מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםצ'י קונג צ'י קונג - תנועה מזרחית

מטרת האימון בצ'י קונג הינה חיזוק הגוף ומניעת מחלות, אריכות חיים ובריאות. המושג צ'י קונג או קי קונג לסדרת תרגילים , נשימות וטכניקות שמטרתן לחזק את הגוף, למנוע מחלות ואף להבריא אותו.

19/03/12 9:25
816 צפיות
תורות המזרח העוסקות בריפוי ותחזוקה של הגוף והנפש הפכו לפופולריות בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט. כל מיני סוגים של טיפולים הקשורים לרפואה הסינית הפכו נפוצים במערב כגון אקופונקטורה, הרבולוגיה, טווינא , צ'י קונג , שיאצו, ואלה ממש חלק קטן ובלתי מייצג בהכרח. הצ'י קונג הינו חלק בלתי נפרד מהתרבות הסינית ונחשב לאחד מיסודות הרפואה הסינית המסורתית Tcm- והוא משמש לאימון גופני, לריפוי, וכמדיטציה. מטרת האימון בצ'י קונג הינה חיזוק הגוף ומניעת מחלות, אריכות חיים ובריאות. המושג צ'י קונג או קי קונג לסדרת תרגילים , נשימות וטכניקות שמטרתן לחזק את הגוף, למנוע מחלות ואף להבריא אותו. המונח צ'י או קי פירושו אנרגיה , אנרגיית החיים המצויה ביקום בכלל ובגופנו בפרט. המונח קונג או גונג פירושו הפעלה או הנעה. פירוש חופשי ביותר למונח צ'י קונג אם כך הינו הנעת האנרגיה או הפעלת האנרגיה. המתאמנים באמנויות לחימה עושים שימוש בצ'י קונג לשם פיתוח יכולות על של חוסן גופני. אחרים עושים שימוש בצ'י קונג להגברת התודעה ולחיזוק וחוסן נפשי, לריפוי עצמי ושל הזולת. התרגול בצ'י קונג נועד לאזן ולחזק את הצ'י- האנרגיה בגופנו.

תגובות

צ'יקונג
צ'יקונג
מלמד צ\\\'י קונג ,,, ---- האתר שלי: <a href=\\\"http://chigong.wordpress.com/\\\" target=\\\"_blank\\...