מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

החיים מגלגלים אותך

כמוניבלוגיםהחיים מגלגלים אותךהטיפוסים הקבועים של מכון הכושר שלך..

הם שם, איתכם, לידכם, מזיעים, רוצים, בד"כ את אותה המטרה (עם/בלי המדריך או מאמנת הכושר). מתי בפעם האחרונה שמתם לב לאנשים המתאמנים איתכם במכון?   הסדרה שלי בנושא מתחילה עכ-שיו.   קבלו את פרק מספר 1 - המחוברים

מאת עדידי
13/10/13 18:50
695 צפיות
הטיפוסים הקבועים של מכון הכושר שלך..

המחובר/ת - הם נורא חשובים, כנראה בעיקר בעיני עצמם, ולא יוותרו לרגע על זמינות ונגישות למכשיר הסלולר שלהם (ברוב המקרים מכשיר מתקדם ומדונדש) גם בזמן אימון הכושר. המחוברים יעלו על מכשיר הכושר עם פק"ל קבוע הכולל מגבת, מים ו...המכשיר שלהם אשר יונח אחר כבוד על המכשיר או ייעשה בו שימוש לאורך מרבית האימון.

 

 

דיסקרטיות היא מהם והלאה ולא יעניין אותם לנהל שיחות ארוכות וטרחניות בזמן פידול באופניים, הליכה וכו ובלבד "לנצל את הזמן" או להסיח את הדעת מהאימון.

לא מודעים לעובדת היותם מסיחים את הדעת של המתאמנים האחרים...שלא תמיד ממש מעניין אותם המשבר של ההיא או המתכון משבת, בטח לא על מה כדאי לשים כסף עכשיו או לאיזה יציע הכרטיסים למשחק.

 

 

המחוברים הנכנסים שיעור ספורט מובנה (אירובי וכו) יתנהגו כאילו ההנחייה לכבות או להשקיט טלפונים אינה חלה עליהם.

כפועל יוצא במהלך השיעור יישמע לפתע צליל לא מוכר ומנג'ס. אם הם מחוברים מכורים הם ירוצו לענות. המחוברים המכורים האדיבים יכחכחו איזה תירוץ וסליחה בעודם רצים לענות, המכורים הפחות אדיבים יענו לטלפון כאילו הם לבד באולם.

 

 

המחוברים הקצת פחות מכורים יעמידו פנים שלצלצול אין כל קשר אליהם ולא ירוצו לכבות או לענות. אבל בשניה שהשיעור יסתיים בעוד האחרים עסוקים בלנסות לנשום או להחזיר נוזלים, הם יעוטו על המכשיר לברר מה הם פספסו.

 

 

 

מחוברים - תתנתקו! יש זמן שצריך להקדיש לעצמכם, לשקט שלכם, לאימון שלכם. הקשיבו לגוף שלכם במקום למכשירים וזכרו כי כנראה שכדור הארץ ימשיך להסתובב גם אם לא תהיו זמינים והר הבית בידינו.

 

 

 

תגובות

עדידי
עדידי