מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ניתוחים ברייאטרים - כל מה שרצית לדעת...

מאת razm121
22/09/15 8:03
1497 צפיות
שמח לפרסם מאמר שרשמתי שהתפרסם בפייסבוק של רונית ציוני - דיאטנית בריאטרית.

אני רוצה להביא לפניכם משהו מקסים שכתב רז משולם.

רז הוא מנותח ותיק וגם מנהל קבוצת התמיכה למנותחים בריאטריים באתר "כמוני".
ממליצה מאוד להרשם לקבוצה הנהדרת הזאת ולקבל תמיכה מקצועית נהדרת.
מוזמנים להנות ממילותיו החכמות:

כאשר אנו בחרנו בניתוח בבחירה מודעת, 
בחרנו בו ככלי להתחלת חיים חדשים ובריאים, חיים שיש בהם אפשרות לתקן את הבחירות השגויות שלנו ולצאת לדרך חדשה עם "שומר" אשר בוחן את מה שאנו מחד בוחרים להזין ולהכניס לגוף ומצד שני, בוחרים לעשות וכאשר יש טעות, הוא מאותת לנו על מנת, שנבחר בשנית משהו שמקדם אותנו.

בתהליך, הסביבה היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו או לחילופין, החסם שלנו.
אני מזמין שתעצרו ותתבוננו ואפילו תלמדו להקשיב לעצמכם, להיות מודעים לבחירות שלכם ולהשלכות של כל דרך שאתם עושים. לדעת. שיחד עם הרופא המטפל / דיאטנית, אתם היחידים שיודעים מה טוב עבורכם ומה לא!!

כולנו עסוקים בקשיי יום יום, בעבודה ובמשפחה. אך גם להיות קשובים לעצמנו, להיות בעשייה ולבחור נכון, הם חלק מחייב בתהליך שבחרנו. 
אנו לומדים, להעריך דבר קטן כגדול וכל ניצחון קטן – תחגגו אותו!!

חברים יקרים, העיקר לדעתי האישית בניתוח היא לא מה נאכל אלא, מה נעשה על מנת, להגיע לתוצאות שיקדמו אותנו קדימה ולא יחזירו אותנו אחורה? מהם הצעדים, שאנו בוחרים לעשות על מנת לתחזק את הגוף כשם שאנו מתחזקים מכונית, או בית?

תחילת שנה היא הזדמנות נהדרת לחשוב עם עצמנו, איזו פעילות גופנית אנו אוהבים ומתחברים אליה ולצאת ולהתחיל לבנות תוכנית אימונים עם מדריך מקצועי או להתחיל כל אחד בקצב שלו עד שעם הזמן, זה נהיה כדרך חיים. 
חשוב להיות, מאורגנים, מתוכננים ולא להגיד, יהיה בסדר.. יהיה טוב אלא, לעשות שיהיה טוב. גם אנו נדרשים להשתדלות עצמית על מנת, שיהיה לנו טוב, לא כך?

הכי חשוב, תהנו מהדרך שלכם, היו עסוקים בעשייה נכונה עבורכם למרות, מה שהסביבה אומרת. 
היו קשובים לעצמכם ואל תסטו מדרך הישר וגם אם כן, קומו ונערו את התירוצים שמתחילים להגיע או הרחמיים העצמיים וקדימה, צאו ליום חדש!!

בואו לא נחזור אל הרחמיים העצמיים, העייפות והזיעה, התפשרות ורגשות נוספים שמעכבים ולא רצויים.

"מי שיש לו איזה למה שלמענו יחיה, יוכל לשאת כמעט כל איך" 
ניטשה.

שנה טובה ומתוקה לכולם
שנת בריאות, שמחה והקשבה עצמית
לכם ולבני ביתכם
רז משולם

 

תגובות

razm121
razm121
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחי...