מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםויהי אורלך ספר לסבתא - טיפים טבעיים

כמאמינה גדולה בתרופות סבתא, אני שמחה לחלוק איתכם כמה טיפים שאני עושה בהם שימוש קבוע, כמובן בעת הצורך. קל מאד להשיג  - להכין - ולטפל. חשוב לציין כי לא מדובר בתחליף לביקור אצל רופא או טיפול רפואי מערבי וכי איני רופאה. מדובר רק בטיפים טבעיים לחיים בריאים יותר שנוסו על ידי ברבות השנים בהצלחה ואני שמחה לחלוק עם כל דיכפין.

מאת נאיה
23/12/12 21:03
1152 צפיות
לך ספר לסבתא - טיפים טבעיים

מה עושים עם מיגרנה מהגיהנום?

 

מורחים את שתי האצבעות המכונות "אצבע" (או האצבע המורה, האינדקס) בשמן אתרי של מנטה או אקליפטוס, מעסים את הרקות בתנועות של הספרה 8. אם יש מישהו שיכול לעסות את הראש והעורף, ניתן לבצע עיסוי קרקפת עם קמצוץ משמן זה (הוא חריף מאד, זהירות! בעיקר לא לגעת בעיניים!).

 

מה עושים עם צינון מעצבן?

 

אוכלים המון דברים המכילים ויטמין C מהטבע. לא כמוסות לא תוספים. מה כן? פלפלים טריים, קיווי, פירות הדר. מורידים מוצרי חלב ובננות המגבירים ליחה. מגביהים את הכרית בלילה. לפתיחת אף סתום אפשר לעסות את החזה עם מעט משחת "טייגר באלם" (טוב גם נגד שיעול). חשוב לשים לב לא למרוח על איזורים פצועים או מגורים וגם לעשות בדיקת רגישות לאלרגיה. עוד אופציה היא להכין סיר עם מים רותחים, לטפטף פנימה שמן אקליפטוס, אקליפטוס לימוני, לימון, מנטה, גרניום (אפשר הכל אםשר רק חלק אבל ממש 2-3 טיפות) לכסות את הראש עם מגבת לעצום עיניים, להניח את הראש מעל האדים ולשאוף. העיניים צריכות להיות עצומות כי האדים חריפים. כמובן יש להישמר מהמים החמים לא לגעת ולהיכוות).

 

מה עושים עם כאב גרון/שיעול?

 

לשיעול מצוין לשתות חליטה מצמח הטימין. טימין אפשר לקנות בכל משתלה (עדיף טימין טרי כמובן ולא תבלין יבש!) מבשלים במים, מרתיחים, משאירים ברתיחה 5 דק ומורידים. ממתיקים במעט דבש.

 

לכאב גרון; קוצצים בצל גדול טרי, מכניסים לקערה ושופכים מעל דבש איכותי עד לכיסוי הבצל. מכסים ומשאירים ללילה. הבצל יגיר נוזלים. את התערובת הנוזלית שותים בבוקר, לא בבת אחת. כף כל שעתיים.

 

ולסיום תה מיוחד לכאבי גרון ולשיעול; מכניסים לצנצנת קטנה, נקייה, מעוקרת ורצוי כזו שנסגרת הרמטית בוואקום, לימון טרי שטוף ופרוס דק בקליפתו. גינגר טרי מקולף וחתוך. שופכים מלמעלה על הכל דבש אורגני למילוי וסוגרים. מכניסים למקרר למשך לפחות 48 שעות. לאחר מכן מוציאים, לוקחים מה שנוצר מלא הכף, מכניסים לספל ומוזגיל מעל מים רותחים. מערבבים ושותים.

 

 

שיהיה חורף חמים, נעים ובריא!

 

אם יש לכם טיפים בכיוון דומה מאד אשמח לשמוע וללמוד.

 

 

תגובות

נאיה
נאיה