מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הטרשת הנפוצה שלי

כמוניבלוגיםהטרשת הנפוצה שליעברו לפחות שלושה שבועות...

25/12/15 18:11
1492 צפיות
אני עדיין חושב על רעיונות לפוסט הבא אבל נראה לי שאני רוצה לדבר על "תנאים מותאמים וניצחון". מקרה שקרה כך היה: בערך לפני חודש אישתי ואני חגגנו עשר שנות נישואים. אנחנו חיים ביחד בערך שבע שנים לפני ואת הטרשת קיבלתי רק אחרי שהיינו נשואים בערך שנתיים. בכל מקרה לרגל חגיגות העשור נסענו לסופ"ש. רק שנינו, חמשוש.

אני מאוד אוהב את אישתי. הכי יפה והכי חכמה שאני מכיר. ואני מתאמץ, אבל כשאתה נכה הרבה פעמים אתה מרגיש שאפשר לעשות יותר טוב. וזה קצת מפחיד - הרי בראש מאחורה אני קצת מפחד מכל הדברים שיכולים להשתבש. ויש המון המון דברים שיכולים  להשתבש.

אז דיברנו על זה קודם, ובחרנו מלון עם חדר שמותאם לנכים, ודאגנו לקחת המון תרופות, ולנסות להכין מין לוז עם הרבה זמנים למנוחה. וחשבנו מראש לאן אנחנו רוצים ללכת ודאגנו שהם ידעו שהנכה מגיע ויהיו ערוכים. והתניידנו רק במוניות. וכשחרגנו מהתיכנונים זה היה לסרט בצהרי יום שישי (במקום לנוח).

ואני חייב לכתוב על סקס. אני לא נוהג להתבטא בנושא. לדעתי זה עניין פרטי, והרבה תלוי במערכת יחסים עם בת הזוג... אבל - אורגזמה היא אורגזמה היא אורגזמה. ואני כבר לא בטוח כמה חשוב איך משיגים אותה - אם להיות קצת יותר ברור: מה זה משנה מה עשיתי כדי שהיא תגיע לאורגזמה? היינו רק שנינו, היא חוותה סיפוק מקסים ונהדר, וגם אני. היו זמנים של שתיקה, ויכולתי להביט ולראות איך היא מתבוננת בים או אוכלת בהנאה. עשינו תוכניות. דיברנו על הילדות. fuck החזקנו ידיים.

זה כיף גדול. אני מקווה שימשיך. זה היה מאד רך, מאד רומנטי, מאד אוהב ומחבק. יכולנו להתרכז בנושא בגלל התנאים המותאמים.

 

 

 

 

תגובות

מיכל13
26/12/15 19:11

רונן, אין מילים, וגם אלף לייקים לא יספיקו. וואו!!!!

אני מאחל לכל אחד זוגיות ואהבה כפי שתיארת. אין ספק שניצחת.

 הקשיים דורשים יותר תכנון וגמישות, אך לאחר מכן אפשר להתפנות ולהתרכז בעיקר....

שתמשיך להיות אוהב יצירתי, חם ורומנטי.

dvori9487
27/12/15 8:47

רונן, 

תודה על הפוסט החשוב והמרגש! הזוגיות שלכם מעוררת השראה, ואני סבורה שהרבה אנשים (״בריאים״ ו״חולים״) שואפים לשלמות כזו, כמו שתארת.

רק ללמוד מכם, תודה!. 

 

 

איזה יופי של פוסט.
רגיש, נוגע, מחבק עוטף,אמיתי.
מחכה לקרוא את הפטסט הבא שלך...

אדמונית-1
29/12/15 23:27

שיהיו עוד הרבה שנות נישואין מאושרים וכיף.

זה לא דבר מובן מאליו

מזל טוב והמון אהבה

 

Rene2
30/12/15 4:31

'ניצחת איתי הכול' הוא בהחלט שיר שהייתי שרה במקומך לאישתך באוזן, גם אם אתה מזייף.

פוסט מרגש, הכי מרגש. 

חיבוק עצום לכם ולדרך הנפלאה שאתם עושים יחדיו

המון אהבה, רונן

רונן חן
רונן חן
חולה בטרשת נפוצה.