מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםדברים שבלבמסקנה שהגעתי אליה

מאת אנונימי
18/09/17 21:54
3265 צפיות

אחרי כל כך הרבה מחשבות, וכל כך הרבה מהמורות, הגעתי למסקנה שלבד זה הכי כדי להיות, כי ככה אני לא נפגעת מאף אחד או אחת, אני לא פוגעת שלא בכוונה באף אחת או אחד, והכל נשאר על מי מנוחות, כי ככה לבד הכי טוב להיות.

למה הגעתי למסקנה הזו

כי אין אנשים אמיתיים בעולם הזה, אומרים לך משהו אחד ומתכוונים באמת לאחר,

לא נמצאים שם כשבאמת קשה, כשבאמת צריך תמיכה אין אף נפש חיה,

לכולם קל להתמודד עם מציאות ורודה.

אך כשקצת קשה, איש לעזור לא באמת רוצה

וכך הגעתי למסקנה שעדיף באמת להיות בודדה, ככה אין שום סכנה להפגע.

ויהיו מביניכם כאלה שיגידו שזה לא נכון ככה לחיות, ושאני בוחרת בשטויות

אבל איש מכם לא עבר את מה שאני עברתי, ואיש מכם לא חיי את החיים שלי

אז אני אודה לכל אחד ואחד מכם שאת הביקורות הפעם רק הפעם תשמרו לעצמכם

כי אני מספיק מבקרת את עצמי, ואני עושה את העבודה דיי טוב לבדי

יכול להיות שאני נוקשה ויכול להיות שחלקכם יחשבו שאני פוגעת בהם בכוונה

אבל אני לא זה רק מה שאני מרגישה, ואם לכווץ את זה למילה

אז פשוט אכזבה.

אין לי מילה יותר טוב מאשר אכזבה זה מה שאני מרגישה מהאנושות ומהחברה

ובכך אני מסיימת את מה שרציתי לומר עד כמה שזה נשמע קר.

תודה לכל מי שקורא ואולי איפשהו יזדהה.

תגובות

חלינקה-ש
24/09/17 13:59

אנשים למודי נסיון יותר ממני, למדו אותי שיש תקופות שבהן הכל נראה שחור. מאחלת לך ימים טובים ובהירים

SleepyHollow3
24/09/17 14:58

תודה

Diano
25/09/17 3:55

יש זמנים שהכל קשה ושחור אבל תמיד תזכרי ותסתכלי על עצמך אם את לא בורחת שקשה ומתמודדת את מיוחדת בתור עצמך אבל כנראה שיש עוד אנשים שהם אמיתים ושל אמת מאחל לך שתדעי בעתיד כמה שיותר טוב ורוגע

SleepyHollow3
25/09/17 12:21

תודה רבה דיאנו

כאב-שחור
25/09/17 16:26

ממש מבין אותך , אבל הכל בערבון מוגבל יש תקופה שזה טוב , ויכולה להיות תקופה שזה רע. רק את תחליטי לעצמך מה טוב לך. רוב האנשים לא מסוגלים להיות לבד , הם מפחדים מזה ויש בודדים כמונו שזה דוקא טוב להם. ואני מזדהה איתך לגמרי לגבי האנושות והחברה , בימנו יותר ויותר אנשים רואים רק את עצמם ואת טובתם , אנשים כאילו הולכים עם רטיה על העיניים ולא רואים מסביבם , אלה רק את הדרך שלהם. מאחל לך רק בנאדם אחד שיחבק אותך כמו שאת.

SleepyHollow3
25/09/17 18:30

אני כבר התרגלתי ללבד שלי קשה לי להיות עם אנשים ואין לאף אחת או אחד את הסבלנות ללמד אותי איך לחזור לתקשורת... אז ככה שאני לא כל כך בטוחה שיש אדם שיכיל אותי איך שאני ...

כאב-שחור
25/09/17 19:09

אולי מישהו מישהי מפה ....

SleepyHollow3
25/09/17 19:32

לא תולה תקוות

beenthroughhell
09/10/17 15:40

אני רואה שאת כבר החלטת ושאי אפשר לגרום לחשוב אחרת, אז תדעי שאת נכנסת לגיהנום, לילות שלמים של בכי, חשבוני נפש, זומבי, תשנאי את עצמך, כמה ימים בלי אוכל, כמה ימים בלי להתקלח, כמה ימים שכל מה שאת רוצה זה לברוח ולסיים את כל זה. אז תבטיחי לעצמך שלא תישברי, שאת חזקה, ושכל זה כלום יחסית למה שעברת תבטיחי לעצמך שתהיי מספיק אמיצה, שלא משנה מה יקרה, לא משנה כמה שזה קשה וחשוך את לא תישברי ואת הכל תעברי. זה לא קל וזה לא פשוט, זה לא לשבת לבד בבית מול מחשב או על המיטה, זה עולם שלם יותר אכזרי מהעולם החיצוני, עולם של שדים לבושים כמחשבות את תשכחי מהזה לחייך, ולאט לאט תשכחי מהזה להרגיש, ריקנות זה הדבר היחידי שתצליחי להרגיש, הכל יהיה יותר אפל, יותר חשוך... יותר מפחיד ואז יום יבוא שלא משנה כמה עברת וכמה חרא היה בעבודה או בלימודים אני מבטיח לך שתמצאי רוגע ושלווה שלמרות שאין אף אחד וכלום ממה שאת רוצה קורה אני מבטיח לך שתחייכי את תשכחי את הכאבים שלך ותאבדי את החולשות שלך ותהפכי להיות בלתי-פגיעה ויותר חזקה מכל דבר. ומרוב הכאב שעברת, את תמצאי את עצמך קרה כל פרק יקח זמן תלוי בך (עברתי את כל זה ב4 שנים) אבל זה ייגמר, לא הבודדות, הגיהנום ייגמר. בסופו של דבר את תהפכי לאישה שיכולה לעבור כל משבר לפתור כל בעיה להתמודד מול כל העולם, כי הכל זה כלום יחסית לגיהנום שעברת. את תביני מה הדברים שבאמת חשובים בחיים ותצאי לדרך להשיג אותם, שום דבר לא יעצור אותך. תצרכי ללבוש חיוך, ללמד את עצמך כמה דברים בסיסיים בתקשורת (מתי לצחוק, מתי להראות אמפתיה, מתי להראות התעניינות) כדי להסתובב בעולם החיצוני. החושך והפחד יהפוך לרוגע ושקט הכאב והדמעות יהפכו לחיוך תמצאי תחביבים חדשים תלמדי מלא דברים חדשים ותאהבי את עצמך יותר מאי פעם. אני עדיין זוכר כשלקחתי את ההחלטה ובטוח שאת עוברת המון, אז כל פעם שתרגישי משבר בגלל שאת לבד בוכה במיטה, תעצמי עיניים ותחשבי על הדברים שעברת לפני ותגידי לעצמך שזה עדיף, תשלימי עם עצמך כי את יותר חזקה ממה שאת חושבת והדבר הכי חשוב את תמצאי את עצמך. מקווה שזה יעזור לך, אם תרצי מישהו לדבר איתו את מוזמנת לשלוח הודעה בכיף

2עוד-טל
18/10/17 13:20

זה קצת אבסולוטי.... זה שאתה/את חווית את זה זה ממש לא מוחלט שהיא תחווה אפילו לא וקצת ממה שחווית,אני למשל,מהבדידות הראשונית קיבלתי עוד תחביבים עוד מקור לשמחה עוד קצת תובנה,ומהאנשים רק יצא כאב. כמובן שאחרי שאתה מבין (מצטער שזה לא קרה לך) איך לייחס חשיבות לאנשים אז החומה יותר טובה. למען האמת. אתה פשוט חווית דיכאון טהור ועמוק. אנשים אחרים חווים קשיים של הפרעות שונות בנוסף לזה,או בלעדי זה. ולכן ,להבא אל תכתוב דברים כאלה. זה יכול להשפיע לרעה , ממש ממש לרעה.

SleepyHollow3
09/10/17 15:46

תודה רבה על מה שכתבת ואני עובדת על עצמי חזק אבל מידיי פעם יש שבירות

beenthroughhell
09/10/17 19:22

זה בסדר להישבר מידיי פעם אי-אפשר להישאר חזק תמיד, אבל חשוב לא לשקוע בזה אלא לקום ולהמשיך

SleepyHollow3
09/10/17 19:35

אני מנסה לא לשקוע אבל להתמודד לבד עם בעיות לפעמים זה יותר קשה לצאת כאשר אתה עם תמיכה מסביבך..

2עוד-טל
10/10/17 0:42

שלחתי לך בפרטי

משה59
19/10/17 19:13

השאלה האם את מסתדרת וטוב לך לבד -זה מצוין. ואפילו יותר טוב מאשר שמשהו ,יפריע לך. יש הרבה אנשים כאלו שמעדיפים את ה לבד לא להתחשב בכלום לחיות ליהנות ממה שיש , -א בל אם את כן זקוקה לאנשים -חפשי עד שתמצאי אפילו עצם החיפוש ישרת את הנפש הבודדה .

SleepyHollow3
19/10/17 21:19

אני מסתדרת וטוב לי לבד למען האמת כשאני מנסה להתקרב לאנשים משהו מונע ממני ליצור קשר, איזשהו פחד או רתיעה אני לא יודעת בדיוק מה אז ככה שאם הייתה לי תמיכה כשהייתי ממש צריכה אותה אולי הפחד להתקרב לאנשים לא היה נוצר בכלל אבל לא הייתה לי שום תמיכה והתמודדתי עם קושי מאוד חזק לבד אז היה לי קשה להתרגל להיות לבד אבל עכשיו אני יודעת רק להיות לבד ואני לא מרגישה כל כך צורך באנשים.

cocuta
21/10/17 16:51

קרה לי בדיוק אותו הדבר: כשהייתי זקוקה נואשות לעזרה - כולם התרחקו. התרגלתי (במשך שנים רבוצת) לעזור לעצמי לבד וכעת אין לי מושג איך ליצור קירבה עם אנשים. מבינה היטב היטב את תחושותיך.

עגנון
24/01/18 19:56

הצטערתי לדעת שזו הרגשתך, רוב האנשים אמנם לא רגישים אבל טובים ועוזרים. הם פשוט לא יודעים להקשיב ולהבין. לפעמים צריך להסביר את מצבך יותר בבירור, אבל צריך לעזור לעצמנו לפני שפונים לעזרה מאחרים. ראיתי שיש לך פוסט "עזרה עצמית". האדם מכיר הכי טוב את עצמו ויכול הכי טוב לעזור לעצמו. צריך למצוא את החברה הטובה לנו שיכולה להבין אותנו, וגם להסביר לה את מצבינו באופן שיבינו ויוכלו לעזור לנו ולהשתתף. לא כדאי להיות לבד, חיים פרטיים הם חשובים אבל אדם זקוק גם לחברה ולאהבה.