מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

האדם שמאחורי השומן

מאת snake
04/09/10 9:32
1084 צפיות
אוקי, לפני חודשיים יצאתי מהצבא במשקל עודף. עברו מאז חודשיים, ועכשיו אני עדיין בדיוק באותו משקל שהייתי כשיצאתי מהצבא.
התחלתי ללכת לחד"כ, אני שמה לב למה שאני אוכלת... זה כ"כ מתסכל להיות תקועה ככה. אני פשוט אוכלת בדיוק מאוזן. אני יודעת שהבעיה היא שאני צריכה להגביר את הספורט.

במקום להיות שמחה על שאני שומרת על המשקל, הדבר הכי מתסכל בעולם זה שאני לא יכולה לרדת. ירדתי 20 קילו ובגלל הצבא עליתי את כל זה. עכשיו אני מנסה לרדת, ואני תקועה. זה מציק. הלוואי שהייתי ב"יורדים בגדול". אצלהם בשבוע הראשון הם מורידים כ"כ הרבה כי הם יוצרים שוק לגוף שלהם. אני לא מצליחה להגיע לשוק הזה, ולהגיע לגבול היכולת שלי כדי לעבור את המחסום הזה...

יש טיפים?

יהיה מדהים,
סנייק

תגובות

Dov-c3c4
04/09/10 12:51
היי
היום אני בקטע הערות/ביקורות.
קראתי מה שכתבת , ""ובגלל הצבא עליתי את כל זה""  לראייתי פה יש לך טעות ,ובגדול.
צ"ל    ובגללי עליתי את כל זה  .  מה לעשות אנחנו אחראיים למעשינו.
אני יכול לספר פה מנסיוני  שלא עשיתי שום סוג דיאטה , פשוט חייתי בנסיבות מסוימות, והושלתי ממשקלי 18 ק"ג במשך  75 ימים. ובלי להרגיש . מזוני היה אורז + קטניות + ירקות מבושלים והכל מתובל במיני תבלינים ובכמויות גדולות (המזון), וכן בננות ובוטנים כל יום ,ושתיית כ-1.5 ליטר משקאות קולה מוגזים לא דיאט. ומבחינת פעילות נסעתי המון בתחבורה ציבורית וכן צעדתי המון רגלית.
לסיכום יש להקפיד על מזונינו , ובמקביל פעילות מתאימה הגורמת לשריפת קלוריות. 
מיכל-אפק
04/09/10 15:35

סנייק יקרה,
אני לא עוקבת אחר התוכנית לרדת בגדול, ולא יודעת מה לגבי תוצאות ארוכות הטווח של אנשי התוכנית, אבל מניסיון, מה שהולך מהר, חוזר מהר. שינויים אמיתיים הינם איטיים, שינוי הרגלים זה דבר שצריך לעבוד עליו קשה, תהליך ההטמעה אורך זמן. בענייני אכילה על אחת כמה וכמה. מדובר בשינויים רב מערכתיים. כלומר יש צורך לעשות שינוי באורח החיים, באכילה, בספורט, באמונות, במצב הנפשי ובמצב הסביבתי.
טיפים?
ראשית הציבי לעצמך יעדים ארוכי טווח וראליים. למשל, נסי לחשוב שעד ראש השנה הבא תרצי לרדת במשקל באופן סביר והגיוני.
שנית, הצטרפי לקבוצה או למעקב דיאטני אישי, מה שמדבר אליך יותר. חשוב שתהיה לך מסגרת תמיכה.
שלישית, חשבי גם על אפשרות של טיפול נפשי מכל סוג שמדבר אליך. הגוף צריך את התמיכה של הנפש. לא תוכלי לירזות למשל אם חלק ניכר מהאכילה שלך הינו אכילה רגשית.
לבסוף, מצאי לך מסגרת עיסוק ותחומי עניין. אל תשארי בבית חסרת מעש. זה הופך את הכל לקשה כפליים.
בהצלחה,
שתהיה לך שנה טובה ומלאת שקט נפשי


snake
snake