מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הטרשת הנפוצה שלי

01/12/20 19:13
6032 צפיות

במשך 13 השנים האחרונות עבדתי בחברת אלקטרוניקה צבאית גדולה. הייתי בקר כלכלי באגף השיווק. הקורונה קצת קצת שלחה אותי הבייתה...  אני מאד מפחד להידבק. יש לי שאיפה להגיע לחיסון בריא ואני חושב שהדרך היחידה להימנע מהוירוס היא לשמור על בידוד חברתי.

אז קיבלתי (די מהר) 100% אי כושר, ופתאום אני מקבל קצבת נכות, ופתאום מבטחים משלמים לי משכורת. וזה קצת קצת עצוב.

אני חושב להתחיל ללמוד, ויש לי מחשב חדש, ואני כותב כאן, ואני מטייל באוטו. ואני יותר עייף, וצריך להסביר את הנכות שלי לאחרים. וזה סרט. ולא מהטובים. 

תגובות

יולו
02/12/20 14:29

רונן יקר "סוף זה התחלה של משהו אחר, אולי יותר טוב?" עצוב לקרוא על הפסקת עבודה, עבודה היא לפעמים סוג של תכלית וכשמתפנה הזמן אז חלקנו שואלים את השאלות המורכבות האלו, שהתשובה לא מגיעה בקלות. שמחה שיש מחשבה על לימודים, זה יכול למלא את מה שצריך. להבנתי, אתה לא צריך להסביר לאחרים על הנכות, רק בביטוח לאומי או מבטחים, שאר העולם, זה לא אמור להיות עניינו. כדאי שתטפל בפחד מהקורונה, לפעמים שמתקרבים אליו הוא פחות מפחיד, בטוחה שיהיה לזה השפעה טובה על העייפות. תנסה לחשוב מה הסרט הטוב שאתה רוצה, תדמיין אותו עם כמה שיותר פרטים וזה יקרב את המימוש. תהיה הבמאי של חייך ואל תיתן לוירוס או כל גורם אחר לשנות את המסלול אני גם בסוג של שינוי, כמעט כזה... ואם תרצה אפשר להמשיך לדבר טלפונית איילת

ערן-ברקוביץ
02/12/20 17:05

רונן, תודה ששיתפת. שינוי גדול. מסכים עם כל דבריה של יולו, ובעיקר שהפסקת העבודה יכולה להיות דבר חיובי, השאלה איך מנהלים את זה. כן צריך למצוא דברים אחרים שיענו על הצורך: לאתגר אינטלקטואלי, מפגש עם אחרים, משמעות וסוג של תנועה ויציאה מהבית. אני חושב שהרעיון של לימודים הוא מצויין, כמו כן חוג ותחביבים, עבודה שיקומית ופעילות גופנית, קבוצות חברתיות ופעילות התנדבותית. תעדכן, כי נשמח ללמוד מניסיונך.

רונן חן
רונן חן
חולה בטרשת נפוצה.