהליך כמובן שיש נפילות קשות אבל המצב יחסית בסדר.

אני מעכשיו רוצה להיות במקום המחזק והמנסה לעודד שנבין . הגיע הזמן להאמין שריבון העולמים נותן לנו חירות לחיות את החיים הכי יפים ! אולי סוף סוף נבין שכולנו חופשיים וזה רק אנחנו שמשעבדים את עצמנו אז בוא ננסה לקום ונגאל את עצמינו מהעבדות ומהשיעבוד להקאות לבולמוסים לשנאה והדיכוי עצמי .  

נעשה השתדלות ומאמץ לחייך לעצמנו למרות שזה השקר הכי גדול עכשיו ! ננסה להפוך אותו לאמת נביט הישר לתוך העיניים ונדבר אל עצמינו דיבורים של אהבה . זה עובד זה משפיע באחריות .

הלוואי ונוכל לקבל את עצמינו באמת ולא רק בדיבורים וכתיבה אלא כעבודה מעשית בפועל ונזכה להיות בשלמות עם הגוף שלנו ובקבלה מלאה אמן.

תגובות

מיכל-אפק
12/05/15 20:50

אמן ואמן!

תיהיה גאה בעצמך, יש לך את הכוח והיכולת לעבור אזה בשלום! בימים הכי קשים כשקשה לחייך אני מנסה להינות מהדברים הפשוטים והקטנים וזו התחלה טובה לסלול את הדרך לאושר (: