מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

החיים מגלגלים אותך

אז עם מי תרצו להתנשק השנה? בנות - ג'ורג' קלוני או ברד פיט? בנים - אנג'לינה ג'ולי או ג'ניפר אניסטון? בנות שאוהבות בנות - אורנה בנאי או יהודית רביץ? בנים שאוהבים בנים - עברי לידר או יהודה פוליקר?

מאת עדידי
30/12/11 2:27
1434 צפיות
אז עם מי תרצו להתנשק?
2012 בפתח ומלא צעירים במתח - האם, מתי ואיך נתנשק? לרגל הסילבסטר התחשק לי לכתוב משהו על נשיקות. תחביב ותיק שלי. אני ידועה בציבור כנשקנית לא קטנה, מנשקת כל מי שאני מכירה ופוגשת, מנשקת מזוזות ומנשקת את האחיינים שלי כאילו אין מחר. אז עשיתי קצת שעורי בית לקראת הפוסט הזה וקראתי על נשיקות ותרבות הנשיקה ואיך זה התחיל כנראה ואיפה וכאלה. הופתעתי לגלות שיש תרבויות שלמות שבכלל אין בהן נשיקות! התעניינתי באזכורים של נשיקות בספרי הקודש היהודיים, בעיקר בהיותי מאמינה בעצמי. אז כמובן בשיר השירים יש אזכורים, אבל גם בבראשית, שמות, שמואל ועוד. האזכור הכי מצחיק בעיני הוא ממגילת רות: "וַתִּשַּׁק עָרְפָּה לַחֲמוֹתָהּ". נשיקה צרפתית כולכם מכירים נכון? ונשיקה אסקימוסית שבה מחככים את האפים? אני זוכרת שהיינו עושים את זה בגן בילדותי. מעניין מאיפה ידענו על זה בכלל. ומה לגבי נשיקה שבדית? מסתבר שיש כזה דבר. נשיקה שבדית היא כזאתי שבה השפתיים נוגעות בשפתיים בלי מגע או קירוב של הלשון. המהדרין מוצצים את השפה גם.הנה למדתם משהו מהפוסט שלי נשיקות נחמדות מאד אבל גם מעבירות מחלות. נכון, לא איידס, אבל כן שפעות למיניהן, צינון וגם הרפס (אמאלה!) וכמובן מחלת הנשיקה שכשמה כן היא. מחלת הנשיקה - מונונוקלאוזיס זיהומי - יכולה לעבור גם דרך אוכל וכלי אוכל ולא רק דרך נשיקות, ואפילו דרך מצעים ומגבות. נ.ב. - אפשטיין בר זה סוג/שם של מחלת הנשיקה ולא פאב חדש למרות שזה רעיון טוב נעזוב את החלק האיכסי ונחזור לחצי הכוס המלאה. המון יתרונות כשמתנשקים מעבר לזה שזה כיף - תודו! אז לחץ הדם עולה ומשתחרר אדרנלין ואיתו חומרים כמו דופאמין או בקיצור הגוף מקבל שטוזה של סיפוק, כיף ורוגע. מסתבר שזה גם טוב לשיניים כי הרוק המוגבר שמופרש מונע עששת בגלל איזון החומציות (כמו ללעוס מסטיק). פה מצאתי ניתוח של סוגי מנשקים - מנשיקות דודתיות ועד נשיקת ואקום של שואב אבק אנושי. די חמוד. פה יש פוסט קצת כבד אבל מעניין על האבולוציה של הנשיקהוזה קטע ענק, מסתבר שהרשת מלאה עמודי הדרכה וסרטונים שמלמדים איך להתנשק. אפילו בעברית. הנה כאן למשלוהנה מדריך ללימוד נשיקה צרפתית - בילדות שלי הבנות התאמנו מול המראה והבנים על כרית. חחחח טוב חפרתי מספיק והוצאתי לכם את המיץ. אז הנה נשאיר משהו לרגע האמת, שיהיה לכולם סילבסטר שמח ונשיקה מעולה. שתזכו להתנשק עם מי שתרצו בחיים האלה ושתיהנו מנשיקת אמת. משאירה אותכם עם מי שהייתי מנשקת בשמחה - האחד והיחיד אייל גולןנשיקה אחת ממך - לחצו פה לשמיעת השיראהבתם את הפוסט שלי? מוזמנים ללחוץ אהבתי ולשתף בפייס. שבת שלום!

תגובות

עדידי
עדידי