מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםדברים שבלבהפעם אני לא אכתוב שיר

מאת אנונימי
13/04/17 19:06
3322 צפיות

הפעם החלטתי לכתוב מה שאני מרגישה

במילה אחת מנותקת, 

מנותקת מהחברה, מהסביבה לא יודעת איך לגשת לא יודעת איך ליצור שיחה, ובכל פעם שזה מתחיל להיות נחמד משהו בולם אותי משהו שם אותי בצד איך אני יכולה להכיר אנשים חדשים שאני מוצפת בפחדים, אני לא יודעת איך אנשים מכירים חברים, אני פשוט כנראה לא מותאמת לחיים חברתיים אני מנסה בכל צורה דרך או שיטה, להכיר רק חברה אחת טובה, מישהי שאני יודעת שתהיה שם בשבילי שאני יודעת שתהיה סבלנית איתי, אני מרגישה לחץ כל כך קשה בתוך החזה חסרת נשימה, אני רק רוצה למצוא מישהי אחת שתלמד אותי מה זו חברה, כי כמו שאמרתי התנתקתי מהחברה, וזה קשה קשה לחזור הכל בגלל שעברתי פרידה, שהלב נשבר כל כך קשה שהפכתי להיות אדם מתבודד כבר כינו אותי זאב בודד, וזה מה שבדיוק קורה.

 

תגובות

עגנון
24/01/18 20:00

כדי ליצור קשרים, צריך לתת חיבה ואהבה ע"י נחמדות, מלים טובות ומעשים טובים באופן אמתי. כולנו כבגני אדם יכולים לחבב ולאהוב, וכל חיינו יש לנו חברה. שיחות ודיבור עם אנשים אפשר ללמוד לפתח ע"י מציאת עניין משותף, כמו דיבור על דברים שעושים ואוהבים בחיים. גם עניין רגשי משותף נוצר בטבעיות מתוך רגש. הכי חשוב לתת דאגה ומעשים טובים. אין רע בליצור לעצמנו עולם של חיים פרטיים, חיים פרטיים הם חשובים אבל צריך לנצל אותם כדי לשפר גם את חיי החברה שלנו. לא תמיד יש מזל בקשרים, קורה הרבה בחיים שאדם שאהבנו לא רצה בנו. כדאי ליצור קשרים במסגרות חברתיות ובאופן טבעי מתוך רגשות וליצור אותם לאט, ואז יהיו יותר חזקים.